Clio 2 RS Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    am refacut volanul .
    Attached Files
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #92
      Excelent lucrat volanul ! Arata intr-un mare fel. Sa o stapanesti si s-o forjezi sanatos .
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #93
        ti`ai pus ca la raliu banda rosie la juma`

        Comment


        • #94
          frumoase jantele,cat te-a costat inbracarea volanului,arata fain,oare merge si pe ph1.

          Comment


          • #95
            Foarte interesant...arata gen "rally"
            Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

            Comment


            • #96
              Prea mult rosu...cam taranesc nu?
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • #97
                Originally posted by cosmin83 View Post
                frumoase jantele,cat te-a costat inbracarea volanului,arata fain,oare merge si pe ph1.
                numa pe ph2
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #98
                  poza cu balaurii ...
                  poze reale dupa montaj ca n-am
                  Attached Files
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #99
                    Beton asteptam pareri si impresii de dupa montaj.Bafta
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • o sa mearga un pic mai tare decat merge BFFul acum )
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • cu sigurata, sa le faci o poza la balauri cand scot flacari pe gura ca altfel nu-i de treaba
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • Salut, sa-ti traiasca masina si multe drumuri fara probleme.

                          Ce performante are motorul? (CP/rpm, Nm/rpm) Ce modificari ai? Ce galerie de admisie ai?

                          Super masina - eu am avut un Renault Super5 fabricatie 1987 (diesel 1.6 F8M 54 PS, caroserie in 5 usi) si mi-au ramas la suflet buburuzele. Acum nu prea se mai fabrica asa ceva... toate sunt umflate cu pompa, inalte...

                          Comment


                          • 172 cp la 6250 rpm , 200Nm la 5400 rpm ... oricum dupa datele oficiale nu te prea poti lua. Galeria de admisie e stock Renault sport,cea de evacuare la fel ,inclusiv cea din poza de mai sus poarta marca Renault sport stock , modificarile le vezi pe paginile din urma . Admisie sport ,evacuare fara cat pe 63mm , finala sport , soft Dimsport .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Din datele pe care le-ai scris mai sus, reiese ca asta e masina care intradevar trebuie dusa in 5000 - 5500 rpm ca sa mearga "vioi" (adica sa arate ce poate)

                              Cum merge cand o duci in 3000 - 3500? Dar in 4000 ?

                              Galeria de admisie stoc care o ai acum pe masina, se potriveste pe motorul de Logan 1.6 16v? E mai buna decat cea de pe Logan?

                              Ma intreb daca nu cumva fulia axei de admisie in genul cum ai tu, nu se poate adapta si pe loganul 1.6 16v. Am gasit pe net prezentarea motorului 1.6 16v de 130 PS si tot asa avea si ala - fulia axei cu came de admisie, cu sistem de modificare a unghiului in functie de turatie.
                              Last edited by ion_R5; 18 May 2011, 10:46.

                              Comment


                              • ceva in genul "pinionului defazor"?
                                Ca de geometrie variabila a distributiei , ma gandesc ca nu se pune vorba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google