Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cromatic View Post
    Care 2TDI incearca sa-l faca cum trebuie de 10 ani? Si de fapt ce-nseamna "cum trebuie"?
    Ai auzit de 2TDI PD BKD, BMP? sau 2TDI CR CBBB? A, ca mai exista si un 2TDI BKP asta-i alta discutie dar fiecare padure cu uscaturile ei.
    Nu as vrea sa poluez si eu acest topic inutil - imi cer scuze fata de colegul mihai - insa vad ca se tot bat campii pe aici.
    Spre surprinderea ta exista si 2.0 TDI de la VW cu CR si serie motor CBAB. Si da exista 2.0 TDI de la VW cu PD si serie motor BKD - mai cauta si o sa gasesti.
    Oricum sunt tare curios cati dintre voi au detinut o astfel de masina in proprietate personala, sa fi mers cu ea cel putin 100.000 KM si apoi sa povesteasca si sa faca comparatii aici....
    Eu unul am avut ocazia sa testez si acest nou logan cu NOUL MOTOR de 1.5 DCI - si este incomparabil cu cel vechi - este un alt motor ... si evident nu ai cum sa il compari cu un 2.0 TDI de la VW.
    Multumesc si scuze inca odata pentru off topic.

    Originally posted by sumedreacris View Post
    2.0tdi nu e un reper tehnologic. de 10 ani se tot chinuie sa-l faca cum trebuie si nu reusesc
    O sa fi surpins dar acest 2.0 TDI este inca un reper un lumea diesel.
    Mai cauta si o sa vezi.
    Last edited by M.FLORIN; 5 January 2013, 22:42. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • M.FLORIN eu nu ma supar niciodata de ce se discuta aici atata vreme cat este legata discutia de logan, de orice fel de logan sau sandero.

      Sunt surprins insa cum de la o discutie legata de viteza la 2000 turatii s-a ajuns la cilindree de 2000cm, si asta pentru ca un coleg de pe aici a citit printre randuri.

      Nu mai vorbesc de cei care isi dau cu parerea, care zic ca au citit ei pe cine stie ce site, ca i-a zis unul sau altul, dar de..., romanul le stie pe toate.
      sigpic

      Comment


      • Foarte frumos noul logan , alta masina dar eram curios daca alegeai motorul de 1.5 dci 90cp de unde sti ca are 90 cp ca motoarele sunt la fel, adica mergi pe incredere?

        Comment


        • In primul rand motoarele nu sunt la fel si in al 2-lea rand crezi ca te-ar insela fabricantul cu ceva? la SH da dar fabricantul nu te-nseala niciodata pentru ca se fac o gramada de hartii la achizitionare si mai e vorba si de integritatea si statutul sau la un asemenea calibru. Asa ceva NO WAY.
          Last edited by Cromatic; 6 January 2013, 11:49.

          Comment


          • tr. 4, altfel va fi subturat

            Comment


            • Originally posted by pitituta View Post
              Foarte frumos noul logan , alta masina dar eram curios daca alegeai motorul de 1.5 dci 90cp de unde sti ca are 90 cp ca motoarele sunt la fel, adica mergi pe incredere?
              Foarte buna intrebarea. Pe bune. Sunt multi cumparatori care din pacate nu isi cunosc drepturile pe care le au in tara asta.
              Astfel in cazul de fata nu uita ca,pe langa cartea tehnica cu omologarea RAR pe cera producatorul este obligat sa ti-o puna la dispozitie, tu poti sa ii ceri producatorului un test de conformitate.
              Verificarea cea mai simpla este pe baza seriei de sasiu care este unica.
              Si daca ai sa ii mai inrrebi pe dealeri it vo spune si alte metode de testare.
              Bafta.
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • e logic ca seria de sasiu ar fi corespuns cu 90 cp ca doar ei o fac.
                cred ca ce zicea colegul e ca singura verificare 100% ar fi pe bannc dyno

                Comment


                • Eu cred ca cei 15 cai nu merita 600 euro. Cu 600 euro se pot pune alte chestii pe masina care se cunosc cu adevarat.
                  sigpic

                  Comment


                  • Cica 1,5 dCi de pe Logan 2 e alt motor - gama Energy imbunatatit cu DLC, pistoane cu fuste acoperite (grafit), pompa de ulei cu debit variabil, etc
                    Last edited by Cromatic; 6 January 2013, 20:38.

                    Comment


                    • Pai asa este, am spus asta de zeci de ori. Ce te mira?
                      sigpic

                      Comment


                      • Acum sincer, fiind de prin zona de-acolo ti-a dat cineva pontul sau pur si simplu iti place dieselul si n-ai tinut cont de nimeni si de nimic?

                        Comment


                        • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                          Eu cred ca cei 15 cai nu merita 600 euro. Cu 600 euro se pot pune alte chestii pe masina care se cunosc cu adevarat.
                          si 15 cp se cunosc mult. mai faceai o remapare si aveai 115 cp, ceea ce inseamna aproate 100 cp/tona. mare diferenta

                          Comment


                          • Mor cand aud astfel de treburi. Imi poti spune si mie de cate ori ai folosit tu toti caii de la masina? Adica de cate ori si cat ai mers cu turatia la care ai toti caii? Hai sa fim seriosi.
                            sigpic

                            Comment


                            • Din ce-am inteles eu ambele motoare dCi au turbo cu geometrie fixa, probabil treaba e mai mult electronica si de manegement al motorului, constructiv nu cred ca sunt mari diferente.Fix aceleasi motoare se monteaza si pe noul Clio.

                              Comment


                              • nu-i folosesti pe toti, dar folosesti mai multi la 2500-3000 cp daca puterea max ar fi 115 decat 70...90. nu pare logic ? asta nu inseamna ca nu poti merge si cu 75. tine de optiunea fiecaruia. si eu am 70 si se cunoaste de cand am powerboxul. abia astept sa-i fac un stage2. am patit cu tot cu "cutiuta" sa intru intr-o depasire fara sa realizez ca am AC pornit, si am strans din c... maxim nu ziceam sa faci drag race.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google