loganul full vs. megane manager?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [QUOTE=The_Kid;21107]Pai daca tinem cont de faptul ca revizia de 15.000 de km pentru Megane Manager dizelar este in jur de 1.200 RON, eu optez linistit pentru Logan.
    QUOTE]


    Nu vrei sa ne exemplifici si cum ai ajuns la aceasta suma? Nu de alta, dar ce schimbi la un Logan diesel schimbi si la un Megane Diesel.

    Diferenta este manopera, care este mai scumpa la Renault. Iar filtrul de polen se inlocuieste la 30 000 km.

    Comment


    • #47
      problema e ca francezii se adreseaza unor segmente diferite de cumparatori :patriotii cu logan &sandero,cei care cauta o masina buna si ieftina totusi iau un megane,fetele se duc pe clio etc,eu am fost cu un megane 2 si nu se compara sub nici o forma cu loganul,cred ca sunt 2 chestii diferite si oricat ai vrea sa le compari nu ai cum .megane ar trebui comparat cu opel astra ,bmw 3,c klasse sper sa nu ma insel
      nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

      Comment


      • #48
        Unele comparatii dintre Logan si alte modele, cum este si aceasta, nu isi au rostul. Loganul e o masina ok si o putem compara ca si calitate cu modele gen Aveo, Albeea.
        Poate viitoarele modele Dacia vor mai ridica putin nivelul de calitate din cadrul marcii.
        Pana una alta trebuie sa ne mandrim cu faptul ca Dacia renaste, ceea ce ne da sperante pe viitor.
        Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

        Comment


        • #49
          Nu mai stiu pe unde am citit dar spunea acolo ca fabrica RENAULT din Turcia era la momentul respectiv cea mai moderna fabrica Renault.Francezii au investit foarte mult in modernizarea fabricii de la Bursa Turcia.Asta e o idee preconceputa, daca ceva e facut in cutare loc, gata nu mai e bun.In primul rand este imaginea RENAULT in joc si nu cred ca se riscau aiurea.Deci, cumperi LUCRU FRANTUZESC si nu LUCRU TURCESC.De ce sa produca masina in Franta si sa-i dea 4000 de euro pe luna francezului cand poate sa produca acelasi lucru in Turcia si sa-l plateasca pe turc cu 1000 de euro.
          Cand o sa inceapa Ford sa produca la Craiova asa o sa zica si turcu, nu-i bun domne Fordu' asta ca e facut in Romania dar, realitatea este cu totul alta.
          Last edited by Cromatic; 28 March 2009, 14:02.

          Comment


          • #50
            una peste alta comparatia cu megan-ul nu are sens nici daca meganu' ar fi produs in romania...

            Comment


            • #51
              Am citit parerile voastre si am vazut ca sunt impartite
              Acum sa imi spun si eu parerea :eu zic ca nu se compara nici pe dedeparte loganul cu meganul chiar si 16v cu un megan chel
              Am facut un testdrive cu un megan Dissel de 85cp si singura problema care nu mia cazut la inima a fost cutia de viteza nu se schimba fin ca la logan astai singuru defect zic eu in rest totul e ok la un megan

              Comment


              • #52
                Originally posted by mihai.gigi View Post
                Eu am logan, dar frate-miu are megane2 si pot sa zic ca nu prea se compara la calitate si design.In primul rand scaunele.Eu mor dupa ele .Ia-am propus un schimb, macar de scaune .Ceea ce nu-mi place la a lui e ca are motor de 1.4 16v si e cam putin pentru o masina de gabaritul ei.Cam puturoasa.La drum se duce in 200km/h cu 2 persoane.E mai spatioasa dar "gura" potbagajului e mai mica decat la logan.
                Si marmota.... invelea ciocolata in staniol
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • #53
                  am un prieten care are versiunea sedan manager cred 1.5dci 85 cai, trage bine, consum mic, dar fac misto de el ca nu are ca mine la logan oglinzi electrice si incalzite )
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Parerea mea generala (nu discut aici cazul Megane Manager pentru ca nu stiu exact dotarile) este ca trebuie sa-ti iei o masina care sa aiba cat mai multe facilitati si optionale care fac viata usoara in trafic.
                    Prefer sa cumpar o masina mai ieftina "full", decat sa cumpar una "de firma "cheala".
                    Ma deranjeaza sa nu am dezaburire oglinzi sau sa trebuiasca sa reglez dupa fiecare spalare la jet oglinzile, sau sa dau la manivela la geam...
                    Din aceste motive am si un Clio 3 full (climatronic, faruri adaptive de viraj, piele, senzori, etc) care este din toate punctele de vedere (mai putin spatiu pentru mai mult de 2 pers) cu doua clase peste Logan.

                    On topic, Megane este net superior Logan, am condus Megane.
                    Incepand cu caroseria, si terminand cu finisajele interioare nu se poate compara un Renault cu un Logan....

                    Comment


                    • #55
                      Foarte corect!

                      Comment


                      • #56
                        asa e, pe mine ma luat prin surprindere pozitia scaunului si a podelei care te obliga la o sedere mai orizontala nu gen tamburet ca loganu''...pozitia asta comoda am intalnito la o masina mult mai scumpa si din alta clasa care da un confort deosebit la drum....off topic era vorba de un mercedes s350 tdi w140 din '96 care ma lasat cu sechele dupa ce am mers cu ea(o visam noaptea)...

                        Comment


                        • #57
                          Intamplarea face sa am si renault si logan dar nu se compara e cu cel putin 2 clase peste dacia ... cel putin pana la aparitia lui 4x4 (cine la vazut pe bran sau pe dealu negru poate sa confirme ca o sa fie ceva peste logan sau sandero) sau a daciei sport
                          Nimeni nu e destul de inteligent ca sa poata convinge pe un prost ca e
                          prost.

                          Comment


                          • #58
                            deci inca un punct pentru megan castigat cinstit oricum(daca mai are rost comparatia)....

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by $$ilvviu View Post
                              Si marmota.... invelea ciocolata in staniol
                              Daca Loganu 1.6 16V se duce la 200-210 pe ceas, de ce sa nu mearga Megane 1.4 16V cu 200 pe ceas?? Megane chiar are o aerodinamica buna in comparatie cu Loganu...


                              Si mai sunt destule clipuri ))

                              PS: uite am vazut un test intre un Megane dci 85 cp si Logan dci 85 cp, la demaraj normal ca se duce mai tare Loganu, la viteza ia avans fara discutii Megan-ul.

                              Comment


                              • #60
                                alo, domnilor, asta-i topic de megane vs megane, nu megane vs logan...
                                Last edited by Seba; 30 March 2009, 09:39.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google