If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Pozele le-am pus deja aici, in blog exista si descrierea. Nu am cum sa re-editez fiecare post ca sa scriu si ce am facut la masina. In blog imi este usor sa corectez acolo unde am gresit. Voi vizitati si blogul dedicat acestui model, nu aveti nimic de pierdut.
Am montat suportul de pahare. Este piesa care îmi lipsea cel mai mult din această mașină. ÃŽn afara de spatiul oferit de cotieră, nu ai alta soluție de depozitare pentru pahare sau sticle. Astă vară mi-a lipsit mult acest suport. Chiar am avut un mic incindent într-una din ieșirile la munte, cand, neavând alta solutie, prietena mea a așezat paharul de suc lângă scaun. Bineînțeles că la un moment dat acesta s-a turtit și tot conținutul s-a vărsat pe ea și pe scaun. Dupa mai multe cautari, am găsit pe site-urile din US (bernardiparts.com) cu piese Honda OEM acest suport. Nu costă o avere, aproape 10$, și merită să îl aveți in DelSol.
Am montat instalația de A/C pe DelSol. Bineinteles că nu a mers totul usor așa cum mă așteptam. Instalația de A/C am cumpărat-o SH de la un coleg hondar și a fost demontată de pe o Honda Civic EG6 model 1995.
Se pare că între cele doua modele CRX DelSol 1992 și Civic EG6 1995 există câteva mici diferențe. Compresorul de la EG6 nu se potrivește la găuri în suportul de motor pe care îl am la DelSol. Existe la Honda două tipuri de compresoare, unul Sanden (cum este cel pe care il am eu acum) și unul Hadsys. Posibil, suportul meu de compresor să se potrivească la cel de-al doilea model. Soluția pe care am găsit-o în acest moment este un schimb de suporturi compresor, între mine și fostul proprietar. Prinderile pe blocul motor sunt aceleași, ambele mașini au B16A2 și nu ar trebui să fie diferențe.
Alta problemă pe care am întălnit-o este la senzorul de temperatura din vaporizator. Mufa senzorului are 3 pini iar cablul meu are doar 2 pini. Din cate am inteles, Civic-ul are afișarea temperaturii de afară în interior, posibil cel de-al treilea pin să fie conectorul pentru temperatură. V-a trebui să mai studiez problema aceasta, un senzor nou costă peste 170 euro și mi se pare mult.
Mai jos am încărcat câteva poze cu instalația de A/C și montajul ei, suportul cu problemă, vaporizatorul instalat în interior și o problemă a unei țevi de freon.
Cred ca pana la sfarsitul lunii va fi gata, cel putin prima parte. Daca nu reusesc sa-mi iau gume de iarna la Accord va trebui sa fac un drum in afara cu DelSol-ul. De abia astept sa il vad pe sosea, imi este dor de sunetul motorului.
Urmeaza sa sablez etrierii spate si sa le schimb garniturile. Pe fata am acum discuri perforate, placute Ferodo Racing DS2500, garnituri, furtune frana, toate piesele noi. Am mai luat si doua bidoane cu lichid de frana Motul. Daca nici acum nu are frana atunci va trebui sa caut solutii pentru big brake. Momentan pentru cei 160CP cea am facut pana acum este ok.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment