Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Este ceva diferenta. Au marit cuplul si au lungit putin cutia.
    sigpic

    Comment


    • #92
      Originally posted by d3cimus View Post
      Cand am luat incaltari de iarna cei de la reprezentanta m-au sfatuit sa mai astept putin cu jantele..... au dubii ca s-ar potrivi cele de Logan I. Nu stiu care logan I si daca e vreo diferenta.
      Eu intelesesem ca sunt aproape la fel cu cele de pe Logan Phase 2 - singura diferență ar fi ca pe ph2 Offset-ul (Et-ul) este de 43 iar pe cele de pe noul Logan ET-ul este 42. Diferențe mai mari ar fi față de ph 1 care au ET 50.
      În rest sunt aceleași caracteristici pentru jantele de 15 respectiv:
      - 6J
      - PCT 4 * 100
      - diametru inel centrare 60mm.

      Daca obții alte date anunta-mă si pe mine ca sa stiu daca sa-mi pastrez jantele de aliaj pentru noul logan sau sa le dau

      Comment


      • #93
        Originally posted by MihaiiahiM View Post
        Este ceva diferenta. Au marit cuplul si au lungit putin cutia.
        Este diferenta mare intre Euro5 si fata de Euro4 si Euro3. La 2000 am cam 70 in tr a4a iar la 2400 am 100 in tr a5a, eu am dci 65. Observ ca a5a devine din ce in ce mai lunga.

        Comment


        • #94
          [QUOTE=YOGI81;1394871]Eu intelesesem ca sunt aproape la fel cu cele de pe Logan Phase 2 - singura diferență ar fi ca pe ph2 Offset-ul (Et-ul) este de 43 iar pe cele de pe noul Logan ET-ul este 42. Diferențe mai mari ar fi față de ph 1 care au ET 50.
          În rest sunt aceleași caracteristici pentru jantele de 15 respectiv:
          - 6J
          - PCT 4 * 100
          - diametru inel centrare 60mm.


          Eu m-am uitat pe roata de rezerva si am vazut ET 40, si am mai vazut ceva de genul 4 * 116. O sa ma uit maine mai bine si o sa iti spun, dar ET-ul sigur este 40.
          sigpic

          Comment


          • #95
            Eu pe una dintre rotile de pe masina (dreapta spate) am citit ET - ul de . S-ar putea ca roata de rezerva sa fie cu ET-ul mai mic.
            Am sa verific si eu maine sa vedem ce avem pe masina; ma indoiesc ca ar fi diferente intre diesel si banzina pe tema asta.
            Multumesc
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • #96
              La mine pe jante scrie doar atat: ET 40, 116 x.
              Last edited by MihaiiahiM; 30 December 2012, 10:10.
              sigpic

              Comment


              • #97
                Originally posted by lord_wader View Post
                Este diferenta mare intre Euro5 si fata de Euro4 si Euro3. La 2000 am cam 70 in tr a4a iar la 2400 am 100 in tr a5a, eu am dci 65. Observ ca a5a devine din ce in ce mai lunga.
                Sa-ti dea senzatia ca masina poate. Marketing excelent.
                La 3000 rpm cat are masina? 160 km/h? Cred ca are niste reprize lente in treapta a V a, dar oricum nu conteaza decat consumul.
                Totusi nu prea cred 3.3 mediu la o viteza de 110, ci mai degraba un 4.5 sau pe acolo. Vorbesc de mediu, nu instant.

                PS: 160 am eu in treapta a 7 a la un motor de 3.0.

                Comment


                • #98
                  Pai la 2000 turatii un consum mediu de 4,5 mi se pare cam mult.
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    Eu zic sa faci un drum cu 110 sa vezi cat iese. 3.3 sigur nu va fi mediu, ci poate un 4.0, max 4.5.

                    Comment


                    • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                      La mine pe jante scrie doar atat: ET 40, 116 x.
                      Acuma ca ET-ul o fi 40 sau 42 nu conteaza prea mult insa daca la prezoane e 4 * 116 inseamna ca jantele de logan 1 nu se mai pupă. Chiar te rog si pe tine si pe M.FLORIN, cand aveti timp sa va uitati exact, ca astia de la reprezentanță habar n-au. Mersi

                      Comment


                      • Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!
                        Daca ai timp, nu ne suparam sa vedem o sedinta foto.

                        Comment


                        • Legat de consum pot spune ca am facut 1000 km, majoritatea in oras cu stat prin parcari cu motorul pornit, singurul drum lung a fost ieri, Pitesti-Ploiesti-Sinaia (cu aglomeratia aferenta de la Comarnic pana la Sinaia, pe la ora 13:00 bara la bara), iar consumul mediu afisat de calculator este 5,1%. Eu zic ca este bine tinand cont de aglomeratie, motor nelasat, temperatura de afara scazuta,...
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Cezar View Post
                            Cred ca are niste reprize lente in treapta a V a, dar oricum nu conteaza decat consumul.
                            Ai presupus foarte corect, reprizele în treapta a V-a sunt mai mult decât lente !

                            Comment


                            • Eu zic ca mai bine faceti un test-drive si apoi mai vorbim. Tatal meu are un mcv de 85 cai din 2007 si ala mi se pare mult mai puturos decat noul logan care are 75. Faceti un test-drive si mai vorbim apoi. Este gratis.

                              Si inca o chestie interesanta!!!

                              La urcare spre Sinaia pe dn1 am apasat butonul eco sa vad si eu diferenta (diferenta la tras, cat si la consum), la un moment dat m-am bagat intr-o depasire de coloana pe o urcare destul de abrupta si am observat ca ajunsesem la 3000 ture fara ca becul verde ce imi arata sa schimb treapta de viteza superioara sa se aprinda, ba mai mult, am observat ca atunci cand am calcat acceleratia hotarat motorul a trecut de pe modul eco pe standard si am simtit un plus de putere, parca ma impingea cineva de la spate ( si nu cred ca era ala cu X6-le din spatele meu sa ma fi impins )).)
                              Last edited by Cezar; 30 December 2012, 17:03.
                              sigpic

                              Comment


                              • Am mers cu el si e ok. Te impinge, specific unui diesel, dar acum nu e vreun zmeu, doar are numai 75 de caluti. Insa, chiar e ok fata de alte de 75 de ponei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google