Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PCH
    replied
    Ai spus mult, mult, mult mai bine...ai accentuat asta! Stiu sa citesc si stiu sa inteleg sensul cuvintelor.

    Apreciez partea de inceput a raspunsului tau!

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Daca Focusul tau 2 a costat cat Loganul meu 2 (vorbesc aici pretul masinilor de noi) cred ca un astfel de test ar fi relevant. Dar eu zic ca este diferenta destul de mare, fordul este ford, o masina cu ceva ani buni de experiente, pe cata vreme loganul este cea mai ieftina masina de pe piata. Eu zic sa nu comparam merele cu perele.

    Originally posted by PCH View Post
    Din FERICIRE nu am logan 2 dar am un Focus 2 si sunt dispus sa testam mai ales stabilitatea aia extraordinara a noului tau logan....probabil e cu mult, mult mai stabil decat primul Logan cand sta pe loc...ca altfel tot huiduma e! Facem un test la munte, cand vrei tu!


    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
    Am spus ca loganul 2 sta mai bine in comparatie cu loganul 1 sau ph2.!!! Citeste tot.

    Cat despre treaba aia cu cei 15 cai, am zis si eu, am facut o propunere sa vedem cum sta treaba. Am gresit cu ceva ca am propus un test? Eu zic ca nu.
    Last edited by MihaiiahiM; 24 April 2013, 12:57.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Daca prinzi o anume viteza maxima prin faptul ca ai drumul usor in panta sau vant din spate sau anvelopele la 3 bar, asta nu inseamna ca aia e viteza constructiva a masinii. Cat despre stabilitatea Loganului la 175 km/h, probabil cei care afirma asta, nu au condus niste masini in care nu simti daca ai 80 sau 180 la ora, stand cu ochii inchisi!

    PS: Din punct de vedere aerodinamic, de la 120-130 km/h in sus, rezistenta aerodinamica creste exponential, asa si puterea trebuie sa creasca. Cu alte cuvinte, 15 cai in plus, se traduce printr-un maxim MAXIM 10 km/h pe vitezometru la top speed.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Ce-i mai trist este ca unii nu cred ci sunt chiar convinsi ca 75 de cai prin 210 km/h pe logan ... mihai pune dom`le poze, filmulet, prezinta-ne masina mai in detaliu, ca exemplu astra h 1.6 115 are acul la 6500 rpm si 210 km/h, acolo e maximul ce-l poate. O masina cu 40 de cai diferenta abia prinde viteza asta, benzinar fiind ...

    Leave a comment:


  • Andrei.TMT
    replied
    Mihai,inchide-le gura la toti cu un filmulet,si sunt convins ca o sa se retraga unu cate unu' Hai, dai bice,ca doar e stabila.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Din FERICIRE nu am logan 2 dar am un Focus 2 si sunt dispus sa testam mai ales stabilitatea aia extraordinara a noului tau logan....probabil e cu mult, mult mai stabil decat primul Logan cand sta pe loc...ca altfel tot huiduma e! Facem un test la munte, cand vrei tu!

    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
    Last edited by PCH; 24 April 2013, 09:12.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Repet ce am spus mai sus si cu asta inchei:

    Aveti loganul 2 de 90 cai? Daca il aveti hai sa facem un test cu ele.

    Oricum eu ma retrag din discutie ca asa continuam mult si fara rost.

    Cand e cineva dispus imi dai un semn si facem testul, nu de alta dar vedem ce pot cei 15 cai si 20N

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    "Propun sa faceti o plimbare cu loganul 2 si o sa constatati ca este mult, dar mult mai stabil decat loganul 1 si ph2, sta mult mai bine pe viraje si nu mai are acea tendinta subviratorie, ba din contra pot spune ca supravireaza putin. Asta asa ca o recomandare."

    Am mers cu ambele si nu e diferenta mare.
    Supravireaza? Mama ei de masina, ca subvireaza intr-o veselie. Subvireaza intr-o prima faza si masina mea ce are motor CENTRAL!
    Oricum cred ca noi aici vorbim ca sa ne aflam in treaba

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by MihaiiahiM View Post
    Propun sa faceti o plimbare cu loganul 2 si o sa constatati ca este mult, dar mult mai stabil decat loganul 1 si ph2, sta mult mai bine pe viraje si nu mai are acea tendinta subviratorie, ba din contra pot spune ca supravireaza putin. Asta asa ca o recomandare.
    daca a ta stock e mai stabila decat a mea cu arcuri H&R, o mananc de fata cu tine.

    Originally posted by MihaiiahiM View Post
    O astfel de discutie am mai avut cu cineva acum ceva vreme si repet: Viteza unui autoturism nu este data de puterea motorului si nici de cuplu. Dacia 1300 mergea cu 170 si avea doar 54 cai. Cum explici asta? Sunt multi factori care trebuiesc luati in calcul.
    cu cat mergea Dacia 1300 ?! cred ca o aveai din germania, am mai mers ;i altii cu dacii noi, nu 1970, si la 140 pe ceas ziceai ca se face bucati..
    sa fin seriosi. poate 170 prindea lada 1500 cu 2 carburatoare (peste 80km/h), daca... si aia
    Last edited by B997NDL; 24 April 2013, 02:25. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Merge pus la categoria bancuri
    "Nu puterea si nici cuplul nu dau viteza maxim"
    Doar puterea gandului...Daca ne concentram foarte tare, putem orice! Chiar sa bem lumina!

    @sume: "cu toate ca daca judecam dupa poze la 175 are doar 3 mii de ture, puterea maxima e undeva pe la 3500-3750 parca" - si ma rog frumos de ce loganul tau de 1.4 se opreste in treapta a 5 a la 4500 rpm si nu la 5500 rpm unde are puterea maxima?

    @ceilalti colegi: poate omul a facut testul pe capre, si asa ies 210 lejer. Si cu 1.4 tot atat ies.

    LE: Audi A6 2.0 TDI
    Engine: displacement 1,968 cc, power output 103 kW/140 bhp at 4,000 rpm, maximum torque 320 Nm between 1,750 and 2,500 rpm. Performance and consumption (A6 saloon with manual six-speed gearbox): 0 – 100 km/h in 10.3 s, top speed 210 km/h, consumption (combined) 6.3 litres of diesel per 100 km. Drive combinations: front-wheel drive with manual six-speed gearbox or multitronic.
    Cu o cutie lunga ca dracului...
    Last edited by Cezar; 24 April 2013, 01:19.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    sa luam ca etalon ce spune constructorul ,respectiv 164km/h daca a atins 210 pe drum drept inseamna ca diferenta e data de eroarea kilometrajului, ceea ce ar fi grav totusi, abaterea fiind foarte mare.

    cu toate ca daca judecam dupa poze la 175 are doar 3 mii de ture, puterea maxima e undeva pe la 3500-3750 parca..

    oricum e hilar sa crezi ca 75 de cai pot propulsa o masina de 1 tona si ceva, cu un coef aerodinamic de 0.30 si ceva (0.34; 0.35) la 210km/h

    atunci nu ar mai fi nevoie de motoare cu sute de cai sa atingi 220-250, ar fi suficienti doar 120 de cai)
    Last edited by Guest; 24 April 2013, 01:02.

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    Ti.am zis sa te uiti in cartea masinii si vei vedea viteza maxima constructiva la punctul 16. M.am dat cu 0.9 turbo si l.am batut pana la o viteza de aproximativ 170 km/h cu cateva masini bune. Masina mea recunosc ca nu trece pe ceas de 190, deci cu siguranta 0.9 nu ar face un top speed mai mare.

    Cei 15 cai nu dorm doar ca forta de frecare la inaintare creste exponential. Daca de la a trece de la 30 km/h la 40 km/h iti trebuie 2..3 cai in plus, de la 170 la 180 iti trebuie mai mult de 10 cai. ( vezi 60% din colegii de pe forum care au logan 1.4 si au incercat top speed cu el stoc si dupa remapare ,care spune ca are un castig de 7 cai, sa vezi ca nimeni nu a observat o modificare a vitezei maxime.

    Nu stau acum sa iti explic cum se conduce o masina pentru ca ar fi trebuit sa cunosti toate astea. Asteptam un film/o poza in care macar sa treci de 180 si dupa aceea vii aici sa te lauzi ca poate gasesti o vale sa ne dai pe spate.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
    Last edited by o8MeLC; 24 April 2013, 00:50.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Vezi ca ai vitezometrul defect, mergi si vezi unde e problema, sunt sigur ca nici 185 nu se duce. Crezi ca suntem cu ciunga-n par?! 210...

    Eu ma crucesc cand citesc balarii de genul asta....sunt oameni care chiar ma/ne considera idioti?! Hai sa imi iau si eu un Tico si sa povestesc cum am mers cu 240 prin Grecia
    Last edited by PCH; 24 April 2013, 00:45.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Originally posted by o8MeLC View Post
    masina asta are cu siguranta un indice al aerodinamicitatii de nu s-a mai vazut niciodata)

    Sa iti spulber visele? dacia 1300 1.3 cu 54 de cai avea viteza maxima undeva la 145 real.
    Si da viteza maxima este daca in general de puterea masinii, greutatea masinii, aerodinamicitatea, starea vantului, presiunea in roti.

    Astept cu mare interes o poza sau filmulet, cum vrei tu.

    Intre un logan 2 1.5 de 75 de cai si un logan 2 de 90 de cai difera ce?
    Vreau sa imi explici ce difera intre cele 2 masini in care cea de 75 de cai prinde 210 si cea de 90 de cai nu sare de 180 pe ceas:d

    Avand in vedere ca ai talon nou parca nu mai scrie dar poti verifica in carte masinii la numarul 16.
    1. Deci chestia cu talonul a picat.
    2. Spui ca 1.5 de 75 cai merge cu 175(asta am aratat eu in poza), iar cea de 90 nu sare de 180. pai atunci cei 15 cai dorm? Pica si asta. Pune o poza cu cel de 90 de cai din care sa reiasa ca nu sare de 180.

    Ai loganul 2 de 90 cai? Daca il ai hai sa facem un test cu ele.

    Oricum eu ma retrag din discutie ca asa continuam mult si fara rost.

    Cand esti dispus imi dai un semn si facem testul, nu de alta dar vedem ce pot cei 15 cai si 20N

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Originally posted by MihaiiahiM View Post
    O astfel de discutie am mai avut cu cineva acum ceva vreme si repet: Viteza unui autoturism nu este data de puterea motorului si nici de cuplu. Dacia 1300 mergea cu 170 si avea doar 54 cai. Cum explici asta? Sunt multi factori care trebuiesc luati in calcul.

    Nu ai citit pe site-uri, dar ai citit in talon. Pune, te rog, o poza cu talonul in care sunt scrise chestiile despre care vorbesti. In talonul meu nu sunt.
    Dar de ce e data viteza unui autoturism?
    De OZN-uri?

    Date despre 0-100 in talon?
    Viteza maxima nu mai este in talon, insa sunt date expuse de catre fabricant!
    De la 164 la 210 e cale scurta si pe verticala...cu rotile in aer

    "Ai pus tu, ai facut tu, ai dres tu..."

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google