Cand vor vrea francezii )))..De ce?...Pentru ca masina nu e romaneasca. Punct.
Logan vs Fabia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@dan dare: bara stabilizatoare nu tine de minima siguranta. oricat am incerca unii dintre noi, loganul/sandero nu-s masini de raliu. stiu ca toti vor bemve la pret de 1300, dar nu se poate. chiar nu se poate, oricat de mult am raporta noi 1.4mpi la 1.9tdi sau 330d...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Bara stabilizatoare este o dotare standard a oricarei masini fabricate in 2009 de catre orice constructor cu minime pretentii(nu vorbesc de chinezarii sau alte marci fabricate in tari din lumea a treia). Avand in vedere comportamentul pe viraje al Loganului si Sandero bara stabilizatoare este absolut necesara. Mai mult de 50 euro nu cred ca ar fi costat montarea acesteia din fabrica...da de...de aici un pic...asa se bate joc de client. nu vreau sa par rautacios dar bara stabilizatoare avea si supernova si solenza si astea doua stau mai bine pe viraje ca loganu.
Comment
-
La cate masini am vazut facute praf...si masini cu mult mai "serioase", cu ESP, ASR, TCS, etc si bara stabilizatoare, suspensie independenta si altele....Poti sa ai pe mama lui Stefan cel Mare ca tot o comiti. Condus cu un stil mediu spre agresiv si Loganul fara bara stabilizatoare face fata unei curbe anume ca unul cu bara. Nu e un accesoriu atat de primordial. Sunt altele mai importante.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Sa va spun si eu o parere....avizata,ca sa zic asa...ptr ca eu chiar am trecut de la Logan 1.4 MPI la o Skoda Fabia 1.9 SDI.
Recunosc ca Loganul e net superior din multe puncte de vedere,cum ar fii spatiu interior,portbagaj,asezare la drum intins,zgomot in habitaclu.
Avantajul acestei motorizari este doar la consum,care nu e mai mare de 6,7 pe timp de iarna...in conditiile in care cu Loganul treceam de 10,urban vorbind...
Iar la drum intins,daca nu te grabesti prea tare si o ti undeva intre 90-100 km/h,consumul e de 3,7.
In rest se simte lipsa de putere,fiind un diesel aspirat...asa ca,imi doresc sa ma intorc curand la un 1,6 16v.
Comment
-
SDI-ul e un motor foarte economic si fiabil...si cam atat. Depinde ce cauti la o masina. Eu as prefera un SDI pentru traficul din oras chiar daca e puturos nevoie mare, dar nu pe o masina cum e FabiaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
la ce e net superior loganul 1,4?e aproximativ la fel.la interior e oleaca mai bine aranjata fabia( nu plasticuri moi ma refer).la protectia anticoroziva nu se compara loganul cu fabia ( nu pot sa zic la fabia l.... cum zice Seba ca ma bat unii).am vazut variante 2002 sau 2003 care mergeau si aratau impecabil .cam aici ( 2002) s-au oprit maricile renumite cu masini de calitate , ca dupa anul x au inceput sa faca pocnitori toti fabricantii de masini.iar cu bara stabilizatoare....rusinica.iar cu ,comisul e chestie de creier.am avazut la unii: aaaa!! asta e masina de ii dai ,ori nu ii dai.foarte naspa gandita chestia asta.de aia unii se imprastie pe asfalt cu tot cu esp si alte vrajeli.Last edited by margelatu; 21 November 2009, 17:50.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
N-am condus Fabia pe benzina, dar am mers cu un Tdi in 3 pistoane si cand m-am urcat din ea in Logan, aveam senzatia ca ma sui in limuzina ...ma refer la liniste, lipsa vibratiilor si cum stateam la volan (si nu cu umarul langa scaunul din dreapta)...poate o fi mai comoda pentru cei sub 1.80 m...pentru mine in nici un caz. E clar masina de damaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
pai cu asta a impresionat loganul, cu marimea. ca incap si elefantii in el, mai ales in mcv.foarte multe marci au belele cu cei care au inaltime mare si cu cei care au greutate mai mare decat normalul unora.loganul limuzina mai la deceniul urmator.la antifonare loganul lasa mult de dorit.motoarele diesel nu exceleaza prea tare la modelele low cost.asta e valabil pentru majoritatea marcilor.Last edited by margelatu; 21 November 2009, 18:01.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
...nu mai pot,saraca masina,ba e "labia'' ba e ''sabia'' ,oare cehii sau alti strainezi cum or numi loganul sau "sandelul"...apropo de sandel,la inceput nu vroiam sa aud de el,dar de cand cu stepway parca ma atrage si zic eu ca este usor peste corsa,labia si alte hyundaiuri i10 sau 20 -30...cata lipsa de imaginatie la astia cu hyundaiu' lor....noi,sau mai bine zis seba a gasit 3-4 denumiri unei singure masini si ei vin cu combinatii dastea...chiar,sa fiu offtopic definitiv,nu cred ca am vazut pe aici sa se discute de aceste modele hyundai ! daca gresesc SCUZELast edited by PCH; 21 November 2009, 20:21.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostSDI-ul e un motor foarte economic si fiabil...si cam atat. Depinde ce cauti la o masina. Eu as prefera un SDI pentru traficul din oras chiar daca e puturos nevoie mare, dar nu pe o masina cum e Fabia
Comment
Comment