If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu am spus foarte clar ca pe ceas arata 210. Nu am vorbite de viteza reala, de erosi si de alte chestii ca nu am cum sa le masor. Am vorbit strict de ceas.
Stiu Mihai, dar multi nu inteleg. Pana mea, si la merti-uri si haudi-uri au eroare. Ca nu e asa mare ca la golane e altceva, dar toate au!
Desi mi-e greu sa cred si mie ca la 75 de caluti ai ajuns la 210 km/h, dar nu pot contesta, neavand cu ce
Darky, deci ajungem la un numitor comun, ceasurile nu iti arata viteza reala
Cezar, ma pot baga eu ? Dar sunt benzinar cu 99 de martoage
Pai asa imi manaresc vitezometrul sa arate 210 km/h cand eu nu am mai mult de 150. Unde ati vazut voi, ca se masoara viteza de test, cu aparatura masinii si nu cu niste instrumente special calibrate ??!
Concluzia finala este cat se poate de simpla: CX-ul aerodinamic al Loganului si cei 75 de cai, nu pot dezvolta o viteza de 210 km/h, niciodata, pe planeta Terra. A, ca te duci la vale sau bate vantul din pupa, nu are legatura cu capabilitatile tehnice ci pur si simplu e gravitatia la mijloc.
Vai de mine ce argumente aducem acum....
Nu vorbim de masini limitate pt a reduce costurile (vezi Mercedes, BMW si altele).
Aici vb de o masina de 75 de cai!
In niciun veac, basm sau poveste de adormit copiii, 75 cai nu vor putea dezvolta 210 km/h.
La porsche am indice Y , iar la Mercedes indice H (parca).
Daca exista urma de indoiala, ma duc acum in curte sa le trag poze
Aici voiam sa ajung, strict la viteza care apare pe bord. Degeaba bordul imi arata 180, 200 sau 220 daca viteza reala e mai mica, sau chiar mult mai mica
Eu am spus foarte clar ca pe ceas arata 210. Nu am vorbite de viteza reala, de erosi si de alte chestii ca nu am cum sa le masor. Am vorbit strict de ceas.
Last edited by MihaiiahiM; 25 April 2013, 13:49.
Reason: Automerged Doublepost
Putem vb de viteza maxima expusa de ceas, sau de cea reala.
Aici voiam sa ajung, strict la viteza care apare pe bord. Degeaba bordul imi arata 180, 200 sau 220 daca viteza reala e mai mica, sau chiar mult mai mica
Eu dupa ce mi-am schimbat folia la ceasuri a 2-a oara, n-am mai reusit sa calibrez acul de la vitezometru, si mi-a ramas putin "picat"
La 50 km/h viteza reala era de 57, testat cu radar fix.
Nu face ma nici un filmulet. Omu o arde aiurea cu noi,ca face ca drege , ca masina ,ca caruta . Pana acum doar vorbe. MIHAI,repet : DE CE NU FACI UN FILMULET SA NE RUPI GURA LA TOTI ?
Iti dau sansa sa mergi tu cu masina mea si sa trecem prin fata unui radar sa ne spuna baietii cat am avut si le putem cere si poza si filmul. Te bagi? Am mai propus asta in postul 445. Si repet, daca nu te bagi hai sa inchidem discutia ca nu are rost.
Vai de mine ce argumente aducem acum....
Nu vorbim de masini limitate pt a reduce costurile (vezi Mercedes, BMW si altele).
Aici vb de o masina de 75 de cai!
In niciun veac, basm sau poveste de adormit copiii, 75 cai nu vor putea dezvolta 210 km/h.
La porsche am indice Y , iar la Mercedes indice H (parca).
Daca exista urma de indoiala, ma duc acum in curte sa le trag poze
Last edited by Cezar; 25 April 2013, 13:42.
Reason: Automerged Doublepost
Batuti in cap sunt cei care cred ca 75 de cai pot propulsa o masina cu CX aerodinamic comparativ cu un sifonier, cu 210 km/h, fara sa ia in calcul vantul din spate si inclinatia soselei. Astia de la Dacia Renault sunt batuti in cap, punand anvelope cu indice T (V Max 190km/h) pe o masina ce poate sa prinda 210 km/h...
Nu sunt batuti in cap, ci au pus anvelopele cele mai ieftine. Ce este asa greu? Cati dintre cumparatorii de masini se uita sa vada ce indice au cauciucurile? Repet si iar repet, o masina ieftina este alcatuita din piese ieftine. Cel mai ieftin cauciuc pentru autoturisme ce indice are? O lungim prea mult si fara rost!
am mai pus odata si eu o poza cu acul undeva langa 200, tot pentru a dovedi ca poate.
Toti sariti aiurea ca pozele sunt trucate, ca pana mea! Faceti voi film la 200 km/h daca va credeti zmei ma!
Eu unul nu-mi permit sa ma pun sa ma filmez cu 200, doar ca sa dovedesc unora ca sunt batuti in cap si ca nu se pot lua mereu dupa datele oficiale.
Cezar, tu ce V max ai in carte si cu cat ai mers maxim?
Stiu ca e alta masina, dintr-o clasa net superioara, dar si acolo sunt erori
Legat de aia care spun ca la 210 pe ceas ai 180 reali.... Eu zic sa va lasati de meserie, ca sunteti degeaba
Mihai, lasa-i frate in pace, ca nu ai cu cine
Sunt multi care au mers cu 210 pe ceas, insa cu roti mai mici.
Putem vb de viteza maxima expusa de ceas, sau de cea reala.
Cum putem vb si de viteza maxima in conditii normale de drum, sau viteza maxima in panta si cu vant din spate.
Cum va place voua, doar sa ajungem la concluzia ca se poate mai mult decat a spus producatorul )))
@uscatu: nu mai folosi argumente logice si palpabile intr-o discutie demna de basm. Nu vezi ca suntem pe dinafara?
Aici se vorbeste despre altceva.
Last edited by Cezar; 25 April 2013, 13:38.
Reason: Automerged Doublepost
si ce parere ai avea tu daca as face eu o afirmatie ce nu ar avea legal cum sa fie probata?De ex eu cu loganu am mers 320 dar nu vreau sa-i mai dau inca odata in gura de frica radarelor...ma crezi sau ma banui un pic de niscaiva plasmuiri si alte cele?
@razvan: http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_Cayman
Uite ce da constructorul si ce teste au facut ceilalti.
Surprinzator este ca cei ce au facut testele respective au date mai proaste decat ale constructorului.
Doar Dacia isi arunca cu rahat in caciula singura
Eu personal n-am testat viteza maxima pentru ca este prea mare si n-am motive sa o fac.
Personal, mai mult de 240 nu am mers. Si asa mi s-a parut o viteza exagerata.
@mihai: las-o moarta ca nu ai idee despre ce vorbesti. Mai mult de 170-180 pe ceas nu merge. Si acolo ai 164 +/-, fix cat a dat producatorul.
Daca te duci intr-o vale, e problema ta. Insa la fel poti sa faci si daca o urci pe capre. E mai sigur asa.
Daca ai prin aia unde cobori vreo 2km apoi urci iar e ok, acolo acul era in capat la mine si pe GPS aveam si eu 200 si putin, dar cand a trebuit sa urc, deabia am urcat la 100-110 in a 4-a
Archangel, foloseste mozilla cu AdBlock Plus.
Era autostrada care leaga Germania de la vest la EST- A 4 parca ii spune Frankfurt- wurzburg, regensburg, nurenberg- masina pe drum drept lua 182 km/h 3800 rot iar la vale am ajuns la 4300 rot/minut.
Cu loganul de 1.6 am mers de vreo 2 ori cu 160 pe ceas si o singura data 170 pe ceas, imediat am luat un denivelare si s-a ridicat un pic masina in sus suficient cat sa imi vina stomacul in gura, si sfincterul sa ajunga inchis la maxim )).
Pe autostrada fara denivelari as mai incerca top speed si cred ca ajunge la 185 pe ceas cu tot cu eroare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: