Clio 2 RS Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mare diferenta nu cred ca o sa fie dar daca e un plus e bine de avut
    vedem cum functioneaza dupa montaj ...
    Last edited by Cristi_Xp; 28 August 2011, 02:29.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • vedem si noi RS-u tau pe 18 sept la Arad?
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • incerc , nu promit nimic )
        pana una alta am pus clapetoiu pe masina . Impresii...urla mai tare
        m-am luptat un pic cu un relanti de 3000 rpm la rece ,apoi dupa cateva ture pe oras si-a revenit la normal
        Attached Files
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • buna investitie..."incerc"?
          Last edited by felixb; 3 September 2011, 20:32.
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • Incet incet incepi sa o faci cat mai raceadica da curse.multa bafta in continuare si sa o turezi sanatos!

            Comment


            • Originally posted by Cristi_Xp View Post
              incerc , nu promit nimic )
              pana una alta am pus clapetoiu pe masina . Impresii...urla mai tare
              m-am luptat un pic cu un relanti de 3000 rpm la rece ,apoi dupa cateva ture pe oras si-a revenit la normal
              valeu cata clapeta. cat 70mm are ? astept impresii (ture mici mari etc) sa stiu daca imi iau clapeta mecanica de 63mm de F4R. am gasit una la pret ok

              Comment


              • cred ca 76 ) ,e pe pagina anterioara poza cu subleru pe ea .
                Trage mai bine , dar deja m-am obisnuit cu ea ,nu prea mi se mai pare cine stie ce .Plus ca am incercat alte versiuni de soft ca nu imi mergea cruise controlul pe o calibrare si parca mi se pare ca nu mai trage ca inainte ... si am niste nervi ca de fiecare data cand rescriu softu isi reseteaza ce a invatat pt clapeta si iar imi sta relantiu in 3 mii ...si iar tre sa fac 10 ture pana se stabilizeaza si invata clapeta .
                Faza e ca pana n-am montat clapetoiu nu am patit sa nu porneasca ,o sa incerc si cu clapeta cealalta cand o sa primesc garnitura de le ea si o sa o dau asta jos .
                Pornitu la a 2a cheie pe undeva se vorbeste ca e din cauza regulatorului , ca nu am presiune in rampa la prima cheie . Maine incerc sa o pornesc cu pus contactul de 2-3-5-10 ori inainte .
                Azi dimineata a luat`o din "prima" incercare indelungata cred ca din cauza ca am tinut`o un minut cu diagnoza pana am intrat sa vad daca citeste semnal de la senzoru de pe volanta .
                Nu stiu daca astea mecanice au deschidere cand sunt pe neutru , daca au deschidere atunci o sa trebuiasca sa te cari un pic cu ea pana invata masina alta pozitie la mpp pentru relanti si se stabilizeaza .De preferat sa nu o tii pe loc cat sta turata in 3000-4000 cum am facut eu cu loganul cand am schimbat mpp ca inrosesti aiurea galeriile .O pornesti si pleci cu ea si ii faci procedurile respective pana isi invata adaptivii,am postat pe un thread niste explicatii .
                Se merita nu se merita , trebuie sa simti tu ca se merita , degeaba te abureste unu si altu,deci pana n`o faci cu mana ta degeaba asculti ce povestesc altii .
                Last edited by Cristi_Xp; 8 September 2011, 00:36.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • o fac cu mana mea da nu imi vine sa dau banii aiurea pe ea. imi este frica de cum se comporta la wot. ma gandesc logic ca nu poate decat sa mareasca presiunea (sa scada vacumul) in plenum deci ar trebui si mai mult gaz nu ?

                  clapeta mecanica (in cazul meu) cand este pe neutru sta inchisa dar motorul suge aer prin ea. daca stii aveam filtru sport de scooter pe mpp. scoteam traseul de pe clapeta si puneam mana pe ea. facea un vacum foarte puternic si auzeam cum se mareste debitul de aer prin mpp (fluieara filtrul). clapeta mecanica face 50 % din ralanti cu pozitie fixa si mpp face restul.
                  am vazut si clapete electroice cu pozitie fixa si mpp. am vazut si clapete electrice fara mpp ( peug 206 1.4 )

                  Comment


                  • care sunt electronice nu vad la ce mai ar avea mpp .
                    Asta electrica tine relanti din deschiderea ei , dar si aia mecanica are un pic deschidere din cate imi amintesc .
                    Last edited by Cristi_Xp; 11 September 2011, 11:11.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • are deschidere dar nu se vede. mpp nu poate sa tina singur ralantiul. nu e cam mare torusi ? 76 ? bine si evacuarea m a socat la motorul asta. e imensa

                      Comment


                      • daca are deschidere , posibil ca tre invatata .
                        Daca e prea mare ... treaba ei ,alta nu primeste
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • faci un pustiu de bine ?

                          poti sa masori distanta intre suruburile de prindere ale port-etrierului ? intelegi tu de ce mi s curios

                          Comment


                          • n-am cu ce sa masor si roata sa o dau jos mi lene .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • cu prima okazie cand dai roata jos. cu un subler. iti dai seama ca se umple forumu de etrieri de rs daca dai un feedback pozitiv. de tine depinde

                              Comment


                              • vii la arad? sa-ti pot vedea jaful
                                Last edited by felixb; 12 September 2011, 21:52.
                                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google