Mihai si eu pot sa zic ca la loganul meu de 85cp ii dau capatul si peste , la 250km/h dau flashuri la bmw-uri pe autostrada... ) . Tie poate sa iti arate 210 pe ceas (desi nu cred , ce vit maxima ai in talon? ) , real esti undeva mult mai jos . Si la cei 170 , poate aveai defapt 155km/h , bordul te induce in "eroare" . Cel mai bine masori viteza cu un gsp , in lipsa de alte gadgeturi specifice' . In rest succes cu masinuta , si vorba aia "Ma intind cat ma tine cutia , motorina si turbina "
Noul Logan 1.5 Dci 75 Cp
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nu stiu asta ca nu am avut ocazia sa incerc. Tot ce este posibil. Dar din cate ma pricep eu la fiare stiu ca nu este obligatoriu sa creasca viteza daca motorul are putere mai mare.
Pe vremuri, cand aveam 19 ani si bagam toti banii pe care ii aveam in masini, ca sa imi creasca viteza, usuram motorul si se vedea diferenta.
Dar oricum, fiecare crede ce vreau, eu cred ce vad.
La topicul 322 am spus foarte clar, 210 pe ceas. Nu am talon, ca am numere rosii.
A usurat cineva de pe aici vre-un motor, fie el si de dacia 1400 sa vada diferenta? Stie cineva cum se usureaza?sigpic
Comment
-
Oameni buni, de unde naiba scoateti erori de 15km/h?
Cezar, la tine ma asteptam sa fi mai cu capul pe umeri. Si eu am diferenta, dar e de maxim 10 km/h la 50km/h e diferenta de 2 km/h, la 120 e de 4-5 km/h si la 170 e de vreo 8-9 km/h.
Cel putin astea sunt la mine cu troaca de 1.6. Trebuie sa gasesc un nebun cu sange care sa ma filmeze, ca eu nu risc la viteze d'alea )
Pozele nu-s concludente pentru voi. Dupa voi 90% sunt modificate
Desi sunt curios de un tabel ture <-> viteza, cum e cel pt 1.4 si 1.6
Comment
-
Nu am simtit nimic si nu am vazut sa fie vre-un martor care sa arate regenerarea. Nu ma gandesc de acum la astfel de probleme, masina are 4 ani garantie, asa ca cel putin 4 ani nu imi fac probleme. Erau multi care se plangeau si de loganul 1, 1.4 mpi dar eu am facut 230000km cu el si nu am avut nici o problema. Nu te lua dupa ce zice unul si altul.sigpic
Comment
-
Originally posted by MihaiiahiM View PostCum ai calculat treaba asta?
Mai sus de aici nu am mai fost atent la turatii ca eram destul de concentrat la drum (drumul era ud, asta fiind duminica trecuta cand a nins mai in toata tara, se vede si in poza ca erau 0 (zero) grade afara).
Cu prima ocazie o sa fac o poza cu 210 pe ceas.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postexista vreun grafic in care sa vedem curba de cuplu / putere la motorul asta ?Attached Files
Comment
-
multumesc mult pentru informatie. am citit mai multe despre filtru asta de particule si am inteles ce si cum. oricum nu e de speriat. se aduna mai multa mizerie daca mergi doar in oras cu opriri multe si la timp scurt dupa pornire. dar daca mai iesi din oras la 500km parcursi in oras(aici pot fi si maxim 1000) depinde de stilul de mers. atunci nu e nici o problema. mizeria acumulata va arde si gata.
Comment
-
Originally posted by Razvy View PostOameni buni, de unde naiba scoateti erori de 15km/h?
Cezar, la tine ma asteptam sa fi mai cu capul pe umeri. Si eu am diferenta, dar e de maxim 10 km/h la 50km/h e diferenta de 2 km/h, la 120 e de 4-5 km/h si la 170 e de vreo 8-9 km/h.
Cel putin astea sunt la mine cu troaca de 1.6. Trebuie sa gasesc un nebun cu sange care sa ma filmeze, ca eu nu risc la viteze d'alea )
Pozele nu-s concludente pentru voi. Dupa voi 90% sunt modificate
Desi sunt curios de un tabel ture <-> viteza, cum e cel pt 1.4 si 1.6
Eu raman la parerea mea: pt 210, pe ceas, pe neceas, pe luna, in bodega, ai nevoie de mai mult de 75 de cai pe 1 t si ceva.
Cum va explicati ca 1.6 16v, ce are 30 de cai in plus abia atinge 200? (vb de ceas, ca sa nu ne mai frecam cu GPS, sula si prefectura). Stiu - e motor de generatie veche
Razvane, tu daca nu te risti la "viteze" dintr-astea (de croaziera), lasa-ma sa rad cu lacrimi. Sau si al tau merge cu vreo 240?
Originally posted by MihaiiahiM View PostNu stiu asta ca nu am avut ocazia sa incerc. Tot ce este posibil. Dar din cate ma pricep eu la fiare stiu ca nu este obligatoriu sa creasca viteza daca motorul are putere mai mare.
Pe vremuri, cand aveam 19 ani si bagam toti banii pe care ii aveam in masini, ca sa imi creasca viteza, usuram motorul si se vedea diferenta.
Dar oricum, fiecare crede ce vreau, eu cred ce vad.
La topicul 322 am spus foarte clar, 210 pe ceas. Nu am talon, ca am numere rosii.
A usurat cineva de pe aici vre-un motor, fie el si de dacia 1400 sa vada diferenta? Stie cineva cum se usureaza?
"Stie cineva cum se usureaza un motor?" - la colt? In sant?
Despre ce vb aici? Volanta usurata? Sau despre ce usurare a motoarelor vorbim?
Vb in mai putin jargon si vom intelege.
PS: modalitatea de crestere a puterii motoarelor este cunoscuta si para cunoscuta. N-are reinventat nimeni roata si nici pistonul.
Si de la Dacia - 164 km/h. Este la fel de rapid ca 1.2.
Comment
-
Prin 2000 aveam o dacia sport cu motor de "familia"(pentru cine cunoaste), usurat "la colt" (asta asa ca sa citez cateva vorbe geniale), 2 carburatoare, volanta usutata, pistoane usurate si fara fusta (asta daca inteleg toti despre ce fusta este vorba), arbore cu contragreutatile usurate (in functie de pistoane), supape ceva mai mari..., (manopere facute in uzina dacia, pe vremea aceea se puteau face multe chestii), apoi am schimbat motorul cu un 5 alpine si am facut aceleasi treburi, dar cu 4 carburatoare.
Modalitatea de crestere a puterii motoarelor este cunoscuta. Corect. Ai dreptate. Dar daca vrei sa faci o treaba trebuie ca cresti fiabilitatea motorului, iar in acest sens se tine cont de ce urmeaza sa faca motorul respectiv. Adica nu trebbuie sa mergem pe principiul MULTI(cai) DA PROSTI.
Dar de, am incercat sa postez ceva din Eminescu, insa mi-am dat seama ca nu sunt chiar asa de stralucit, asa ca am incetat.
Next time, nu mai fac, promit!Last edited by Cezar; 17 February 2013, 23:50.sigpic
Comment
-
foarte frumos. dar eu o prefer pe doamna mea fara fusta. pistonul trebuie sa aibe in opinia mea fusta. pentru sporturile cu motor se poate renunta ca nu trebuie sa fie foarte fiabile. dar la masinile de strada e alta mancare de peste. si aici vorbim de masini de familie care trebuie sa fie orice numai sportive nu. masina de familie trebuie sa fie economica, fiabila si sigura. cine isi cumpara logan nu o face pentru valentele sale sportive ci pentru ca e cea mai ieftina masina de familie de pe piata.
sa o stapanesti sanatos si sa te slujeasca la fel de bine si mult ca cealalta. dar in conditii mult mai bune de siguranta si toate astea cu costuri minime. ca nu de aia cumparam diesel ca sa fie mai prietenoasa cu buzunarul.
Comment
Comment