Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lord_wader
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    imi cer scuze ca sunt si eu off. au anuntat ca vin la Jucu si vor face concurenta loganului.
    http://www.incont.ro/auto/vesti-groa...n-romania.html
    Se pare ca nu mai vin, http://www.stiridecluj.ro/economic/t...e-euro-la-cluj


    *Mihai nu am gasit un site dedicat Tata Manza dar am gasit unul unde se fac niste comparatii
    Sell Car Online with CarDekho one of the best second hand cars buyers in India. Check sell my car section and sell your car at best prices with free RC transfer. Sell old car now with instant payment in a single visit.

    Leave a comment:


  • lungubogdan
    replied
    Ok. Scuze, am fost eu neatent cand am citit.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Asta am spus si eu.

    Leave a comment:


  • M.FLORIN
    replied
    Pai ... discutia era ca nu functioneaza un bec de ceata pe spate ... nu de becurile de mets inapoi. Alea sunt doua si functioneaza tot doua.

    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Pe mansarier merg ambele becuri, problema era la becurile de ceata.

    Leave a comment:


  • lungubogdan
    replied
    Ati primit un raspuns de la dacia privind becurile de mers inapoi? Si eu care ma bucuram ca noul logan are doua lumini de mers inapoi.... Ca oricum doua becuri are.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    imi cer scuze ca sunt si eu off. au anuntat ca vin la Jucu si vor face concurenta loganului.
    Fabrica de la Jucu, reactivata pentru productia de masini? Potrivit autoevolution.com, indienii de la Tata Motors vor sa investeasca in Romania 1 miliard de euro.
    Last edited by B997NDL; 20 February 2013, 12:18.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Nu ma supar de offtopic. Poate poti pune si un site unde sa vedem dotarile acestei masini si daca sunt si cu volan pe stanga, ca India a fost colonie engleza multa vreme.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Pai ia-o, ce mai stai

    Leave a comment:


  • lord_wader
    replied
    Originally posted by Cezar View Post
    Mie mi se pare cea mai buna masina low-cost de pe planeta!
    Isi merita fiecare banut!
    Imi pare rau ca fac offtopic pe profilul omului, dar eu mi-as lua o TATA Manza in detrimentul unui logan



    Pretul undeva la 7000-7500E, motor 1.4 90CP, AC si cam atat

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Se mai folosesc la ATV-uri si diverse motociclete, jetski-uri si snowmobile
    Pe masini mai putin....
    912 este cel mai des folosit in aviatia, insa pe ATV-uri si jetski-uri le vedem mult mult mai des, si nu doar in formula 912.
    Ex de motor in V: V990, 2 cilindri, folosit pe motorete.
    Exista o multitudine de motoare, de diverse capacitati cilindrice si puteri.
    Ce am vrut sa arat, ca nu doar in aviatie se folosesc, mai ales la categoria basini sinistre (superusoare), si preponderent un singur tip de motor, ci in multe alte domenii sportive, cu o varietate de motoare, ce sunt mai putin clasice (motoare in V2, in 2 timpi, 3 clindrii, s.a.m.d).

    PS: te pricepi bine la motoarele Rotax 912, nimic de spus. Dar exista si altele, chiar daca nu stii de existenta lor.

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    Imi cer scuze, dar pot spune ca ma pricep destul de bine la motoarele Rotax. Am spus pe forum in posturile de mai sus ca zbor cu planoare si cu avioane, iar motoarele Rotax se folosesc la avioanele ultrausoare. Cunosc foarte bine motoarele Rotax 912 uls, atat cele turbo cat si cele aspirate. Eu nu am auzit de motoare Rotax in V, stiu doar ca exista motoare Rotax cu 4 cilindri orizontali opusi in 4 timpi (912 ul, uls...), si cu 2 cilindri in linie in 2 timpi(582 ul). Aceste motoare se folosesc, asa cum am mai spus, in aviatie, dar si la ambarcatiuni.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Originally posted by MihaiiahiM View Post
    Nu ti-am spus cum sunt pistoanele, dar ti-am pus poze cu astfel de pistoane.

    Nu inteleg ce nu intelegi! In dictionar gasesti o astfel de definitie. "UȘURÁ, ușurez, vb. I. Tranz. și refl. 1. A reduce sau a scădea din greutate.".

    Cat despre mecanica..., se invata in 5 ani de facultate, nu de pe forumuri.

    Dar m-am lamurit. Daca spui ca motorul Rotax nu este un motor clasic ... este clara treaba.

    Repet si gasesti in DEX : UȘURÁT, -Ă, ușurați, -te, adj. 1. Care a scăzut în greutate.



    Eu sunt foarte multumit. Am 5000km cu ea si merge foarte bine, zic eu.

    Multumesc pentru indrumarea catre Dex. Nu stiam ce inseamna usurat, e bine ca mi-am satisfacut necunoasterea.
    Motor clasic = 4 timpi, mai mult de 3 pistoane.
    Rotax facea motoare in 2 timpi, in V, 2 pistoane, cele in 4 timpi si mai mult de 3 pistoane fiind cam rare.
    Si asa este, mecanica se invata in 5 ani de facultate, nu din forumuri.


    @lungu: nu este 210 nici daca ii faci Sfanta Pomenire.
    Nu prea are puncte slabe, cel putin din ce-am vazut eu. Acum vorbim de masini low-cost cu punctele lor slabe aferente. Mie mi se pare cea mai buna masina low-cost de pe planeta!
    Isi merita fiecare banut!

    Leave a comment:


  • dani030669
    replied
    economia de fir pentru ceata spate apare si la Megane II...

    Leave a comment:


  • M.FLORIN
    replied
    ... pai asta ma derutat si pe mine ... adica exista un bec functional, exista soclul aferent, ... pai de ce sa nu il legi.
    Ca sa nu iti spun ca am crezut ca mi s-a bulit instalatia, contacte imperfecte (eram gata sa dau cu spray de contacte etc)
    Ata ete

    probabil ca au zis sa fie un bec de rezerva ... pus intr-un loc sigur
    Last edited by M.FLORIN; 18 February 2013, 20:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google