Clio 2 RS Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ion_R5 View Post
    Din datele pe care le-ai scris mai sus, reiese ca asta e masina care intradevar trebuie dusa in 5000 - 5500 rpm ca sa mearga "vioi" (adica sa arate ce poate)

    Cum merge cand o duci in 3000 - 3500? Dar in 4000 ?

    Galeria de admisie stoc care o ai acum pe masina, se potriveste pe motorul de Logan 1.6 16v? E mai buna decat cea de pe Logan?

    Ma intreb daca nu cumva fulia axei de admisie in genul cum ai tu, nu se poate adapta si pe loganul 1.6 16v. Am gasit pe net prezentarea motorului 1.6 16v de 130 PS si tot asa avea si ala - fulia axei cu came de admisie, cu sistem de modificare a unghiului in functie de turatie.
    merge vioi in orice turatie pentru ca este foarte flexibil din cauza distributiei variabile si probabil din cauza cutiei . Pot accelera lejer de la 40-50 la ora in 5a .La 5000 incepe sa ii placa din cauza axelor care sunt pe profil destul de agresiv pentru o masina din fabrica, si acolo e zona unde incepe sa ii placa ...
    Posibil sa se potriveasca galeria de admisie , cam au aceeasi forma , poate nu se potriveste la prinderea pe chiulasa a bucatii mici din galeria de admisie din aluminiu dar ar merita incercat
    De improvizat nu cred ca se poate improviza pentru ca trebuie si un pic de electronica ca sa stie calculatorul cum sa comande fulia.Nu doar k4m rs are vvt, ci si k4m de pe megane 3 unde scoti 5-10 cai frumosi .
    Daca stai sa calculezi cat costa fulia , cat costa axa cu came,probabil va trebui sa le iei ambele axe asta in cazul in care restul ansamblului e acelasi ,mai bine cauti motorul cu totul si ai facut o schema .
    Cei 130 cp nu sunt scosi doar din vvt , ci probabil din axe agresive , compresie care e 11 sau 11,5:1 ,galerie de evacuare , galerie de admisie ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Da, clar - motorul de 130 PS are compresia marita, alte supape, alte axe. Si galeriile de admisie/evacuare asigura o incarcare mai buna a cilindrilor. Daca nu cumva sunt si alte pistoane, biele, arbore cotit ceva mai "tzapene" sau macar cu alte tratamente termice/chimice sau cu suprafete acoperite cu ceva "substante"...

      Sa ne spui si "cealalta fata a monedei"... Cat consuma? oras, afara - la diferite stiluri de mers / paliere de viteza.

      Multumesc!

      Comment


      • pai compresia aia marita mai mult ca sigur din pistoane o are ...
        consumul e in jur de 13 mediu daca nu menajezi ,dar asta inseamna un mers totusi moderat pana cand ajunge la 90 grade .
        Daca menajezi poti scoate 10.5-11 pe oras ...
        Cand am cumparat`o pe un drum Brasov - Timisoara am scos 5.8% la mers relativ frumos 100 ... 120 in depasiri . Stie sa consume si putin
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          Cand am cumparat`o pe un drum Brasov - Timisoara am scos 5.8% la mers relativ frumos 100 ... 120 in depasiri . Stie sa consume si putin
          Foarte OK consumul 5.8%... Loganul meu 1.6 16v cam asa a consumat cand era un pic mai rece (prin februarie) cand mai era inca in rodaj (cam la 2500 - 3000 km parcursi)

          Acum la 6000 km parcursi am reusit sa scot consumul din carte 5.6 (si chiar sub 5.26, 5.11 - dar la viteze de 80 - 90 km/h)

          Bine, cu jucaria ta, nu prea cred ca ai stare sa mergi cu 80 - 90. Si mai mult decat atat, chiar cred ca nu ai nici cea mai mica "jena" fata de masini cu pretentii... BMW-uri sau alte chestii potente... Tu ai avantajul ca masina are masa mica, e micuta si se strecoara foarte bine. Mai mult decat atat.... poate sa fi fost Clio V6.
          Last edited by ion_R5; 18 May 2011, 17:24.

          Comment


          • cum ziceam e foarte flexibila , pot la fel de bine sa merg cu 80-90 , cat si cu 120 doar ca atunci cand merg cu 120 ai tendinta de a accelera mai tare , de aia imi caut modulul pentru cruise control, ca a mea nu are de fabrica, dar sunt unele modele pe care s-a pus si a mea are toate cablaraiele ,trebuie doar butoanele si un minim de fire trase si se activeaza automat si in calculatorul de bord..Mi-am luat butonul de on\off , butoanele de pe volan , mai trebuie sa imi iau chestia de sub airbag cu spirala pentru airbag care are cablul pentru butoanele de pe volan care costa 130 eur la renault
            Attached Files
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Ceva noutati? Cum mai merge buburuza?

              Comment


              • orice masina stie sa consume putin bre...
                e fain tare daca reusesti sa pui pilotu...
                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                Comment


                • merge pus pilotul , doar ca mai imi trebuie o chestie de sub volan pentru firele de la butoane si aia costa vreo 5 mil si deocamdata i-am zis pas
                  i-am cumparat bujii ,am spalat`o , au picat si niste cabluri de telefon pe ea
                  Cam asa arata silencerul dupa o tura de bubuieli in el .
                  Attached Files
                  Last edited by Cristi_Xp; 19 July 2011, 17:21.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • ai facut silencerul trompeta

                    Comment


                    • sus in ture incepea sa faca ca o porcarie de aia fake bov
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • ce bine arata masina , bestiala
                        fuge de rupe cred

                        Comment


                        • Te-am vazut in trafic ,dar am facut legatura prea tarziu ... Ieri dimineata in Bals

                          Comment


                          • eram in transa atunci , poate daca tipai dupa mine te observam )
                            Am primit suportul de la motor de sus din stanga si cel de la cutie si odata cu asta am schimbat toti suportii cu unii intariti
                            Attached Files
                            Last edited by Cristi_Xp; 11 August 2011, 15:53.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • ca tot e la moda sa pui clapete mari pe masina ma pregastesc si eu sa urc una mai mare
                              Attached Files
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Sunt curios de diferente. Sa umbli apoi si prin soft dupa ce pui corpul marit.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google