Originally posted by andy_x3m
View Post
B 37 CTR - Ascutitoarea Japoneza
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by B-87-GBY View PostFrumoasa masina .A fost de vanzare la un moment dat?Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Chiar sunt curios daca atunci cand o sa vreau sa o vand gasesc vreun cumparator pasionat o masina tunata.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
si pe seceta asta....ca o fii pasiune dar trebuie si $$$$....oricum,o sa ai un mare avantaj daca o vinzi la cunoscuti!toti stiu cata pasiune si $ s-au investit in ea!dar momentan bucurate de ea!"CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postdaca intra la 7000 ,ce rost mai are ca la 8000 e gata tarlaua ...sigpic
Comment
-
Frateeeeeeeeeee!!!!!!!!
Beton aramat!
Bafta si spor la treaba!!!!
220 cp........si ale noastre.........dar asta e, muncim si facem si noi ce putem!!!
Numa' bine!
Comment
-
Placa presiune, ambreiaj si rulment aproape 400 euro. Vtec-ul se simte efectiv dupa 4800-5000RPM, deja la 6000-7000RPM pierd aderanta cu softul modificat.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by andy_x3m View PostMare sef de trib, nu am zis ca intra la 7.000, am zis ca acolo e util. V-tech-ul e cam acelasti lucru cu VVT-ul sau VANOS-ul. La japoneze se cocheteaza cu turele inalte pe cand la europene mai putin. VVT-ul e util de la cat? De activat se activeaza pe la 4.000 dar cand i se simte eficienta cu adevarat?
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cam asa suna varianta de soft modificata:
We have implemented a VTEC window from 3800rpm to 5400 rpm.
* Below 3800 rpm the K20Z4 engine is always on the low cam
* Above 5400 rpm the K20Z4 engine is always on the high cam
* Between 3800 rpm and 5400 rpm the K20Z4 is on the low cam at part throttle switching to the high cam at full throttle.
Ideea este ca vtec-ul incepe sa se simta in turatie, si cel mai bine se simte la masinile care il au setat sa intre la 6000RPM. La FN2 de fabrica este setat la 5400RPM, iar cu tuning poate fi setat la 3800RPM sau cum il am eu la 4500RPM. Cu cat intra mai jos in ture cu atat se simte mai putin (senzatia).Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
Comment