Deschid acest TOPIC pentru a vedea si parerea celorlati membrii despre cel din urma. Cu toate ca le detin pe amandoua recunosc ca il prefer pe Leon.
Nu doresc un vs neaparat intre motoarele celor doua brand-uri dar se poate si asta.
DACIA Logan 1,5 dCI/65 CP, decembrie 2007, dotari de serie:
* airbag pasager
* airbag şofer
* 2 tetiere spate
* direcţie asistată
* geamuri electrice faţă
* radiocasetofon 2x15W
* închidere centralizată cu telecomandă.
* protecţii laterale
* bare în culoarea caroseriei
* capace de roţi
* geamuri colorate
* oglinzi retrovizoare reglabile din interior
* iluminare portbagaj, indicatoare digitale, reglarea pe înălţime a centurilor de siguranţă faţă.
* ABS Bosch
* Proiectoare de ceata
* Aer conditionat
Pretul a fost de 9300 euro la care s-au mai adaugat 120 ron numerele rosii.
Up-grade after market, sisitem audio mp3 player 300 ron.
Achizitionat cash.
SEAT Leon, 1,4/85 CP, mai 2008, dotari de serie:
2 suporturi pentru pahare in consola centrala
3 tetiere spate
ABS, TCS (TCS poate fi deconectat)
Aer conditionat semiautomat (Climatic)
Airbag-uri cortina
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager
Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager
Anvelope 205/55 R16
Bare protectie in culoarea caroseriei
Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile
DSR (Dynamic Steering Response)
Filtru pentru praf si polen
Frane pe disc fata/spate
Geamuri fata actionate electric
Imobilizator electronic
Inchidere centralizata cu telecomanda
Jante otel 6 1/2Jx16
Lampa ceata spate
Manere portiere in culoarea caroseriei
Mufa pentru intrare auxiliara(anulata de comandarea mufelor USB/iPOD)
Oglinzi exterioare actionate electric si incalzite
Oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
Oglinzi in parasolare
Pachet legislativ (trusa medicala, stingator de incendiu, triunghi reflectorizant)
Proiectoare de ceata
Radio CD MP3, 6 difuzoare
Reglaj electric faruri
Reglaj manual pe inaltime pentru scaunul soferului
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Scrumiera in consola centrala
Sertar sub scaunul soferului
Servodirectie electromecanica, reglata automat in functie de viteza
(Servotronic)
Sistem de prindere Isofix pe bancheta din spate
Sistem spalare luneta
Spatar bancheta spate rabatabil asimetric
Stergator parbriz cu temporizare
Tetiere fata, articulate si ajustabile pe inaltime
Volan reglabil pe inaltime si adancime
Pretul a fost de 13800 euro, la care s-a mai adaugat 400 euro pentru pilotul automat si computerul de bord. Cadou la achizitionare: comenzi audio pe volan, 2 incinte acustice in plus, covorase, numere provizorii.
Up-grade after market:
- jante aliaj RIAL CAMPO 16',300 euro
- ambient foot light, 50 euro
- statie amplificare + woofer, 100 euro
- set roti de iarna SH, 200 euro
Achizitionat in sistem de leasing. 3500 euro avans, 800 euro CASCO annual, rata 130 euro/luna x 72 luni
Aspect exterior
Din punctul meu de vedere, clar in favoarea Leon-ului. Il gasesc cel mai sexy aparitie din clasa sa.
0-1
Aspect interior
Aici se mai poate discuta. Si Leon-ul este o masina care sufera de pe urma plasticelor ieftine la interior, se vede clar unde s-au salvat bani pentru a iesi cat mai ieftin. dar parca lucratura si imbinarea lor nu este asa de vizibila si grosolana ca la Logan. Este mult mai finisat. Ergonomia comenzilor da castig de cauza tot celui din urma.
0-2
Sisteme siguranta.
Este destul de clar si aici. Cortina airbag-uri spune totul pe langa celelalte.
0-3
Confort.
Scaunele cat si sustinerea laterala a acestora nu se pot compara ... inca.
0-4
Portbagaj.
Aici nu se poate compara, balanta inclinandu-se clar in favoarea Loganului.
1-4
Consum urban.
Strict ma refer la motoarele pe care le detin si dau castig de cauza Loganului.
2-4
Tinuta de drum.
Daca Loganul se balangane si trage uneori dreapta sau stanga depinde de ce manevre efectuezi la viteze mari, Leon-ul este ferm si pe pozitie nelasand sa se vada nici o salbiciune in acest caz. Se lipeste foarte frumos de asfalt si ... nu misca.
2-5
Zgomot la interior
La Logan incep sa se auda imediat ce ai sarit pragul de 100 km/h iar la Leon acestea incep sa se faca auzite undeva dupa pragul de 140 km/h. Sistemul audio cu cele 8 incinte acustice face toti banii si pot sa spun ca are unele scapari la unele posturi de radio.
2-6
Ma opresc aici deocamdata. Promit sa revin si cu poze imediat ce voi reveni in tara pentru a-mi intari cele scrise mai sus.
Personal prefer Leon-ul si nu plang foarte tare cand ma gandesc ca pentru 5000 in plus puteam sa mai am un Leon sau unul mai performant, mai multi cai putere.
Nu doresc un vs neaparat intre motoarele celor doua brand-uri dar se poate si asta.
DACIA Logan 1,5 dCI/65 CP, decembrie 2007, dotari de serie:
* airbag pasager
* airbag şofer
* 2 tetiere spate
* direcţie asistată
* geamuri electrice faţă
* radiocasetofon 2x15W
* închidere centralizată cu telecomandă.
* protecţii laterale
* bare în culoarea caroseriei
* capace de roţi
* geamuri colorate
* oglinzi retrovizoare reglabile din interior
* iluminare portbagaj, indicatoare digitale, reglarea pe înălţime a centurilor de siguranţă faţă.
* ABS Bosch
* Proiectoare de ceata
* Aer conditionat
Pretul a fost de 9300 euro la care s-au mai adaugat 120 ron numerele rosii.
Up-grade after market, sisitem audio mp3 player 300 ron.
Achizitionat cash.
SEAT Leon, 1,4/85 CP, mai 2008, dotari de serie:
2 suporturi pentru pahare in consola centrala
3 tetiere spate
ABS, TCS (TCS poate fi deconectat)
Aer conditionat semiautomat (Climatic)
Airbag-uri cortina
Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager
Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager
Anvelope 205/55 R16
Bare protectie in culoarea caroseriei
Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile
DSR (Dynamic Steering Response)
Filtru pentru praf si polen
Frane pe disc fata/spate
Geamuri fata actionate electric
Imobilizator electronic
Inchidere centralizata cu telecomanda
Jante otel 6 1/2Jx16
Lampa ceata spate
Manere portiere in culoarea caroseriei
Mufa pentru intrare auxiliara(anulata de comandarea mufelor USB/iPOD)
Oglinzi exterioare actionate electric si incalzite
Oglinzi exterioare in culoarea caroseriei
Oglinzi in parasolare
Pachet legislativ (trusa medicala, stingator de incendiu, triunghi reflectorizant)
Proiectoare de ceata
Radio CD MP3, 6 difuzoare
Reglaj electric faruri
Reglaj manual pe inaltime pentru scaunul soferului
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Scrumiera in consola centrala
Sertar sub scaunul soferului
Servodirectie electromecanica, reglata automat in functie de viteza
(Servotronic)
Sistem de prindere Isofix pe bancheta din spate
Sistem spalare luneta
Spatar bancheta spate rabatabil asimetric
Stergator parbriz cu temporizare
Tetiere fata, articulate si ajustabile pe inaltime
Volan reglabil pe inaltime si adancime
Pretul a fost de 13800 euro, la care s-a mai adaugat 400 euro pentru pilotul automat si computerul de bord. Cadou la achizitionare: comenzi audio pe volan, 2 incinte acustice in plus, covorase, numere provizorii.
Up-grade after market:
- jante aliaj RIAL CAMPO 16',300 euro
- ambient foot light, 50 euro
- statie amplificare + woofer, 100 euro
- set roti de iarna SH, 200 euro
Achizitionat in sistem de leasing. 3500 euro avans, 800 euro CASCO annual, rata 130 euro/luna x 72 luni
Aspect exterior
Din punctul meu de vedere, clar in favoarea Leon-ului. Il gasesc cel mai sexy aparitie din clasa sa.
0-1
Aspect interior
Aici se mai poate discuta. Si Leon-ul este o masina care sufera de pe urma plasticelor ieftine la interior, se vede clar unde s-au salvat bani pentru a iesi cat mai ieftin. dar parca lucratura si imbinarea lor nu este asa de vizibila si grosolana ca la Logan. Este mult mai finisat. Ergonomia comenzilor da castig de cauza tot celui din urma.
0-2
Sisteme siguranta.
Este destul de clar si aici. Cortina airbag-uri spune totul pe langa celelalte.
0-3
Confort.
Scaunele cat si sustinerea laterala a acestora nu se pot compara ... inca.
0-4
Portbagaj.
Aici nu se poate compara, balanta inclinandu-se clar in favoarea Loganului.
1-4
Consum urban.
Strict ma refer la motoarele pe care le detin si dau castig de cauza Loganului.
2-4
Tinuta de drum.
Daca Loganul se balangane si trage uneori dreapta sau stanga depinde de ce manevre efectuezi la viteze mari, Leon-ul este ferm si pe pozitie nelasand sa se vada nici o salbiciune in acest caz. Se lipeste foarte frumos de asfalt si ... nu misca.
2-5
Zgomot la interior
La Logan incep sa se auda imediat ce ai sarit pragul de 100 km/h iar la Leon acestea incep sa se faca auzite undeva dupa pragul de 140 km/h. Sistemul audio cu cele 8 incinte acustice face toti banii si pot sa spun ca are unele scapari la unele posturi de radio.
2-6
Ma opresc aici deocamdata. Promit sa revin si cu poze imediat ce voi reveni in tara pentru a-mi intari cele scrise mai sus.
Personal prefer Leon-ul si nu plang foarte tare cand ma gandesc ca pentru 5000 in plus puteam sa mai am un Leon sau unul mai performant, mai multi cai putere.
Comment