Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cromatic View Post
    Pana la alte amanunte se cere a se sti in primul rand sistemul de injectie implementat pe 1,5dCi Energy, vizavi de generatia veche, cred ca asta e primul aspect care conteaza in achizitionarea masinii - probabil si Renault au fost constienti ca, daca nu vor face ceva in sensul asta, vanzarile vor scadea considerabil(pentru 1,5 dCi).
    Si daca stiu treaba asta, adica ce injectie are, la ce ma ajuta? Tu nu intelegi ca 4 ani am garantie si nu imi fac probleme! Poate sa scrie pe ele si "Made in china" ca nu ma intereseaza. Pe distributia de dci nu scrie "Made in china"? Asa ca poate sa scrie orice, nu ma intereseaza. Daca masina merge e ok.
    sigpic

    Comment


    • Pe tine nu te mai ajuta, iar garantia o intelegi gresit, citeste conditiile garantiei si o sa constati ca nu ai masina garantata 100% 4ani, si la vechiul 1,5dCI erau oameni cu sistemul de injectie varza dupa 1 an de la achizitionare iar la garantie bineinteles ca li s-a pus in fata folosirea unui combustibil neadecvat iar ei nu au avut cum sa demonstreze ca nu-i asa si au platit din buzunar reparatia. Pana a se aproba un dosar se fac fel de fel de expertize si de constatari inclusiv cu oameni trimisi de uzina.Vezi ca Rompetrol avea un program de garantie cu injectoare picate in caz ca se folosea motorina numai de la ei, mai mult as crede in programul ala fata de ce zice DACIA.

      Comment


      • As avea si eu ceva de adaugat ... si daca defectul este electronic si nu mecanic - a se vedea cazul passatelir BKP etc - atunci tot pe motorina se da vina?
        Si inca ceva ... daca in garantie nu scrie jimic de motorina folosita de ce sa ne facem griji? Te judeci cu ei si tot o sa castigi. .... parerea mea

        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • Iti faci tu scenarii. Nu este cazul. Ce spui tu este valabil daca se gaseste ceva suspect in filtrul de motorina.
          Garantia acopera toata masina, scrie clar in fisa de garantie. Eu am schimbat o pompa de apa la 1.4 benzina la 105000km pe garantie, desi masina avea garantie doar 100000km. Si asta a implicat si kit distributie, antigel, curea accesorii.
          sigpic

          Comment


          • M.Florin, 1,5 dCi Energy are injectoare piezoelectrice cumva ca sa vorbim de acelasi defect?

            Tu stii foarte bine ca la BKP s-a rezolvat problema prin actiune in instanta a celor din UK iar ca diferenta tine cont de urmatorul aspect: la BKP in UK este actiune adica indiferent ca pica sau nu vreun injector, in momentul prezentarii la reprezentanta se schimba toate injectoarele in schimb, la noi, nu se schimba pana in momentul in care nu pica vreun injector si ramai cu masina-n drum sau camp, cum ti-e norocul - bineinteles masina nu trebuie sa aibe mai mult de 7 ani vechime.

            Comment


            • Tatal meu are un mcv diesel din 2007, are 130000km cu el, a bagat motorina numai de petrom si nu a avut nici o problema cu el, asa ca...

              Originally posted by Cromatic View Post
              M.Florin, 1,5 dCi Energy are injectoare piezoelectrice cumva ca sa vorbim de acelasi defect?

              Tu stii foarte bine ca la BKP s-a rezolvat problema prin actiune in instanta a celor din UK iar ca diferenta tine cont de urmatorul aspect: la BKP in UK este actiune adica indiferent ca pica sau nu vreun injector, in momentul prezentarii la reprezentanta se schimba toate injectoarele in schimb, la noi, nu se schimba pana in momentul in care nu pica vreun injector si ramai cu masina-n drum sau camp, cum ti-e norocul - bineinteles masina nu trebuie sa aibe mai mult de 7 ani vechime.
              Tu crezi ca noi, la masini noi, vorbim deja de defecte? Doamne fereste de asa ceva. Sau crezi ca stam cu frica in san pentru asta? Ne bucuram de masini si atat.
              Last edited by MihaiiahiM; 11 January 2013, 21:34. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                Tatal meu are un mcv diesel din 2007, are 130000km cu el, a bagat motorina numai de petrom si nu a avut nici o problema cu el, asa ca...
                Asta nu-i deloc relevant! Pt. fiecare dci care nu are probleme fii sigur ca exista unul, undeva in tara asta, cu probleme. Si mai e o chestie. La unele logane injectoarele tin si pana la 170.000 sau mai mult (am intalnit eu taximetrist care repara primul injector la km astia), la altele se duc la 80.000 sau mai putin. E ca la loto, la unele se strica la altele nu, unii nu apuca niciodata sa li se strice.

                De asta suntem noi curiosi ce sistem de injectie are noul dci. Ok, inteleg ai garantie, tu tii masina 4ani dar altul dupa tine o ia Sh poate, sau altul vrea sa o tina de noua 7ani. Chiar si cu garantie nu cred ca ar fi o mare placere ca dupa 3ani sa zicem sa stai cu masina desfacuta prin service sa isi bage Dorel nasul in ea, sa isi dea cu parerea ce e mai bine pt. masina ta pe care ai dat 10.000E.

                Eu stiu un posesor de passat nou 2.0TDI care afland de la altii ca repararea injectoarelor presupune multi nervi a inceput omul sa adune toate bonurile de motorina sa aiba un minim de dovezi ca nu a pus motorina la bidon. Si ai fi surprins sa afli ca motorina din peco nu e asa de curata pe cat crezi. Eu am desfacut carcasa de filtru dupa 13.000km, am si poze, iar hartia era galben-maro-neagra si imbacsita.
                Deci vezi tu, noi de asta intrebam. Iti doresc sincer sa nu ai nici o problema 4ani cu masina dar unii dintre noi (potentiali clienti chiar si de SH ca mine) s-ar putea sa strambe din nas si sa se gandeasca de 2ori daca vor afla ca e fix aceeasi injectie. Mai jos am pus pozele alea.
                Attached Files

                Comment


                • Eu ma bucur de masina si nu ma gandesc la asa ceva.

                  Pe de alta parte un mecanic de la un service Dacia mi-a spus ca injectia este diferita de cea de pe vechiul dci.
                  sigpic

                  Comment


                  • daca la o masina noua trebuie sa se gandeasca la astfel de probleme, la un sh ce sa mai zici.Daca e sa cada ceva cade si daca e noua si daca e sh . Am citit pe forum cum colegul cu modelul de 0,9tce are o bataie la relanti asa ca mai e si dupa noroc

                    Comment


                    • Eu la masini si femei sunt norocos de fel. Asa ca nu imi fac probleme nici de una, nici de alta.
                      Daca le iei de noi...

                      Parerea mea este ca filtrul ala arata bine. Loganul benzina nu are filtru de carburant, doar o sita la sorbul pompei de benzina, si eu am mers 230000km fara probleme. Asa cum ai spus si tu, "lord_wader", dupa noroc.
                      Last edited by MihaiiahiM; 12 January 2013, 22:40. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • eu unu cred ca daca un filtru care nu arata ca a lucrat atunci probabil nu a lucrat. trece motorina prin el, tu cum ai vrea sa arate si daca trecea aer tot retinea ceva mizerie.
                        toate fluidele au ceva impuritati. si filtrul trebuie sa le opreasca, daca e intact si nu are vreun defect si trece pe acolo tot fara sa retina nimic. in rest ca e murdar nu e nici o problema el trebuind sa retina acolo mizeria.

                        Comment


                        • Si eu cred tot asta. Este normal sa se stranga mizerie in el ca doar pentru asta este facut, iar rezervoarele de motorina si de benzina din statiile peco sunt de fier, nu de inox, adica mai putina rugina, mai o bucatica de cauciuc sau de clingherit de la o garnitura, una , alta... . Pe de alta parte daca nu s-ar murdari nu l-am mai schimba, dar din poze reiese ca filtrul si-a facut treaba.

                          Am gasit folie LLumar (7 ani garantie la decolorare, 2 ani garantie montaj) + montaj in service autorizat, pentru geamurile laterale spate+luneta la 350 lei. Este un pret bun sau este mult?
                          Last edited by MihaiiahiM; 14 January 2013, 23:47. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • Elementul filtrant arata destul de bine,dupa 13 000km.a filtrat in jur de 580 litri motorina,eu am euro4 si il schimb la 30 000km.

                            Comment


                            • Am gasit folie LLumar (7 ani garantie la decolorare, 2 ani garantie montaj) + montaj in service autorizat, pentru geamurile laterale spate+luneta la 350 lei. Este un pret bun sau este mult?
                              sigpic

                              Comment


                              • din cate am citit pe net asta e pretul. dar baga si geamurile fata cu folie antiefractie cu transparenta corespunzatoare. si vei avea o masina mult mai greu de spart. daca ai stii ce usor se sparg geamurile. asa cu folie e mult mai greu, plus sistemul de alarma si deja stai un pic mai linistit.
                                eu am spart geamul din greseala si au tras o sperietura cei din masina(face zgomot mare si umpli masina de cioburi).
                                deci pune folii si poze pe net. sa vedem si noi cat de bine arata foliata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google