Motorul difera mult de vechiul diesel. Merge cu a II-a fara sa ating acceleratia, iar filtrul de particule si egr-ul se curata singur la un anumit nr de km. Daca la 2500 ture cu a V-a am putin peste 140 km/h, nu cred ca voi merge de prea multe ori cu 3000 ture, poate vre-o depasire, in rest eu zic ca pe autostrada cu 130 este destul de bine (si la viteza si MAI ALES LA BANI).
La cum am vazut ca se comporta, aici vorbesc din experientele pe care le-am facut in aceste 10 zile de cand am masina, motorul acesta nu este subturat la 2100 ture, adica vrei sa spui ca cu a V-a la 2000 ture si 110 merg subturat?, pai atunci cu cat sa merg?. Ideea este ca merge destul de bine si fara sa simti motorul subturat si la 1750 ture, prima liniuta sub 2000, si poti sa pleci de la turatia asta fara probleme in depasire, nu simti nevoia sa schimbi inferior ca sa traga (spun asta ca pana acum am avut logan 1.4 benzina si stiu ce inseamna sa iti faci vant in masina cand simti ca nu trage in depasire). La asta nu mai este asa, merge cu 1750 ture fara probleme, ceva mai lenta in accelerari este insa atunci cand este butonul "ECO" apasat, atunci pleaca mai incet nitel.
La cum am vazut ca se comporta, aici vorbesc din experientele pe care le-am facut in aceste 10 zile de cand am masina, motorul acesta nu este subturat la 2100 ture, adica vrei sa spui ca cu a V-a la 2000 ture si 110 merg subturat?, pai atunci cu cat sa merg?. Ideea este ca merge destul de bine si fara sa simti motorul subturat si la 1750 ture, prima liniuta sub 2000, si poti sa pleci de la turatia asta fara probleme in depasire, nu simti nevoia sa schimbi inferior ca sa traga (spun asta ca pana acum am avut logan 1.4 benzina si stiu ce inseamna sa iti faci vant in masina cand simti ca nu trage in depasire). La asta nu mai este asa, merge cu 1750 ture fara probleme, ceva mai lenta in accelerari este insa atunci cand este butonul "ECO" apasat, atunci pleaca mai incet nitel.
Comment