E frumos loganul sa ai parte de el :P si sa mai revi cu poze
My Rides!!!
Collapse
X
-
-
Si asa pana la urma imi calc pe inima si ma destainui....Majoritatea membrilor logan club bucuresti imi cunosc masina destul de bine,ce are facut si ce poate...dar e cazul sa stie toata lumea.Din nevoia de viteza si mandria mea m-am decis sa scot tot ce pot din loganul meu(fara suparare pe propietar dar vroiam sa fiu mai sus decat BFF),am inceput usor...soft,am stat am vazut ca nu e indeajuns,m-am gandit ...si m-am tot gandit...urmatorul lucru pe care i l-am facut a fost sa ii schimb injectoarele(cu unele cu debit marit) si abia atunci statea la 1-2 masini in spatele lui BFF(a existat o cursa intre BFF si WKR cu ceva timp in urma cand bff nu era la potentia maxim si am reusit un scor favorabil pentru mine dar nu ma laud)!au urmat softuri peste softuri,incercari esuate,probleme peste probleme.Noile injectoare au lucrat cum trebuie o perioada mica dupa care iar probleme si am decis sa revin la cele stok pana fac rost de niste bani pentru a face alte modificari mai substantiale.O fisa cu putearea exacta nu am avut niciodata,dar va dau niste cifre aproximative undeva intre 115 si 120.sunt foarte multumit de performante loganului meu(in palmares pot sa trec 2 meganuri 1.6 16v,mondeo 2.0 tdci,golfuri 1.6 16v,1.9 tdi,megane 1,5 dci 100 cp si mai sunt dar nu imi vin in cap.In general am incercat cu masini mai puternice ca a mea si aici ma refer la puterea de fabrica)Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!
Comment
-
eeee si tu laure!ma plictisisem sa ma intrebe toata lumea ce am facut la masina si eu sa le raspund: STOK!!!
In noaptea asta a petrecut putin timp in spital masina pentru niste operatii pe cord deschis care nu au reusit!am incercat sa schimb arcurile si supapele!Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!
Comment
Comment