Originally posted by iulian_vis
loganul full vs. megane manager?
Collapse
X
-
Eu am logan, dar frate-miu are megane2 si pot sa zic ca nu prea se compara la calitate si design.In primul rand scaunele.Eu mor dupa ele .Ia-am propus un schimb, macar de scaune .Ceea ce nu-mi place la a lui e ca are motor de 1.4 16v si e cam putin pentru o masina de gabaritul ei.Cam puturoasa.La drum se duce in 200km/h cu 2 persoane.E mai spatioasa dar "gura" potbagajului e mai mica decat la logan.
Comment
-
Nu trebuie sa crezi, sigur e facut la turci, dar nici mercedesul nu mai e ce a fost daca are instalatie electica facuta la Sinicolau Mare si volanul la Arad.
Si inca un minus pt taxi, se cojesc foarte repede minerele de la usi din interior. Daca nu iei megane cu climatronic nu se merita diferenta dintre megane si logan, sa dea clientul cu usa la 10.000 sau la 14.000 nu iti e tot una.
Comment
-
da am intrebat si eu de manerele de la usi pentru ca am un prieten la dacia-renault.a spus ca este o folie subtire aplicata si se duce de la unghii,inele,etc.
am auzit ca dci renault are injectie mai buna decat dacia.
climatronic neaparat.pe la reprezentantele la care am umblat am spus ca vreau modelul care are climatronic si cotiera)
megane la ora actuala o consider cea mai buna oferta.cu 15500 lux privilege 1.6 16v+interior complet in piele bej si vopsea bej metalizat.
skoda e frumoasa dar la 18000 cat costa una tdi are inchiderea centrala doar din cheie.
fiat linea e vreo 16000 si in interior nu e departe de un logan.au testato cei de la automotorsport si au zis ca e anemic motorul diesel de 1.3 si 90cp iar ca masina e mult sub un megane sedan
Comment
-
Si mie imi place varianta privilege dar nu o recomand la taxi din cauza culorii interiorului (prea mult bej, foarte greu de intretinut, inclusiv mocheta de pe jos este bej), m-am gindit la confort expresion cu pachetul climatic si pack look cu jenti de al si proiectoare. La motorizare 1.5 dci 105 cp 6 trepte, dar numai dupa ce o sa avem si drumuri pt asa masina, pina atunci logan dci 85 cp (kiss)
Comment
-
Daca nu ma insel culoare aia e chiar Bej Toundra, care a mai fost si la inceputul anului pe Logan.
Comment
-
Observ aici opinia preconceputa ca masinile produse in Turcia ar fi proaste ... Nimic mai fals. N-am auzit pe nimeni sa se planga de Clio sau de Megane Sedan. Mai nou, in primele variante de echipare si Clio bicorp se produce in Turcia, doar variantele superioare care se comercializeaza la noi sunt 100% frantuzesti. Informatia asta am aflat-o de la un 2 dealeri in momentul in care am vrut sa-mi comand un Clio. Si chiar nu aveau nici un motiv sa ma minta. Pe de alta parte in Turcia sunt foarte multi producatori de masini, multi mai multi ca ca la noi si acestia nu si-ar pune prestigiul in joc daca in tara respectiva nu s-ar produce masini de calitate. Sa fim seriosi. Loganul insusi e o masina fiabila nu pentru ca e facuta in Romania, ci pentru ca este un proiect foarte bun. Parca Romania ar fi detinatoarea vreunei super experiente in materie de constructii de masini. Aiurea! Daca nu erau francezii mergeam si acum cu Dacii 1310 in timp ce la turci fac masin de seci de de ani producatori consacrati ... La munca am 2 Megane bicorp (Franta) si amandoua au vopseaua de la clantele interioare luata. Si cea din dreptul butonului de aer conditionat (aici explicatia e ca sunt conduse de doamne cu unghii)! Ca sa nu va mai spun ca la uzina de la Pitesi multi directori responsabili cu productia masinii noastre nationale sunt turcaleti de astia depsre care spunem noi ca nu stiu sa faca masini.
Comment
-
Sa ma bag si eu nitel in seama, acum inainte de a pleca catre Pitesti, la legale - ma uit...nu ma dau, si facem galerie unor loganisti de-ai nostri.
Eu am avut un Logan 1.4, si din pacate a trebuit sa renunt la el (din motive care nu au tinut de mine) si a trebuit sa imi iau alta masina. Cum eu am fost ff multumit de loganul meu (consum ok, fiabilitate, intretinere ieftina) primul lucru pe care l-am facut m-am dus pe site-ul Dacia. Evident, acum vroiam un motor mai puternic, si fiind benzinar convins, ma uit la 1.6 16V cel mai ieftin: 10.000Euro (rotunjit)....ma gandesc eu...hai sa ma uit si pe la altii, poate gasesc ceva interesant (asta se intampla in Dec 2008). Ma duc la reno, gasesc la ei oferta Megane Sedan Prima 1.6 16V sau 1.5 dci 85Cp - 10.000Euro. Varianta Prima, este cea mai "cheala", in sensul ca are doar: Servo asistat variabil, AC, geamuri fata, 2 airbaguri, faruri cu lupa (asa sunt toate), si cred ca asta ar fi tot. Comparand cele 2 oferte, si daca incercam totusi sa fim obiectivi - meganul este o masina mai buna decat loganul - cred ca cineva care nu tine mortis la restul dotarilor de pe Loganul 1.6 16V, ar sta nitel pe ganduri...si cred ca ce ar putea sa fie in favoarea loganului ar mai ramane pretul relativ scazut pt intretinerea masinii (se stie ff bine ca la reno preturile reviziilor sunt mai ridicate). In afara de acest aspect, nu stiu daca ar mai putea fi ceva care ar face pe cineva sa aleaga loganul, in defavoarea meganului. (asta in conditiile unei alegeri obiective)
Cam asta ar fi parerea mea, si vreau sa cred ca este una obiectiva. Repet, in mare am fost incantat de logan, dar cred ca stim cu totii unele hibe ale loganului, unele care conteaza destul de mult in anumite situatii. Eu nu consider Loganul ca fiind o masina proasta, ci o masina care face banii pe care ii dai pe ea, in comparatie cu alti producatori, unde cred ca dai ceva bani in plus doar pt un alt nume.
sigpic
Comment
Comment