Clio Turbo-k4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu sunt lafel... senzorul vine inclinat pe inelul de tambur . Asta am incercat prima data.
    Se gasesc pe ebay . pana atunci scot siguranta la abs .
    Maine am de gand sa montez ceasul de boost si alte mici furtune si sa pun toate colierele , filtrul de aer , sa mut bateria in spate bla bla bla
    Last edited by silviu_cos; 29 December 2013, 22:38.

    Comment


    • azi am pus o supapa unisens pe furtunul de la servofrana si coliere pt toate cuplele siliconice . caut suport pt ceasul de boost . sa fie de bord sau pt stalp?

      Comment


      • se gaseste suport pentru clio , vine direct montat pe stalpul din stanga, copiaza forma ornamentului.Dar eu as face ceva din fibra pentru stalp , e mult mai elegant ...
        O sonda de AFR nu ai montat ?
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • hmm dureaza cu fibra mai ales in perioada asta. ceas si sonda inca nu , momentan caut injectoare de clio 172 iwp 042 parca e coddul de injector. la anul.... poate reusesc

          Comment


          • am facut primii kilometrii azi ... merge prost (Glumesc))) . ma gandesc la o varianta de standalone si soft . azi nu am depasit 2000rpm ,turbina face boost de la 3000

            Comment


            • La cat a ajuns investitia pana acum ?

              Comment


              • Iata si prima intrebare din seria :

                "cat baga?"
                "cati cai i-ai dat?"
                "da' cip nu-i pui, sa ai mai multi cai?"
                "cat ai bagat in Ia pana acum?" - asta de mai sus
                "sa merita bos? nu mai bine o vindeai si luai un audi, un beNveu?"

                Felicitari pentru munca si perseverenta. Asteptam rezultatele si la vara vreau sa ma plimbi!
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Aici intervine curiozitatea si atat , caci fara asta nu ar fi existat pasiunea .

                  Comment


                  • nu imi aduc aminte fiecare leu.. dar in mare vreo 2000 +/- lei fara turbina. asta tinand cont ca pentru manopera nu am platit nimic, pana si galeria e facuta de mine lafel si toate sudurile
                    mMultumesc mult Dani , mai am de lucru...
                    Ps: la vara te gasesc eu intre Eforii la plaja ))

                    am fost la dezmembrari injectoare de 2.0 16v iwp 042 cod sunt 200lei bucata. originale la renault sunt 300 lei... mhm ce tampiti.

                    azi am mai mers cativa km.. dupa o discutie cu razvanypo am facut un test . In tr5 cu acceleratia "blana" la 2500rpm am 0.3 bar cu supapa turbinei inchisa complet .
                    Last edited by silviu_cos; 5 January 2014, 20:10. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Tunete si fulgere!!!!
                      Masina mergea intrerupt , dadea in nas peste 2500 rpm si azi am masurat presiunea la pompa , pus contact de 4 ori consecutiv ,ceasul arata max 2.1 bar . Apoi am masurat si la masina tatalui si dupa al doilea contact am 3.5 bar .
                      Am pompa pe ducaaa

                      Comment


                      • Schimba pompa cu una mai mare ...si injectoare ....daca nu ai soft macar sa mearga cu amestec bogat ...sa fie cat de cat safe .
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • cadouri pentru renotu meu :
                          injectoare de 283ccm de 2.0 16v plus pompa de acelasi model . Impresiile diseara dupa montaj .

                          s au montat injectoarele si pompa astazi . nu mai recunosc masina , merge mult mai bine . s-au potrivit perfect singura mica problema o am cu ralantiul .... fluctueaza putin. sunt fericit!!!!
                          Last edited by silviu_cos; 11 January 2014, 19:59. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • poza cu rampa . injectoarele au fost puse pe rampa mea deoarece erau diferite la alimentare . am fost nevoit sa decupez rampa putin la injectorul 4 deoarece mufele aualta pozitie fata de cele originale.
                            Attached Files

                            Comment


                            • salutare.nu stiam ca ai postat masina aici .o astept la bucuresti sa vedem ce poate
                              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                              Comment


                              • Trebuie sa poata mai mult de cat kompressorul .....e turbo
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google