Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mai tragem noi un fir si rezolvam problema. Economie la un fir. Acum stau si ma gandesc de ce au pus becul acolo!
-
...deci din nou economie ...
astazi am "constatat"ca nu imi are becul din dreapta pe ceata spate - am crezut ca s-a ars.
M-am uitat mai atent si am vazut ca exista bec in soclul aferent din partea dreapta astfel ca s-a ars becul.
Acum am demontat stopul spate ... stupoare ... becul nu era ars (l-am pus in locul celui de mers inapoi si a functionat) ... mai apoi - la o verificare mai atenta - am constatat ca pe partea stanga vin 7 fire iar pe dreapta doar 6 in mufele de la stopuri ... deci ... concluzia e ca desi exista bec in soclul respectiv, becuri de ceata spate avem doar pe partea stanga ...
traiasca smart buy-ul
Merci de verificare
Leave a comment:
-
Ok, revin in 5 minute si iti spun.
Se aprinde doar stanga.
Leave a comment:
-
Mihai ... daca poti ... fa o proba la tine si spune-mi te rog ce ti se aprinde pe spate cand comuti lumini ceata spate.
Merci
Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
Leave a comment:
-
Nu ti-am spus cum sunt pistoanele, dar ti-am pus poze cu astfel de pistoane.
Nu inteleg ce nu intelegi! In dictionar gasesti o astfel de definitie. "UȘURÁ, ușurez, vb. I. Tranz. și refl. 1. A reduce sau a scădea din greutate.".
Cat despre mecanica..., se invata in 5 ani de facultate, nu de pe forumuri.
Dar m-am lamurit. Daca spui ca motorul Rotax nu este un motor clasic ... este clara treaba.
Repet si gasesti in DEX : UȘURÁT, -Ă, ușurați, -te, adj. 1. Care a scăzut în greutate.
Originally posted by lungubogdan View Postoameni buni discutati de cateva posturi numai despre viteza maxima - este 210 sau 175?
e chiar asa de important? cei care cumpara aceasta masina nu vor merge cu mai mult de 130-140 km/ora. si atunci de ce discutati atata despre viteze de avion?
eu vreau sa stiu cum se comporta masina in uzul cotidian. ce puncte slabe are masina? isi merita banii?
Leave a comment:
-
oameni buni discutati de cateva posturi numai despre viteza maxima - este 210 sau 175?
e chiar asa de important? cei care cumpara aceasta masina nu vor merge cu mai mult de 130-140 km/ora. si atunci de ce discutati atata despre viteze de avion?
eu vreau sa stiu cum se comporta masina in uzul cotidian. ce puncte slabe are masina? isi merita banii?
Leave a comment:
-
Eu am un amic care la un momentdat avea pe un scirocco un 1.8 16v de 139CP si cu puterea asta abia a atins pe ceas 215km/h tinand cont ca masina era usurata sub 900kg, avea scos pana si tapiteria si spoilerele. Deci prin comparatie cred ca 75CP diesel de generatie actuala iti asigura un maxim 175km/h real in conditii ideale, altfel maximul e ala din cartea tehnica.
Leave a comment:
-
Originally posted by MihaiiahiM View Post
Motorul Wankel este cu totul altceva. Noi vorbeam despre motoarele clasice, nu cele Rotative, nu cele Rotax si nu cele in 2 timpi.
Plus ca nu mi-ai spus cum sunt pistoanele astea usurate..
Doar mi-ai explicat cum se mareste compresia, luand in considerare faptul ca nu stiu. Oare?
Tot nu ai reusit sa-mi raspunzi la intrebari. N-o mai face, ca am inteles ce era de inteles
Spor la 210 km/h cu 75 de cai si peste 1 t.
Leave a comment:
-
Ceva de genul.
Iar daca vrei sa maresti compresia o poti face prin doua moduri:
1 - prin marirea partii superioare a pistonului (dezavantajul este ca se mareste greutatea pistonului, implicit contragreutatea de pe arbore, rezultand de aici inertie mare si timp de raspuns mare).
2 - micsorarea camerei de ardere.
Gasesti in poze cateva tipuri de pistoane.
Leave a comment:
-
Originally posted by MihaiiahiM View PostPrin 2000 aveam o dacia sport cu motor de "familia"(pentru cine cunoaste), usurat "la colt" (asta asa ca sa citez cateva vorbe geniale), 2 carburatoare, volanta usutata, pistoane usurate si fara fusta (asta daca inteleg toti despre ce fusta este vorba), arbore cu contragreutatile usurate (in functie de pistoane), supape ceva mai mari..., (manopere facute in uzina dacia, pe vremea aceea se puteau face multe chestii), apoi am schimbat motorul cu un 5 alpine si am facut aceleasi treburi, dar cu 4 carburatoare.
Modalitatea de crestere a puterii motoarelor este cunoscuta. Corect. Ai dreptate. Dar daca vrei sa faci o treaba trebuie ca cresti fiabilitatea motorului, iar in acest sens se tine cont de ce urmeaza sa faca motorul respectiv. Adica nu trebbuie sa mergem pe principiul MULTI(cai) DA PROSTI.
Dar de:
"
Pistoane usurate? Ce-s alea, ca noi astia prosti n-am auzit decat de pistoane pt compresie marita sau pt turbo. Care-s alea usurate? DIn ce materiale sunt?
Supape marite?)
Cresti fiabilitatea motorului?)
Citezi din poezi, cum crezi ca 75 de cai pot aduce 210 km/h (de orice natura a realitatii).
Next time daca mai faci aluzii, esti out.
Ori purtam o discutie civilizata, ori incepem sa facem atac la persoana.
Valabil pt toti!Last edited by Cezar; 17 February 2013, 23:52.
Leave a comment:
-
Mihai ... pentru unii poti sa postezi aici si intreg Luceafarul lui Eminescu ... ca tot degeaba
Bafta
Leave a comment:
-
foarte frumos. dar eu o prefer pe doamna mea fara fusta. pistonul trebuie sa aibe in opinia mea fusta. pentru sporturile cu motor se poate renunta ca nu trebuie sa fie foarte fiabile. dar la masinile de strada e alta mancare de peste. si aici vorbim de masini de familie care trebuie sa fie orice numai sportive nu. masina de familie trebuie sa fie economica, fiabila si sigura. cine isi cumpara logan nu o face pentru valentele sale sportive ci pentru ca e cea mai ieftina masina de familie de pe piata.
sa o stapanesti sanatos si sa te slujeasca la fel de bine si mult ca cealalta. dar in conditii mult mai bune de siguranta si toate astea cu costuri minime. ca nu de aia cumparam diesel ca sa fie mai prietenoasa cu buzunarul.
Leave a comment:
Leave a comment: