Logan Vs Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by tomu View Post
    iar eu va contrazic.
    si eu si tata avem logane, al meu ambition 2005 1.6, iar tata kiss fm 2008 1.4.
    a mea a vut pret de achizitie 9000euro, tata 8600euro
    motivul numarul unu, si motivul care nu merita masina asta mai mult de 2000euro, rugineste !
    A mea a ruginit in porbagaj in zona pasajului rotii din dreapta, inclusiv la exteriorul aceluias pasaj.
    A lui tata, rugina la capacul de combustibil, rugina pe usa porbagajului in interior, rugina pe marginea lunetei, rugina la acelasi pasaj din dreapta, plus multe alte puncte mici care omit sa le zic...
    motivul doi.
    dureaza cateva luni pana incep sa zdrangane toate plasticele in masina la cele mai mici denivelari, devin incredibil de enervante chiar si pentru cel mai calm om, gen eu !
    motivul trei.
    neizolarea usilor intr-un mod mai calitativ, duce la crearea unor curenti, care mi-au rupt efectiv spatele dupa fiecare drum mai lung. valabil la ambele masini.
    si cred ca ar mai fi multe alte chestii...minore, majore...

    eu nu cred ca loganul merita banii ! daca ar fi costat cum au zis ei 5000euro, macar varianta cu aer conditionat si abs...poate ca ar fi fost ok

    Pai la ce v-ati mai luat si doua logan-uri daca esti asa nemultumit?
    Dute si ia-ti un clasa s ca ala nu rugineste si poate il prinzi si la 5000 de euro!
    Nu vi se pare ca vreti prea multe de la cea mai ieftina masina de pe piata?
    Eu am ales laureat-ul, pentru ac. ,si sunt foarte multumit ,nu a ruginit si nu zdrancane nimic, da de masina tine si dupa cum o intretii!

    Comment


    • #17
      Eu am ales prestige nu neaparat datorita motorului. La vremea aia diferenta intre look-ul unui prestige si al unui laureate sau chiar ambition era destul de mare, iar ca bani destul de mica.In special la interior era diferenta. (ceasuri albe, piele schimbator si volan, alte fetze de usi,alta tapiserie,oglinzi mari, jante destul de frumoase, manerele si spoilerele vopsite etc).
      Acum daca as fi sa cumpar un logan as alege laureate 1.4 cu airbaguri laterale pentru ca nu mai e diferenta la interior si exterior intre variantele scumpe si cele ieftine.
      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

      Comment


      • #18
        Vezi ca acum Logan-ul chel dar cu ABS costa 4990 euro.Asa ca...
        sigpic

        Comment


        • #19
          voi chiar nu vreti sa intelegeti ca daca e ieftin nu trebuie sa fie cascaval dupa 6 luni? asta nu puteti pricepe si de la asta incep o serie de probleme legate de mentalitatea "las' ca-i buna la banii astia". ce dracu', asa mari fani dacia sunteti? eu am luat-o ca asta imi permiteam, nu ca iubesc eu dacia. cat despre cea mai ieftina masina de pe piata, nu inseamna ca daca costa 12000 un dizal full sa rugineasca la fel de usor ca loganul logan de 5000. da-o dracu de treaba...personal nu stiu sa fi avut probleme cu rugina la masina, dar ii inteleg perfect pe cei care au avut. nu e normal ca o masina de 10000 de euro sa rugineasca dupa un an. chit ca o rezolva ei ulterior, nu trebuia sa se intample. in rest, de plastice, n-am ce comenta, alea da, fac obiectul pretului redus si trebuia sa va asteptati la zdranganituri...in rest tre' sa mearga bine, mama ei de adunatura de tabla si plastic, nu are voie sa prinda rugina, in rest, Dumnezeu cu mila.
          si ca sa raspund la intrebarea topicului, acum mi-as lua laureate, desi pana acum eram adeptul versiunilor full. de ce acum nu vreau prestige? simplu. oricum o sa-si schimb scaunele, deci n-am nevoie de tapiseria in 2 culori (bani dati aiurea in cazul de fata), airbaguri laterale nu are rost (din moment ce se intentioneaza montarea de scaune sport), nu simt necesitatea geamurilor electrice spate deoarece in cel mai fericit caz urmatorii ani in masina vor sta 2 maxim 3 persoane (nu fac transport public de persoane, mai da-i naibii pe aia care ajung ocazional pe bancheta din spate ...sa dea la manivela...), roti de aluminiu nu are rost ca si-asa se vor schimba si alea cu unele toora/rial, deci...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            Apropo si eu am observat rugina pe luneta in interior in lateral.Chiar ma gandeam de ce naiba e asa acolo.Acum am aflat.Eh nu ma deranjeaza :P.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by Pigoo View Post
              eu chiar azi am primit telefon de la dacia si mi-au spus sa trec pe la ei sa imi faca un control la rugina... si asta dupa 4 ani jumate de la achizitia masinii, nici nu mai am garantie.
              Ba mai ai garantie. Nu mai ai la masina dar la tabla ai.
              Eu in urma unui mic accident am de aproape un an tabla goala langa stopul dreapta spate. Surpriza nici un fir de rugina. Cei din Braila pot confirma ca nu are rugina.
              Singurul loc unde am vazut rugina la mai multe Logane (deci e ceva "de serie") este pe acolo pe unde se baga carburant.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                la banii astia logan urmeaza dupa logan clar...

                Comment


                • #23
                  Eu am un Laureate 1.4 si sunt multumit... pe langa asta ai mei mai au inca un laureate tot 1.4 cam de 1 an si sor-mea are de 6 luni un sandero cu acelasi optionale ca al meu... plus airbaguri laterale si mai are cate ceva... nu stiu exact versiunea... ce am vrut sa zic este ca desi a mea zdrangane din toate articulatiile, am schimbat basculele de 2 ori, am avut ceva probleme... urmatoarele masini au fost tot dacia... nu ca suntem mari fani ai acestui brand insa la 10000 euro nu prea ai ce sa iei... in loc de sandero am vrut sa luam un Fiat Punto insa la dotarile care le are Sandero, Fiat-ul iese mai scump cu vreo 3000 euro... plus ca e service-ul mai rentabil la Dacia... cunosc pe cineva acolo si nu am probleme... Concluzia... Logan e buna daca nu ai bani... daca ai bani mai multi si nu le simti lipsa mai pune ceva si treci la o masina nemteasca...
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    e bun si daca nai bani multi si e bun si daca ai destui, adica una tare si un logan pe langa ca nu se stie...

                    Comment


                    • #25
                      sinx, iti recomand cu caldura fauveu polo sa schimbi injectoarele din 10 in 10000 de kilometrii, la 24000km sa-ti cada timoneria schimbatorului sa tragi de bat si sa nu se intample nimic...lasa ca nu-s mai nemtoicele ce-au fost in anii '80-'90...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Ma da-l naiba de faveu. Io fi dat acatiste vre-unu de pica atatea. Prea de tot.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #27
                          am uitat la imbunatatiri vizuale maner schimbator de crom masiv, terminatie inox ovala(da bine) si ceasurii cu plasma in 2 culori cu reostat de intensitate(belea noaptea)!!! azi mam hotarat ca m-au suparat niste mistocari de pe alte forumuri si la rubrica de prezentare o sa pun si eu dihania mea...

                          Comment


                          • #28
                            dupa experienta de 3 ani pe LGN (4buc), vreau sa spun ca subiectul este discutabil prin perspectiva celui care conduce masina, si scopul pentru care o ia.
                            Pentru deplasari ocazionale iti iei un 1.4 MPI.
                            Daca mai vrei cativa cai iti iei 1.6 MPI.
                            Pentru circulat zilnic in oras (zeci de km) iti iei un 70 dci. Daca mai iesi cu el la drum lung, si il mai si incarci te mai "scormonesti" in buzunar pentru un 85 dci, ca sa poti depasi onorabil pe sosele.
                            Dotarile? Cred ca ideal ca raport pret/dotari ar fi un ABS+, dar nu se mai fabrica. Pentru ultima masina achizitionata pentru socru-meu am optat pentru un Ph2 Laureate.
                            Oricum nu as mai lua nici o masina fara ABS (din pacate una nu are, m-am grabit ca se termina oferta), sau aer, sau pachet electric (telecomanda si geamuri fata), restul se mai pot upgrada.

                            Comment


                            • #29
                              Acum sunt obligati masinile noi sa aiba in dotare ABS,de la cea mai slaba versiune.E foarte bun ABS-ul.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                eu urmatoarea o sa o iau cu motorul de1,6 16v am condus-o pe a cuiva si am ramas foarte impresionat, se tureaza in mers de zici ca nu are caroserie ce mai asta o sa fie...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google