8000RPM mi se par putine, vreau mai mult. Obisnuita ma face sa-mi doresc mai mult. Suna prea frumos un motor avid de putere in ture mari.
IF-37-DOC Honda CRX DelSol By Dimsport
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Eu revin cu recomandarea sa pastrezi masina cat mai aproape de originial - cu mici imbunatatiri pe care doresti sa le faci - eventual cu cat mai putini bani.
Nu cu modificari la motor (marirea puterii, etc) si nici de ordin estetic (briz-brizuri si alte forme de "tuning" - de cele mai multe ori cu un aspect indoielnic) --- care ambele de cele mai multe ori iti fac o gaura destul de mare in buzunar.
Incearca sa mentii masina in parametrii cat mai buni de functionare si incearca sa mergi omeneste cu ea. Chiar si atunci cand mergi mai sportiv si foarte fun, sa nu o omori.
Chiar daca ai investit ceva bani si ai adus mai multe imbunatatiri - sa nu uiti ca nu este o masina noua. Pe ici pe colo vor mai aparea mici semne ale vechimii masinii. Pastreaza banii pentru remedierea unor astfel de posibile defecte, pentru benzina, anvelope, ulei de calitate si alte consumabile.
Si cati mai multi km fara probleme!
Comment
-
Ion , nu inseamna ca daca tu pastrezi o masina cat mai originala , trebuie sa le impui si altora aceasta tema.
Mers omeneste inseamna si limita masini , pentru ca daia e facuta , sa urce la 8000rpm , la fel ca si benzinarele de la logan , la multi le este frica sa treaca de 4000rpm ca le bubuie motorul , daia sunt lesinate si abia merg saracele masini.
mai sunt unii care isi iau 16v si il trec pe gpl , in fine , treaba fiecaruia ce face cu masina lui.
Doc , daca ar fi masina mea , as pastra`o cum este acuma , aspirat doar cu soft(la asta te pricepi )
poate pe viitor dupa ce o alergi in stadiul asta , vei trece la o versiune ceva mai adevarat
Comment
-
Pana acum am pastrat linia originala. Din postarile mai veche se vede ca, in afara de jante, volan, discuri de frana si placute, in rest am folosit numai piese de origine Honda, lucru rar intalnit la cei care schimba consumabile la masini vechi. Am vrut sa readuc la viata un model de acum 20 ani, sa vad daca exista sa nu evolutie intre o masina noua si una veche Honda.
Masinile Honda au facut istorie prin modificari de performanta, nu poti spune ca nu este natural pentru aceasta marca. Oricum nu sunt adeptul kitsch tuning-ului, daca mie nu imi place sigur nu va place si altora.
FOF-ule masina ramane neschimbata, un set jante schimba tot look-ul. Nu trebuie sa pun spoilere sau eleroane de bazar ca sa arat ca pot. Pentru ca bara fata era crapata, mi-am comandat alta la fel. Puteam sa caut un kit de tuning insa, in general, nu am vazut nimic decent facut pentru masini. Poate o sa apelez la cateva modificari cu carbon pentru reducerea greutatii insa nu neaparat pentru aspect. Daca am spus ca vreau ture mari, clar voi tinde spre N/A insa asta nu inseamna ca un sistem turbo nu stie de 9000RPM sau 10000RPM.
Fiind un model de motor vechi, cu putini sensori si calculator mai rudimentar, nu ma voi rezuma doar la soft. Un upgrade al intregului sistem admisie-evacuare poate aduce cresteri semnificative de putere la aceasta motorizare, peste 10-12% din valorile initiale.Last edited by Doc; 14 January 2011, 12:36.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Fofule si care e problema ca ii pun gpl la 1.6 16v ? pe site-uri arata astia si porsche cu gpl , eu chiar ii vad rostul , se amortizeaza destul de rapid , pretul pe 100km e la jumatate ... putere cat se poate pierde ? compensezi cu softul facut de Doc si nu cred ca ai probleme , e adevarat , nu e ca pe benzina , dar nu mi se pare vreo aiurealaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Asa este, GPL-ul este o alternativa la unele masini. Sincer si eu mi-as pune GPL pe Accord. Il folosesc foarte mult la drumuri lungi si economia de bani pe care o fac la carburant nu este de neglijat. Trebuie sa devenim practici, sa incercam sa economisim cat mai mult. Cu banii care iti raman poti face altceva.
Acum sa revenitm la CRX, subiectul GPL cred ca s-a mai discutat si in alta parte.
@Fof: am zis de modificari de admisie si evacuare, dar nu am spus pe care motor Honda le voi face. ;)Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=cRlp5...eature=related ..sa o faci sa sune asa
http://www.youtube.com/watch?v=AFKnB...eature=related sau asa
http://www.youtube.com/watch?v=X-20U...eature=related sau sa-i pui niste jucarii de "armata"
eu zic ca vei umbla la admisie si vei pune "throttle bodies " ..oricum ar fi si orice ai face la honda /japoneze cunt 1000 de AM-uri la preturi mici ...asa ca cu softurile le ai ..oricare varianta vei alege / ai aleso te vei scuti de multe
Comment
-
Stai sa vezi cum suna si fuge acum CRX-ul dupa ce am scos vata din finala.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Ce evacuare o avea ala din al doilea filmulet ca se aude supeeer!!!
Doc eu unu i-as face toata evacuarea custom cu turbo si intercooler, momentan pe internele stock. La mine din ce am vorbit cu mai multi, ca sa merg in modul safe cu motorul pot ajunge undeva la 180cp cu o presiune de maxim 0.7 in ture (asta la 110cp)!
La tine tinand cont ca de fabrica ai 160cp, o sa ajunge lejer la un 220-230cp cu aceeasi presiune!
Oricum ce i-ai face trebuie sa-ti placa mai intai tie si pe urma celorlalti!sigpic
Comment
-
@fuguletz: lasa ce vorbesc multi, la tine ca sa pui turbo ai nevoie de upgrade la interne. Nu te imbata cu apa rece, daca vrei sa tina. Singurul motor de la Honda care tine sistem turbo fara schimbat interne este B16. Asta nu inseamna ca nu motorul nu are limita, tine max 0.6-0.7bar, mai sus bubuie si el.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Eu zic sa-l imbunatatesti pe aspirat (o evacuare, admisie, axe, soft) si sigur masina va trage mult mai bine. Cu supraalimentare ar fi mai delicata treaba, ai putea merge pe presiune mica cu internele standard, dar pana la urma te vei plictisi si de puterea aceea si vei dori mai mult de la masina.
Comment
-
@cos_min_i: stii bine ca nu te poti abtine sa mergi doar cu 0.4bar presiune. Dupa o luna te plictisesti si vrei mai mult, nu mai ramane decat un mic pas pana sa bubui motorul.
Pentru Logan solutia pe care o vad eu este swap, iesi mult mai ieftin si cu potential mult mai mare. Acum nu va ganditi la motoare de 3l, ci la varianta pana in 2.0l. Recomand 1.6L, 1.7L, 1.8L chiar si motor de 1.5L daca stii de unde sa il iei.
In maxim o saptamana e gata masina, un preview inainte de final se gaseste aici: http://www.alex.clubcivic.ro/2011/01...-si-jante-noi/Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Parerea mea este sa ramai pe aspirat,deobicei cand auzi ''Honda'' iti vine in minte un motor aspirat cu ture multe si putere.
Un kit de throttle body,axe,o evacuare,pistoane de compresie,si niste role mai usoare daca se poate, masina va fi bomba,cu toate astea nici nu se mai merita sa o usurezi,piesele de carbon sunt destul de scumpe,masina arata foarte bine si nu merita carbon pe ea.( parerea mea )
Tu stii cel mai bine ce ai de facut,noi ne dam putin cu parerea.
Succes in continuare!
Comment
Comment