Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Motorul difera mult de vechiul diesel. Merge cu a II-a fara sa ating acceleratia, iar filtrul de particule si egr-ul se curata singur la un anumit nr de km. Daca la 2500 ture cu a V-a am putin peste 140 km/h, nu cred ca voi merge de prea multe ori cu 3000 ture, poate vre-o depasire, in rest eu zic ca pe autostrada cu 130 este destul de bine (si la viteza si MAI ALES LA BANI).

    La cum am vazut ca se comporta, aici vorbesc din experientele pe care le-am facut in aceste 10 zile de cand am masina, motorul acesta nu este subturat la 2100 ture, adica vrei sa spui ca cu a V-a la 2000 ture si 110 merg subturat?, pai atunci cu cat sa merg?. Ideea este ca merge destul de bine si fara sa simti motorul subturat si la 1750 ture, prima liniuta sub 2000, si poti sa pleci de la turatia asta fara probleme in depasire, nu simti nevoia sa schimbi inferior ca sa traga (spun asta ca pana acum am avut logan 1.4 benzina si stiu ce inseamna sa iti faci vant in masina cand simti ca nu trage in depasire). La asta nu mai este asa, merge cu 1750 ture fara probleme, ceva mai lenta in accelerari este insa atunci cand este butonul "ECO" apasat, atunci pleaca mai incet nitel.
    Last edited by MihaiiahiM; 27 December 2012, 23:34. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • #77
      Din cate stiu la 1750 ai deja cuplu maxim. Asta e avantajul tau obti cuplu la turatii mici si nu in ultimul rand consumul.

      Comment


      • #78
        Am gasit jante de logan, adica pe 15, Megadrive la un pret bun zic eu, 1000 lei. Sunt bune ca marca? Are cineva?
        sigpic

        Comment


        • #79
          Originally posted by MihaiiahiM View Post
          motorul acesta nu este subturat la 2100 ture, adica vrei sa spui ca cu a V-a la 2000 ture si 110 merg subturat?, pai atunci cu cat sa merg?. Ideea este ca merge destul de bine si fara sa simti motorul subturat si la 1750 ture, prima liniuta sub 2000, si poti sa pleci de la turatia asta fara probleme in depasire, nu simti nevoia sa schimbi inferior ca sa traga (spun asta ca pana acum am avut logan 1.4 benzina si stiu ce inseamna sa iti faci vant in masina cand simti ca nu trage in depasire). La asta nu mai este asa, merge cu 1750 ture fara probleme, ceva mai lenta in accelerari este insa atunci cand este butonul "ECO" apasat, atunci pleaca mai incet nitel.
          N-ai inteles ce am vrut noi sa zicem cu atat mai mult ca pana acum ai avut 1.4mpi La benzina 1.4 chiar nu avea cum sa traga la 1700-2000Rpm insa un diesel, oricare diesel trage la turatia aia(nu ca la 2500 dar oricum). Si vechiul logan dci putea duce o depasire in primele treptele de la 1700 in sus fara sa bruschezi masina. Ca fapt divers si loganul Dci de 70CP avea cuplu maxim 160Nm de la 1700rpm.

          Noi spuneam ca nu are legatura cuplul maxim cu mersul subturat. Daca avea cuplul maxim de la 1300rpm mergeai cu putin peste 1300?
          2100 nu e considerat subturat, zic eu, dar 1700 cam da indiferent cum se misca masina la turatia aia. Si tot eu zic ca nu e bine sa schimbi la 2100 doar pt. ca e tehnologie noua si cade turatia la ~1700 adica la cuplu maxim. Dar asta e doar parerea mea. Ce vreau eu sa zic, e ca noul DCI practic te indeamna sa mergi subturat. O fi ea tehnologia noua dar inca nu s-a inventat turbina si injectoarele care sa se curete singure de funingine si depuneri. Si cu EGR am rezerve. Noi astia mai vechi am desfacut asa ceva si nu vad unde sa se duca funiginea aia.

          Comment


          • #80
            Ceea ce am spus eu sunt lucruri citite in manualul ei.

            Uite cateva poze in treapta a V-a.

            Acum spune-mi tu cu ce treapta de viteza si cu ce turatie sa merg pe DN1, Bucuresti-Sinaia, cand ma duc la munte?
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • #81
              In localitati unde ai 70 km/h legal eu as merge cu treapta4 si acul la 80 km/h. In acelasi timp incerci si cu treapta 5 la 80 km/h si poti vedea un consum pe o anumita portiune si cum se comporta masina, nu cred ca e subturata la 80 cu a5a. Dupa ce iesi din comune cred ca e normal sa schimbi treapta. Plus ca e foarte bun si beculetul de ti se aprinde pentru schimbarea de treapta si ar trebui luat in calcul lasand la oparte ca mergi subturat sau nu pentru ca pana la urma un mers constant la consum nu e chiar daunator precum o apasare totala a acceleratiei la 1000 rpm...

              Superbe pozele, consum extern in conditiile astea poti avea chiar ~4%.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #82
                Consumul se vede in poza, la 110 am 3,3 consum. Cu a V-a nu pot merge cu 80, am sub 1500 ture si se cam aprinde becul magic . Cu a IV-a la 2000 ture am 85km/h. Sincer e cam greu de stabilit chestia asta acum, am masina doar de 11 zile. Eu zic ca este cutia destul de lunga, lucru bun de altfel la consum. Una peste alta difera mult de vechiul diesel.
                Last edited by MihaiiahiM; 28 December 2012, 18:34.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Ma uitasem strict pe turatii-viteza, oricum superb consum.
                  Incepe sa-mi placa dieselul de pe logan, au crescut exponential de la mocirla de 1.5 62cp.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #84
                    Difera si motorul si cutia, si implicit consumul.
                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Bafta multa in continuare si iti urez km garla fara pic de problema.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by MihaiiahiM View Post
                        Ceea ce am spus eu sunt lucruri citite in manualul ei.

                        Uite cateva poze in treapta a V-a.

                        Acum spune-mi tu cu ce treapta de viteza si cu ce turatie sa merg pe DN1, Bucuresti-Sinaia, cand ma duc la munte?
                        E bun stilul tau de mers, in jurul a 2000 e perfect la drum lung. In locul tau (ca tot ai intrebat) as schimba imediat ce as incetini si turatia ar scadea sub 2000. Adica nu as merge sub 100/h cu a5a, fiind doar de croaziera, consum si sosele bune. Iar cu a4a nu as merge sub 80.

                        Eu ziceam ca noua cutie de viteze ii va face pe multi sa mearga subturat din dorinta de a merge legal. Uneori poate fi prea mult 110km/h in tr. a5a la ~2000 daca e drumul denivelat sau aglomerat sau prost. Iar multi nu vor schimba viteza a4a si vor merge muuuuulti km cu a5a si la 90 si la 100km/h. Cuplu este din plin si la turatia aia scazuta doar ca motorul teoretic ar fi subturat. La dieselul anterior era mai simplu: la ~80km/h cu a4a ai vreo 2500. Cu a5a la 90km/h ai vreo 2000, iar pe la 2400rpm ai 100km/h. Deci oricum ar fi esti fortat obligat sa mergi putin turat cu el. Nu vorbesc aici de bosorogii care merg cu a5a la 70km/h unde ai vreo 1600 nici de cei care merg cu a4a la 50km/h. Sper ca ai inteles "teoria" mea referitoare la viitorii posesori de DCi nou si din ce motiv multi vor merge subturat.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by YOGI81 View Post


                          Poti sa dai mai multe detalii te rog ? Vb de Logan ph1 sau ph 2?
                          Cand am luat incaltari de iarna cei de la reprezentanta m-au sfatuit sa mai astept putin cu jantele..... au dubii ca s-ar potrivi cele de Logan I. Nu stiu care logan I si daca e vreo diferenta.
                          Asa ca am luat de iarna, am schimbat gumele pe jantele originale venite din fabrica (cred ca sunt perfecte pentru anotimpul rece) si astept sa se mai lamureasca lumea ca sa-mi iau pentru vara.
                          Ma tem ca nu-ti sunt de foarte mult ajutor.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by 827sam View Post
                            In acelasi timp incerci si cu treapta 5 la 80 km/h si poti vedea un consum pe o anumita portiune si cum se comporta masina, nu cred ca e subturata la 80 cu a5a.

                            Din ce a spus el mai jos => ca e cam subturat, sub 1500, subturat grav chiar. De mers merge, nu-i problema orice diesel merge acceptabil la 1500, dar cine are rabdare de fier incat sa mearga ca un melc? Iar consumul probabil ca ar fi fantastic la noul logan, ceva de genul 2.7/% Si asa consumul ala de 3.3/% este fenomenal de bun si multi probabil nu vor crede, insa eu sunt 100% convins ca e pe bune. Probabil ca bosorogii vor fi in culmea fericirii cand vor merge real cu 2.9- 3/% la 90km/h in treapta a5a. Iar taximetristii si firmele vor da comenzi garla de loganuri. La treaba asta, Dacia chiar a dat lovitura cu noul dci, are consum de exceptie.

                            PS: vezi ca ai zis undeva ca loganul euro3 are 62CP, dar are 65 Ala de 70 are 67 sau 68CP.

                            Comment


                            • #89
                              Se vede in poze consumul de 3,3.
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Ataşez şi eu două poze de la generaţia "veche" 1,5 dCi 75 cp, Euro 5 tocmai pentru a se putea observa diferenţele !

                                Prima poză este în treapta a IV-a, iar a doua poză în treapta a V-a !
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google