If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vorba ceea 1.5 75 de cai bate orice lege a fizicii
Marcă Dacia
Model Logan
Versiune Logan II
Tip motor 1.5 dCi (75 Hp)
Număr de uşi 4
Putere 75 CP
Viteza maximă 164 km / h
Acceleraţia de la 0 la 100 km / h 14.6 s
bestie bestie, dar pe reprize 80-120 1.4 si 1.6mpi sunt sub 1.5 dci 75cp, iar cel de 85cp este peste 1.6 16v tot pe reprize, acolo unde conteaza cu adevarat,... restu' e invidia celor care nu stiu.
Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"
Nu au zis ca nu este mai buna pe reprize, si mie imi place 1.5 pe reprize(85 cai logan 1) au spus ca nu prinde 210, nu stiu ce sa zic dar totusi 210 mi se pare o viteza prea mare pentru un motor de 75 de cai pus pe o masina destul de voluminoasa, chiar daca are cuplu mare nu ajuta prea mult la vitea maxima.
bestie bestie, dar pe reprize 80-120 1.4 si 1.6mpi sunt sub 1.5 dci 75cp, iar cel de 85cp este peste 1.6 16v tot pe reprize, acolo unde conteaza cu adevarat,... restu' e invidia celor care nu stiu.
Sau ignoranta celor ce cred ca cea mai rapida repriza se face in cea mai inalta treapta.
80-120 in treapta a 3 a pentru benzina, si a 4 -a pt diesel, pt ca saracul nu poate a 3 a cu 120
Ca asa de reprize pe o anumita treapta la o anumita turatie, nu vad de ce n-ar fi echitabil sa masuram in treapta a 2 a de la 3500 la 4500.
Invatati sa folositi corect motoarele, la adevarata lor capacitate.
ex: 1.6 16v are puterea maxima la 5800 rpm
1.5 85 are puterea maxima la 3750 rpm.
Acum sa-mi spuneti si mie cine merge de fapt cu masina aproape de limita: cel ce schimba la 2500 rpm cand are puterea maxima la 3750 sau cel ce schimba la 3000 si are puterea maxima la 5800?
Deci, 2500 din 3750 inseamna procentual 67% din puterea maxima a masinii.
Prin comparatie, 67% din puterea maxima a masinii de 16v se dezvolta la 3900 rpm.
Abia acum putem face o comparatie CORECTA!!!!
Rezumand: cine schimba la 2500 rpm cu un diesel de 85, este echivalentul (PROCENTUAL) al unui regim de schimbat viteze la un 16v, de 3900 rpm!!!!
@adryan: prinde 210, cum sta "excelent" pe drum. Realitatea pentru unii este deformata rau de tot.
Mihai,fii tare si vino cu un filmulet demonstrativ ca iei 210 cu loganul tau si da-i peste nas lui Cezar,arata-i ca nu stie despre ce vorbeste. Hai ca suntem toti ochi si urechi
210??? Stii vorba aceea, "pics or it didn't happen", in cazul tau "video or it didn't happen" si presupunand ca asa a fost, cum pana mea AI AVUT CURAJ sa mergi asa de tare la cat de instabila e masina chiar si la 130km/h de exemplu!?
210??? Stii vorba aceea, "pics or it didn't happen", in cazul tau "video or it didn't happen" si presupunand ca asa a fost, cum pana mea AI AVUT CURAJ sa mergi asa de tare la cat de instabila e masina chiar si la 130km/h de exemplu!?
Am spus eu ca este instabila la 130? Despre ce exemplu vorbim! Am spus undeva mai sus ca nu imi place sa vorbesc din auzite, nu imi plac chestiile alea cu "mi-a spus mie cineva, am citit pe nu mai stiu ce thread, site" si alte chestii de genul asta.
Voi pune si un filmulet cu prima ocazie.
Propun sa faceti o plimbare cu loganul 2 si o sa constatati ca este mult, dar mult mai stabil decat loganul 1 si ph2, sta mult mai bine pe viraje si nu mai are acea tendinta subviratorie, ba din contra pot spune ca supravireaza putin. Asta asa ca o recomandare.
nu am citit din nu stiu ce site-uri sau mi-a zis mie cineva stiu doar datele producatorului (care sunt scrise si pe talon) si de ce se intampla in viata reala. Daca masina ta de 75 de cai prinde 210, motorul de 0.9 tot turbo de 90 de cai o sa prinda 230 nu ? Deabia astept sa spui ca aia 70 nm sunt cei care fac diferenta ca sincer imi dau foc la masina Poate ajungi pe la Bucuresti si ne arati minunea de 75 de cai care rupe norma. Tu cam in cate secunde zici ca faci 0-100?
O astfel de discutie am mai avut cu cineva acum ceva vreme si repet: Viteza unui autoturism nu este data de puterea motorului si nici de cuplu. Dacia 1300 mergea cu 170 si avea doar 54 cai. Cum explici asta? Sunt multi factori care trebuiesc luati in calcul.
nu am citit din nu stiu ce site-uri sau mi-a zis mie cineva stiu doar datele producatorului (care sunt scrise si pe talon) si de ce se intampla in viata reala. Daca masina ta de 75 de cai prinde 210, motorul de 0.9 tot turbo de 90 de cai o sa prinda 230 nu ? Deabia astept sa spui ca aia 70 nm sunt cei care fac diferenta ca sincer imi dau foc la masina Poate ajungi pe la Bucuresti si ne arati minunea de 75 de cai care rupe norma. Tu cam in cate secunde zici ca faci 0-100?
Nu ai citit pe site-uri, dar ai citit in talon. Pune, te rog, o poza cu talonul in care sunt scrise chestiile despre care vorbesti. In talonul meu nu sunt.
Last edited by MihaiiahiM; 24 April 2013, 00:05.
Reason: Automerged Doublepost
masina asta are cu siguranta un indice al aerodinamicitatii de nu s-a mai vazut niciodata)
Sa iti spulber visele? dacia 1300 1.3 cu 54 de cai avea viteza maxima undeva la 145 real.
Si da viteza maxima este daca in general de puterea masinii, greutatea masinii, aerodinamicitatea, starea vantului, presiunea in roti.
Astept cu mare interes o poza sau filmulet, cum vrei tu.
Intre un logan 2 1.5 de 75 de cai si un logan 2 de 90 de cai difera ce?
Vreau sa imi explici ce difera intre cele 2 masini in care cea de 75 de cai prinde 210 si cea de 90 de cai nu sare de 180 pe ceas:d
Avand in vedere ca ai talon nou parca nu mai scrie dar poti verifica in carte masinii la numarul 16.
O astfel de discutie am mai avut cu cineva acum ceva vreme si repet: Viteza unui autoturism nu este data de puterea motorului si nici de cuplu. Dacia 1300 mergea cu 170 si avea doar 54 cai. Cum explici asta? Sunt multi factori care trebuiesc luati in calcul.
Nu ai citit pe site-uri, dar ai citit in talon. Pune, te rog, o poza cu talonul in care sunt scrise chestiile despre care vorbesti. In talonul meu nu sunt.
Dar de ce e data viteza unui autoturism?
De OZN-uri?
Date despre 0-100 in talon?
Viteza maxima nu mai este in talon, insa sunt date expuse de catre fabricant!
De la 164 la 210 e cale scurta si pe verticala...cu rotile in aer
masina asta are cu siguranta un indice al aerodinamicitatii de nu s-a mai vazut niciodata)
Sa iti spulber visele? dacia 1300 1.3 cu 54 de cai avea viteza maxima undeva la 145 real.
Si da viteza maxima este daca in general de puterea masinii, greutatea masinii, aerodinamicitatea, starea vantului, presiunea in roti.
Astept cu mare interes o poza sau filmulet, cum vrei tu.
Intre un logan 2 1.5 de 75 de cai si un logan 2 de 90 de cai difera ce?
Vreau sa imi explici ce difera intre cele 2 masini in care cea de 75 de cai prinde 210 si cea de 90 de cai nu sare de 180 pe ceas:d
Avand in vedere ca ai talon nou parca nu mai scrie dar poti verifica in carte masinii la numarul 16.
1. Deci chestia cu talonul a picat.
2. Spui ca 1.5 de 75 cai merge cu 175(asta am aratat eu in poza), iar cea de 90 nu sare de 180. pai atunci cei 15 cai dorm? Pica si asta. Pune o poza cu cel de 90 de cai din care sa reiasa ca nu sare de 180.
Ai loganul 2 de 90 cai? Daca il ai hai sa facem un test cu ele.
Oricum eu ma retrag din discutie ca asa continuam mult si fara rost.
Cand esti dispus imi dai un semn si facem testul, nu de alta dar vedem ce pot cei 15 cai si 20N
Vezi ca ai vitezometrul defect, mergi si vezi unde e problema, sunt sigur ca nici 185 nu se duce. Crezi ca suntem cu ciunga-n par?! 210...
Eu ma crucesc cand citesc balarii de genul asta....sunt oameni care chiar ma/ne considera idioti?! Hai sa imi iau si eu un Tico si sa povestesc cum am mers cu 240 prin Grecia
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment