Noul Logan 0.9 Tce

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by epuref View Post
    Am avut un volvo si sunt clase diferite nu le pot compara dar mai am un kiss de 1.4 din 2008 pot spune ca e mult mai sprintena ca ea si acum mult mai frumoasa ca si design in plus mie imi pare si portbagajul mai mare si alta tinuta de drum mult mai silentioasa.Tatal meu mai are un logan de 1.6 16 valve si sincer chiar si de accea imi pare ca are reprize mai bune in accelerare dar nu pot spune precis ca nu am mers mai tare de 100 dar pana acolo tind sa cred ca are o accelerare ceva mai buna
    Normal ca e mai bun 0,9 ca 1,6 16v.

    Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos. Un singur lucru mi se pare oribil...jantele. Foarte nereusite si butucanoase.

    Comment


    • Nu prea as baga mana in foc ca face 16v-le.
      Am condus 16v,am mers in dreapta la 0.9...e mai sprintena vechea generatie.
      My Ride ! B - 29 - TmT

      Comment


      • DIESELUL e mai bun clar decat orice benzinar de la RENAULT, am curaj sa afirm ca 1,5 dCI Energy, cel putin pe reprize, e mai bun ca 1,6 16V chiar daca are 75CP(are cuplu mare de jos).

        Comment


        • Originally posted by Andrei.TMT View Post
          Nu prea as baga mana in foc ca face 16v-le.
          Am condus 16v,am mers in dreapta la 0.9...e mai sprintena vechea generatie.
          Eram ironic.

          Comment


          • Mai fii ironic o singura data si ai sa vezi cum zbori de pe forum!
            If it ain't broke, don't fix it!

            Comment


            • Originally posted by niki View Post
              mai fii ironic o singura data si ai sa vezi cum zbori de pe forum!
              de ce ai sters postarea mea?
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by Cromatic View Post
                DIESELUL e mai bun clar decat orice benzinar de la RENAULT, am curaj sa afirm ca 1,5 dCI Energy, cel putin pe reprize, e mai bun ca 1,6 16V chiar daca are 75CP(are cuplu mare de jos).
                Cred ca exagerezi si esti prea entuziasmat de turatia mica in raport cu viteza mare. Prin definitie dieselul sta mai bine pe reprize decat un benzinar cu aceeasi putere insa te duci prea departe spunand ca un motor de 75 de cai sta mai bine decat unul cu 30 de cai mai multi, fie el si benzinar.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Originally posted by Cromatic View Post
                  DIESELUL e mai bun clar decat orice benzinar de la RENAULT, am curaj sa afirm ca 1,5 dCI Energy, cel putin pe reprize, e mai bun ca 1,6 16V chiar daca are 75CP(are cuplu mare de jos).
                  Tu chiar crezi ce spui? Un diesel de 75 cp sa fie mai sprinten decat un benzinar de 105 cp? Eu stiu ca dieselul e mai comod si ca ai puterea jos...dar de aici pana la a spune ca 1.5 dci 75 cp are dinamica mai buna decat 1.6 16v 105 cai e cale lunga...odata ce ai crescut turatia peste 3000 la 1.6 16v nu mai ai nicio sansa nici macar cu dci-ul de 90 cp.

                  Comment


                  • Originally posted by Cromatic View Post
                    DIESELUL e mai bun clar decat orice benzinar de la RENAULT, am curaj sa afirm ca 1,5 dCI Energy, cel putin pe reprize, e mai bun ca 1,6 16V chiar daca are 75CP(are cuplu mare de jos).
                    Doar daca sunt amandoua in a patra sau a cincea. Pe 1,2,3 1,6 16 v face fata unor diesele de 120 CP darmite 75 CP.
                    @nego93: are cuplul mai mare jos, nicidecum puterea.
                    Last edited by Cristi_LCD; 10 January 2013, 09:35.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • Felicitari pentru masina iti urez cati mai multi km cu ea si mai baga si tu niste poze
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                      Comment


                      • vechea discutie. unde fiecare motor are avantajele lui dar si dezavantajele aferente. dieselul este un motor pt cei care alearga foarte mult si merg mult timp incarcati, te ajuta mult la o exploatare incorecta datorita cuplului mare la turatii joase. pe cand benzinarul este recomandat celor care circula mai putin, si trebuie sa fi atent cu selectarea treptelor. dar cica e o idee mai sportiv(acolo unde masina a fost gandita asa). la logan totul este facut sa fie economic si ieftin, deci sportivitatea iese din calcul la ambele motoare.

                        Comment


                        • Aici este un topic de prezentare a unei masini. Pentru comparatii intre motorizari, aveti thread-uri dedicate.
                          If it ain't broke, don't fix it!

                          Comment


                          • Sa o stapanesti sanatos, si sa te bucuri de ea fara incidente!
                            Din spusele colegului Mihai, inteleg ca are termometru? Iar legat de distanta dintre prezoane, este tot 100?
                            Merci.
                            sigpic

                            Comment


                            • ce bine da pe culoarea asta .Sa o stapanesti sanatos!

                              Comment


                              • vecinu, da ce consum ai prin orasul nostru mirific si la ce viteza medie?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google