My Rides!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E frumos loganul sa ai parte de el :P si sa mai revi cu poze
    http://img229.imageshack.us/img229/8592/sigpic3405.png

    Comment


    • #17
      Ce zici il prezinti live duminica pe 27?

      Comment


      • #18
        Sa il stapanesti sanatos, cat mai multi km fara probleme si fara evenimentele care le-ai avut cu break-ul

        Comment


        • #19
          Frumos loganul.
          Si break-ul arata bine in ciuda problemelor.
          Sa le stapanesti sanatos
          sigpic
          !

          Comment


          • #20
            E stok si fuge de mananca nori,de ce .....SOFERUUUUUUU

            Comment


            • #21
              moma ce reclama imi face WRC
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • #22
                Pai nu bem si noi o friptuira si mancam o bere?Masina nu are nimic dar daca misti volanul are un tacanit hahahahaha

                Comment


                • #23
                  Si asa pana la urma imi calc pe inima si ma destainui....Majoritatea membrilor logan club bucuresti imi cunosc masina destul de bine,ce are facut si ce poate...dar e cazul sa stie toata lumea.Din nevoia de viteza si mandria mea m-am decis sa scot tot ce pot din loganul meu(fara suparare pe propietar dar vroiam sa fiu mai sus decat BFF),am inceput usor...soft,am stat am vazut ca nu e indeajuns,m-am gandit ...si m-am tot gandit...urmatorul lucru pe care i l-am facut a fost sa ii schimb injectoarele(cu unele cu debit marit) si abia atunci statea la 1-2 masini in spatele lui BFF(a existat o cursa intre BFF si WKR cu ceva timp in urma cand bff nu era la potentia maxim si am reusit un scor favorabil pentru mine dar nu ma laud)!au urmat softuri peste softuri,incercari esuate,probleme peste probleme.Noile injectoare au lucrat cum trebuie o perioada mica dupa care iar probleme si am decis sa revin la cele stok pana fac rost de niste bani pentru a face alte modificari mai substantiale.O fisa cu putearea exacta nu am avut niciodata,dar va dau niste cifre aproximative undeva intre 115 si 120.sunt foarte multumit de performante loganului meu(in palmares pot sa trec 2 meganuri 1.6 16v,mondeo 2.0 tdci,golfuri 1.6 16v,1.9 tdi,megane 1,5 dci 100 cp si mai sunt dar nu imi vin in cap.In general am incercat cu masini mai puternice ca a mea si aici ma refer la puterea de fabrica)
                  Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                  Comment


                  • #24
                    Sunt cativa care stiau

                    Oircum masinuta e super, cand vrea Catalin scoate tot ce e mai bun din ea. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi KM ;) ( fara probleme )

                    Comment


                    • #25
                      Ce sincer esti azi

                      Comment


                      • #26
                        eeee si tu laure!ma plictisisem sa ma intrebe toata lumea ce am facut la masina si eu sa le raspund: STOK!!!
                        In noaptea asta a petrecut putin timp in spital masina pentru niste operatii pe cord deschis care nu au reusit!am incercat sa schimb arcurile si supapele!
                        Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                        Comment


                        • #27
                          Detalii

                          Comment


                          • #28
                            Nu prea am ce detalii sa iti dau ideea e ca nu au functionat cum trebuie..murea pe relanti si in sarcina dadea rateuri!
                            Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google