Logan 1,4 Vs Daihatsu Sirion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vb din popor. Ceva palpabil? Echipeaza Toyota, pt ca a fost cumparata de aceasta. In rest?
    Unde-i fiabilitatea asta de vb toata lumea? Ca eu nu vad decat asta, asta, asta. Iar cautarea nu mi-a luat mai mult de 5 minute.
    Nu spun ca nu-i o masina buna, ori fiabila, insa momentan, am vazut Loganuri ce si-au luat pumni in cap la propriu ( vezi masina lui Dsign, mareom, VSS si altele asemeni, cu peste 100 000 +) si n-au fost schimbate motoare sau alte subansamble importante.

    Comment


    • #47
      Fiecare gaseste ce doreste pe net
      Acum eu ce sa fac? Sa pun vreo saispe linkuri cu Dacia Logan? Cu rechemari si probleme aparute in 6-7 ani de la aparitie?
      Daca Toyota a fost rechemata inseamna ca e mai slaba ca Dacia?

      Nu e vorba din popor, chiar si pe gugl daca dai fiabilitate daihatsu (preferabil engleza) vezi niste reporturi bune.
      Dacia mai are ceva drum de facut pana sa ajunga la fiabilitate o masina japoneza, mai ales una cu traditie (in motopartze si ce mai faceau ei in trecut).

      Comment


      • #48
        pentru toti care spun ca daihatsu sirion e masina cu care nu poti cara decat poseta...va inselati. in vara asta am carat cherestea de 4 m cu ea. si nu putina. astia de vindeau cheresteaua ma intrebau, dupa ce am achitat-o, cu ce o car. si le-am aratat spre masina. au ramas uimiti, se uitau ca la urs. imi pare rau ca nu am facut poze sa va arat ca sa ma credeti.
        si am mai carat si polistiren. incap cam 3 pachete. si acum o intrebare pt cei cu logan... puteti cara ce am carat eu cu daihatsu? dar nu pe portbajaul de deasupra. si pt vitezomani...ia suta sub 10 secunde. probat. viteza pe autoband 170 km/h mers vreo 20 min. eu zic totusi ca e o masina buna, singurul impediment ar fi ca nu avem dealeri in romania. si ca sa va dati seama cam cat e de vanduta in germania am sa numar acum, pe cartea de service, nr de dealeri din germania....428. zic eu ca sunt destui. cred ca sunt mai multi ca toti dealerii din romania la un loc. pt toate marcile.

        Comment


        • #49
          Scz colegii cu Loganurile, dar Daihatsu este o marca peste Dacia, Renault, etc. Este f foarte fiabila. Merge foarte bine. Motorizarile sunt Toyota, etc.
          PS: Nu vorbesc din nestiinta.

          Comment


          • #50
            O fi si peste Dacia, fi si peste Renault.
            Insa, o masina buna se vede in numarul de unitati vandute.
            Piata decide, nu tu, eu sau stimabilul posesor de asa ceva.
            Deci, cate s-au vandut?

            PS: vreo 13000 bucati in 2008, si ceva peste in 2009. Asta, in Germania. In conditiile in care Audi a vandut 200 000 si BMW 300 000. Si sa nu uitam, ca astea sunt masini scumpe. Sunt curios cate pocitanii de VW sau Renault s-au vandut

            LE: si voila, ce era de demonstrat. Nu spun ca-i o masina rea, urata sau proasta. Doar ca lumea nu o cumpara...Si nu sunt 2-3 care nu o cumpara, ci doar 2-3 o cumpara. Ceva miroase...

            @CSH: lasa-ma cu "nu vb in nestiinta", ca toti spun asta.


            se pare ca forumul nu ma lasa sa pun link.. Asa ca, dau un copy-paste:


            Deşi în prima jumătate a lui 2010, piaţa auto din Germania a înregistrat un regres de aproape 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, asta nu înseamnă că importanţa locomotivei pieţei auto europene ar fi scăzut.

            Iată care este TOP 10 al celor mai vândute modele în Germania, în primele 7 luni ale lui 2010:
            1. Volkswagen Golf / Jetta - 153.156
            2. Volkswagen Polo - 58.790
            3. Volkswagen Passat - 43.006
            4. Opel Astra - 42.417
            5. BMW Seria 3 - 41.505
            6. Opel Corsa - 38.164
            7. Mercedes Clasa C - 37.742
            8. Audi A3 - 37.398
            9. Audi A4 - 36.478
            10. BMW Seria 1 - 35.415

            ÃŽn acest Top 10 se observă nu doar că modelele cele mai vândute sunt ale producătorilor germani, dar şi că primele trei locuri ale topului sunt ocupate integral de modele Volkswagen: Golf / Jetta, Polo şi Passat.

            De asemenea, de remarcat vânzările foarte bune ale producătorilor premium, atât Audi, cât şi BMW şi Mercedes având modele plasate în Top 10 - mai mult, modele mult mai scumpe, cum ar fi BMW Seria 3, au vânzăti mai bune decât modele considerate ieftine, cum ar fi Opel Corsa.

            Prin urmare, nu putem spune că acest top reflectă aşa cum ar trebui criza prin care trece piaţa auto a Germaniei.

            Dar să vedem în următoarele pagini şi care au fost cele mai vândute modele în primele 7 luni ale anului, în topuri realizate pe fiecare clasă în parte.

            Topul modelelor SUV şi crossover

            1. VW Tiguan - 20.474
            2. BMW X1 - 15.057
            3. Audi Q5 - 13.012
            4. Ford Kuga - 7.972
            5. Skoda Yeti - 7.498
            6. BMW X3 - 7.412
            7. Mercedes GLK - 5.818
            8. BMW X5 - 5.369
            9. Hyundai ix35 - 5.151
            10. Volvo XC60 - 4.660
            11. VW Touareg - 3.958
            12. Mercedes ML - 3.897
            13. Toyota RAV4 - 3.329
            14. Dacia Duster - 3.311
            15. Honda CR-V - 2.961
            16. Mitsubishi Outlander - 2.902
            17. BMW X6 - 2.759
            18. Kia Sportage - 2.554
            19. Suzuki Jimny - 2.518
            20. Porsche Cayenne - 2.491

            Topul modelelor de clasă mare

            1. Mercedes Clasa E - 33.407
            2. BMW Seria 5 - 24.068
            3. Audi A6 - 17.027
            4. Volvo S60 / V70 - 3.152
            5. Jaguar XF - 1.173
            6. Mercedes CLS - 925
            7. Chrysler 300C - 421
            8. Volvo S80 - 215
            9. Lexus LS - 102
            10. Citroën C6 - 63

            1. VW Passat 43.006
            2. BMW Seria 3 41.505
            3. Mercedes Clasa C 37.742
            4. Audi A4 36.478
            5. Opel Insignia 17.952
            6. Ford Mondeo 11.485
            7. Skoda Superb 8.293
            8. Mazda6 4.964
            9. Citroën C5 4.342
            10. Toyota Avensis 4.239
            11. Renault Laguna 3.466
            12. SEAT Exeo 3.334
            13. Honda Accord 3.210
            14. Peugeot 407 852
            15. Alfa Romeo 159 851

            1. VW Golf / Jetta - 153.156
            2. Opel Astra - 42.417
            3. Audi A3 - 37.398
            4. BMW Seria 1 - 35.415
            5. Mercedes Clasa A - 30.517
            6. Ford Focus - 29.180
            7. Skoda Octavia 24.693
            8. Hyundai i30 - 18.116
            9. Renault Mégane - 17.336
            10. Nissan Qashqai - 13.198
            11. SEAT León - 11.106
            12. Peugeot 308 - 9.198
            13. Mazda3 - 7.635
            14. Kia Cee'd - 7.129
            15. Toyota Auris - 6.592
            16. Honda Civic - 4.280
            17. Mitsubishi Lancer 2.737
            18. Volvo S40 / V50 2.642
            19. Toyota Prius 2.562
            20. Volvo C30 - 1.742
            21. VW New Beetle - 1.599
            22. Citroën C4 - 1.298
            23. Fiat Bravo - 1.031
            24. Chevrolet Cruze 957
            25. Nissan Tiida - 844

            1. VW Polo - 58.790
            2. Opel Corsa - 38.164
            3. Ford Fiesta - 33.045
            4. Skoda Fabia - 28.561
            5. BMW MINI - 17.952
            6. Peugeot 207 - 14.974
            7. Renault Clio - 13.935
            8. SEAT Ibiza - 13.616
            9. Nissan Micra - 12.177
            10. Dacia Sandero - 10.703
            11. Peugeot 206+ - 10.281
            12. Toyota Yaris - 10.256
            13. Citroën C3 - 10.213
            14. Fiat Punto - 9.596
            15. Dacia Logan - 5.894
            16. Mazda2 - 5.670
            17. Suzuki Swift - 5.031
            18. Mitsubishi Colt - 4.911
            19. Hyundai i20 - 4.676
            20. Citroën DS3 - 2.709
            21. Chevrolet Aveo - 1.858
            22. Alfa Romeo MiTo - 1.803
            23. Daihatsu Sirion - 1.065
            24. Subaru Justy - 471
            25. Audi A1 - 227

            Top vânzări modele clasa mini

            1. Smart ForTwo - 16.909
            2. Fiat Panda - 14.680
            3. Renault Twingo - 12.046
            4. Fiat 500 - 10.534
            5. Hyundai i10 - 9.712
            6. Ford Ka - 9.594
            7. VW Fox - 9.080
            8. Toyota Aygo - 6.148
            9. Citroën C1 - 6.144
            10. Chevrolet Matiz - 4.339
            11. Peugeot 107 - 3.879
            12. Opel Agila - 3.760
            13. Suzuki Alto - 3.032
            14. Nissan Pixo - 2.986
            15. Kia Picanto - 2.966
            16. Suzuki Splash - 2.470
            17. Chevrolet Spark - 2.299
            18. Toyota iQ - 2.157
            19. Daihatsu Cuore - 787
            20. Citroën C2 - 386

            Si, dupa cum se vede, Dacia bate la cur Daihatsu, in ceea ce priveste nr de unitati vandute. O fi o masina buna Daihatsu, dar prostii aia cumpara altele. Niste handicapati.
            Last edited by Cezar; 8 September 2010, 18:48.

            Comment


            • #51
              @Cezar:

              Nu toata lumea cunoaste aceasta marca. Si daca o cunoaste zice ca sunt niste pocnitori naspa. Pana nu testati nu vb !!!. Am avut unul la firma, si am mers cu el 100.000km (fara revizie, fara nimic) la drum foriestier, incarcata, cu acul la rosu, si nu am avut decat o pana la roata. Nici greierasi, sprinta foarte bine (am facut un 1.4MPI), iar consumul nu sarea de 5,5% in regim sport. Daca era alta masina, la modul cum am exploatat-o era praf.
              PS: Am fost la dealer, si nu m-am hotarat

              Comment


              • #52
                Da, te-a impresionat pana la lacrimi, caci vad ca te-ai hotarat in a o lua
                100 000 km, zici? Pai din moment ce ai mers atat, si n-a facut nimic, nu-i clar ca-i o masina de luat?

                Repet, esti tu si alti 10000 de oameni care apreciaza masina asta. Restul nu. Fi fericit, esti printre putini.

                PS: ar putea fi laureata la premiul Nobel, caci a reinventat principii fizice: 5.5 in regim sportiv. Nu cred o iota din ce spui
                DAca ai facut un 1.4, inseamna ca sprinta f bine?

                Comment


                • #53
                  Aoleo ce motor ai facut.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Cezar View Post
                    Da, te-a impresionat pana la lacrimi, caci vad ca te-ai hotarat in a o lua
                    100 000 km, zici? Pai din moment ce ai mers atat, si n-a facut nimic, nu-i clar ca-i o masina de luat?

                    Repet, esti tu si alti 10000 de oameni care apreciaza masina asta. Restul nu. Fi fericit, esti printre putini.

                    PS: ar putea fi laureata la premiul Nobel, caci a reinventat principii fizice: 5.5 in regim sportiv. Nu cred o iota din ce spui
                    DAca ai facut un 1.4, inseamna ca sprinta f bine?
                    M-am referit la Logan ) (ca nu m-am hotarat). Este ACCENT 1.5CRDI 110CP cu 9000 (cu toate taxele, inmatriculata, noua, dotata), dar nu stiu cat de bune sunt ?
                    La Daihatsu am mers sportiv cu el. Atunci am facut si Loganul ). Peste 120km/h. Caci nu avea mare stabilitate. Motorizare 1.0 Toyota in 3 cilindrii. Japonezele au cel mai bun consum. Mai era cand mergeam si mai incet (peste 50, dar am tinut-o de la 90 in sus ).

                    Comment


                    • #55
                      Ce pot zice de Hyundai:
                      garantia este pe bucati,
                      litrul de ulei in reprezentanta este peste 50 RON, deci si reviziile cam scumpe:
                      uite un ex de pe net:
                      nico
                      la 10.07.2010, 12:23
                      detalii
                      am un accent diesel de 4 ani(model nou), km efectuati 124000 , taxa medie a unei revizii ce cuprinde ulei 5 litri si cele 4 filtre ( ulei, motorina, aer, polen) este de 700 ron, la care in timp se adauga piese de schimb (consumabile : bec, placute frana, stergatoare, amortizoare,etc) mare atentie la cei care vor economie de combustibil, nu mergeti cu motorul subturat, in timp se duce turboul (interculeru) si se va bloca la turatia de 2500-3000, si chiar costa, e bine adaptata la condus sportiv (viteza, depasiri, schimbare rapida de trepte) dar in timp se duce ambreiajul (cam pe la 80000) , nu circulati peste 190km/h o faceti pe riscul vostru, la semafor puteti pleca primul de pe loc, are demaraj mult mai rapid chiar decat unele masini pe benzina, porneste instantaneu la cheie( daca nu aveti probleme cu bateria sau combustibilul de proasta calitate), consum mediu in oras (in functie de sofer) 6.8-7.5 foarte rar peste, in afara 4.3-8.8 ( media de 8.8 pe un traseu de 270 km parcursi cu viteza 180-190 km/h constant fara oprire , media 4.3 pe parcursul a 400 km in conditii optime asfalt uscat, fara aer conditionat, cauciucuri in perfecta stare, viteza 110-120 km/h constant)
                      masina urca lejer pe alei de munte, sau traverseaza cursuri de apa cu adancime max 25-30 cm, iese destul de usor din noroi fara sistem 4x4, sfat necesat protejati dedesuptul(sub podeua) masinii cu scut metalic, o investitie de cateva sute de ron care va scuteste de multe probleme pe drumurile noastre si chiar merita investitia, renuntati la alegerea modelelor de baza, daca nu va permiteti full alegeti un compromis dar nu renuntati la nici un element de siguranta (ex : in loc de inchidere la telecomanda alegeti sa aveti abs, ebd, eps , in loc de computer de bord si trapa electrica alegeti airbeg-urile, etc)

                      PS: tu ori esti prea nehotarat, ori lucrezi pentru Dacia, sau vreun concurent si vrei sa vezi parerile posesorilor; sau un studiu de satisfactie, marketing.
                      Sa nu te apuce 2012 fara masina

                      Comment


                      • #56
                        Mi-au zis ca am garantie gratis 1 an. Consumul mediu este de 4,5-5,5% . Are 5 ani garantie din bara in bara, si inca 2 ani (la ceva.. ). Deci in primul an o am gratis si pe urma o sa isi scoata ei banii .
                        MS.

                        PS: Sunt nehotarat. Nu lucrez la Dacia (sunt destul de stabile, dar sunt cam zgomotoase). Dealerul a zis ca sa nu imi i-au 1.2 16v ca daca merg incarcat si cu AC-ul pornit masina e terminata ). A zis sa merg pe 1.6 16V. Am mers cu ea cu 120km/h si merge destul de bine (dar nici racheta cum ziceau colegii nu este, caci am mai mers cu G4 1.6i a unui prieten si merge mai bine, te baga in scaun mai tare, cred ca e din transmisie .. ). Ma gandesc , ca decat sa dau 9300 cu TVA pe 1.6 16v (cam atat e pretul), mai bine imi i-au un PASSAT SH 1.9TDI (caci 2.0TDI au probleme). Daca nu ma gandesc sa mai stau 1-2 ani caci in acest moment nu am nevoie prea mare de masina. Am cu ce merge din A in B (Dacia). Si o sa vad mai incolo. De ce sa nu ma apuce 2012 ?
                        SCUZE DE OFF-TOPIC
                        Last edited by Cezar; 10 September 2010, 11:30.

                        Comment


                        • #57
                          OFF-Topic: @vllad: si daca mergi subturat cu alt diesel nu patesti la fel ca la Accent? Sau cu motorina plina cu apa. . Exemplele cu siguranta sunt fortate. ABS si EBD sunt de serie, ESP este doar pe premium asa ca daca ai ESP ai si restul(ca principiu ai dreptate, ca exemple nu ). Accentul diesel este singurul care isi merita banii pe deplin. La benzinare sunt si alte optiuni.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #58
                            Scuze, eu nu am zis nimic, era un citat de la un posesor de pe net.
                            O cunostinta isi luase acum 3 ani cand mi-am luat logan accent crdi, eu la primele revizii dadeam 150 RON cand nu schimbat filtru de motorina la 10000, si 260 cand il schimbam la 20000, si el dadea 350 cel mai mic pret, deci dublu si fata de mine.
                            in plus pe www. ma.si.ni.ro cineva postase cum e cu garantia si era pe bucati, deci ATENTIE.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by CSH View Post
                              Mi-au zis ca am garantie gratis 1 an. Consumul mediu este de 4,5-5,5% . Are 5 ani garantie din bara in bara, si inca 2 ani (la ceva.. ). Deci in primul an o am gratis si pe urma o sa isi scoata ei banii .
                              MS.

                              PS: Sunt nehotarat. Nu lucrez la Dacia (sunt destul de stabile, dar sunt cam zgomotoase). Dealerul a zis ca sa nu imi i-au 1.2 16v ca daca merg incarcat si cu AC-ul pornit masina e terminata ). A zis sa merg pe 1.6 16V. Am mers cu ea cu 120km/h si merge destul de bine (dar nici racheta cum ziceau colegii nu este, caci am mai mers cu G4 1.6i a unui prieten si merge mai bine, te baga in scaun mai tare, cred ca e din transmisie .. ). Ma gandesc , ca decat sa dau 9300 cu TVA pe 1.6 16v (cam atat e pretul), mai bine imi i-au un PASSAT SH 1.9TDI (caci 2.0TDI au probleme). Daca nu ma gandesc sa mai stau 1-2 ani caci in acest moment nu am nevoie prea mare de masina. Am cu ce merge din A in B (Dacia). Si o sa vad mai incolo. De ce sa nu ma apuce 2012 ?
                              SCUZE DE OFF-TOPIC
                              Bre, daca incepi sa compari o masina noua cu una masina veche, pai atunci nu-i bine.
                              Sa-ti zic ca in bani de Golf nou de 18 000, iei CLK din 2008, motor de 3000 v6, automat cu 7 trepte, navigatie, piele si cam tot ce-ti pofteste inima? Si CLK-ul doar 38 000 km. Deci?

                              LE: g4 1.6 te baga in scaun? Hai mai, du-te de aici cu povestile astea.
                              Last edited by Cezar; 10 September 2010, 11:31.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Cezar View Post
                                Bre, daca incepi sa compari o masina noua cu una masina veche, pai atunci nu-i bine.
                                Sa-ti zic ca in bani de Golf nou de 18 000, iei CLK din 2008, motor de 3000 v6, automat cu 7 trepte, navigatie, piele si cam tot ce-ti pofteste inima? Si CLK-ul doar 38 000 km. Deci?

                                LE: g4 1.6 te baga in scaun? Hai mai, du-te de aici cu povestile astea.
                                Serios vb. Mi se pare ca merge mai bine. Nu am eu nevoie de CLK cu motor de 3000. Eu vreau o masina nu prea scumpa cu motorizare de max 1.900cmc3.
                                PS: Daca doresti un seria 3 combi din 2007 , cu motor de 2500cmc3 (325i), cu 7500euro inmatriculat, si nici 100.000km ? Ce zici ? . Masinile cu motoare mari in acest moment sunt ieftine datorita taxelor, etc.
                                SCZ de off-topic. Eu am terminat discutia, sa nu ne abatem de la subiect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google