Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Archangel80 View Post
    Zi-mi si mie te rog, la grila fata in jurul siglei se vede radiatorul AC sau este o bucata de plastic ce acopera jumatate din radiator ca la Logan1 PH1? La mine se vede din plin si a primit la greu in bot, pietre, gaze jet apa spalatorie, indoind radiatorul pe anumite portiuni.
    Este plastic acolo. Radiatorul de AC nu l-am vazut, nici nu m-am uitat atent sa il vad, ce pot sa spun in schimb este ca radiatorul intercooler nu mai este jos in fata radiatorului de apa, ci este in partea dreapta a masinii, cam in dreptul alternatorului( adica ceva mai sus) si nu mai este asa lung, adica dreptunghiular si lung, acum are forma unul patrat.

    Originally posted by Xavi View Post
    Ce rol are chederul?
    Ca si la loganul ph1 si ph2, in timpul mersului pe acolo intra praf si apa cu mizerie (cand ploua pe afara sau era soseaua uda), asa ca am pus acel cheder pentru a astupa spatiul dintre capota si grila radiator sperand ca nu va mai intra.

    La ph1 pe care l-am avut inainte dupa ce am pus chederul s-a cunoscut diferenta, adica motorul nu a mai fost stropit cu apa murdara (praf tot s-a mai pus, dar mai putin).

    Eu zic ca merita investitia, a costat 15 lei toata lucrarea.
    Last edited by MihaiiahiM; 21 January 2013, 13:25. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • Citeam ca ti-ai luat kit de incalzire in scaune ... il montezi la reprezentanta?

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Nu. Il montez eu. Am vazut un tutorial pe "tutorialelogan" si se pare ca este usoara treaba, mai ales ca la noi husele de la scaune nu mai sunt asa stramte ca la vechiul logan. La alimentarea lor este ceva de munca(adica trebuie tras un fir mai gros, pus un releu si o siguranta) pentru ca eu vreau sa le alimentez direct de la baterie.

        Numai ca nu prea stiu unde sa pun butonul de la scaunul din dreapta. Tu ai chestia aia de plastic pe lateralul din dreapta la scaunul din dreapta? La carcasa aia in care vine butonul ma refer. La mine nu este.
        sigpic

        Comment


        • Baieti, la noul logan nu exista pre-cablajul pentru incalzire.

          Comment


          • Nu exista, sau poate eu nu l-am vazut.
            Last edited by 77sky; 23 January 2013, 11:16.
            sigpic

            Comment


            • Am inteles.
              Am vazut si eu tutorialele alea. Nu pare complicat dar ce faci cu garantia? Renunti la ea?
              Si eu m-am uitat ca nu exista loc pt buton pe scaunul din dreapta. Electricianul care mi-a montat alarma de la dealer - la care o sa merg si eu pt incalzire - imi spunea ca am putea amplasa butonul in consola centrala in stanga butonului geam dr fata. Acolo este un buton fals si in locul lui sa montam comanda pt incalzirea in scaun dreapta.

              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • Nu se pierde garantia pentru ca nu se intervine la instalatia masinii, eu de-aia am zis ca trag fir separat, si in cazul asta daca nu intervin la instalatia masinii nu sunt probleme. Eu am acolo unde spui tu doua butoane libere ca nu am regulator de viteza si ma gandeam sa le pun acolo pe amandoua, dar de, ziceam sa fie cat mai originala treaba, adica ca din fabrica.

                In alta ordine de idei, esti multumit de statia alan 52? Are fasaitul ala continu? Vreau sa-mi iau si eu una ca a ta, ca cea care am avut-o pe vechiul logan, e ea desteapta, dar e cam mare, si nu mai gasesc unde sa o pun (pe vechiul logan o aveam sub consola centrala, intre consola si tunelul cu maneta de viteze, acum nu mai este loc acolo.
                sigpic

                Comment


                • Da un pm cu nr tau de tel sau suna-ma si iti detaliez despre statie. Ar fi prea mult de scris ...
                  Merci

                  Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • Originally posted by MihaiiahiM View Post

                    La ph1 pe care l-am avut inainte dupa ce am pus chederul s-a cunoscut diferenta, adica motorul nu a mai fost stropit cu apa murdara (praf tot s-a mai pus, dar mai putin).

                    Eu zic ca merita investitia, a costat 15 lei toata lucrarea.
                    Chiar nu mi-a trecut vreodata prin minte ca ar merge pus un cheder acolo. Dar ai dreptate, sigur ar fi de efect. E cheder de ala care vine pe laterale pt. portbagajul de sus(de ala tare) sau e altfel?

                    Comment


                    • Este chederul de usa de la dacia 1300, 1310, 1410..., cheder normal, luat cu 15 lei de la un magazin de piese auto.

                      Am fost astazi la spalatorie si am spalat masina. Chederul montat si-a facut treaba, adica nu am vazut nici o picatura de apa care sa fi ajuns pe motor, desi i-am zis baiatului de acolo sa dea bine cu jetul din fata sa vad daca intra apa. Merita investitia.
                      Last edited by 77sky; 23 January 2013, 11:15. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • Investitia aia merita la majoritatea masinilor, alea care n-au.
                        Motorul ce ti l-ai luat mi-a deschis apetitul catre diesel, imi place foarte mult motorizarea. Sa-l rulezi sanatos si sa ne tii la curent cu informatii noi despre consum.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Sa il stapanesti sanatos..

                          Comment


                          • Va multumesc mult si va voi tine la curent!

                            Originally posted by 827sam View Post
                            Investitia aia merita la majoritatea masinilor, alea care n-au.
                            Motorul ce ti l-ai luat mi-a deschis apetitul catre diesel, imi place foarte mult motorizarea. Sa-l rulezi sanatos si sa ne tii la curent cu informatii noi despre consum.
                            Diferenta intre 0,9 tce si 1,5 dci este de 800 euro, adica dci-ul este mai scump cu 800 euro. Eu am optat pentru diesel. Acum depinde de preferinte. Oricum cred ca sunt reusite amandoua.
                            Last edited by MihaiiahiM; 22 January 2013, 16:15. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • MihaiiahiM ti-ai inmatriculat cumva masina ? Daca da zi-mi si mie pe la ce costuri te-a ajuns cu totul (daca-ti aduci aminte si defalcat cu atat mai bine). M-ar interesa inclusiv RCA-ul și numerele provizorii ca fara alea nu pot sa plec din showroom.

                              Comment


                              • Mi-ar placea diesel din prisma cuplului si al consumului, dar nici 0.9 nu e de lapadat in momentul asta cand asta e oferta de motorizari. Daca apare altceva vedem la timpul respectiv, poate apare si 1.2 tce, nu se stie niciodata.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google