Clio Turbo-k4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • .....Blana.....
    Attached Files
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • De bizon tunsa cu laserul. Nu ne jucam aici.... ))

      Comment


      • Forta mistica!
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • il asteptam la bucuresti sa vedem ce poate.
          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

          Comment


          • De cateva zile renotu meu maraia a esapament spart. De dimineata am mers la rampa si pe sub ea nici o problema. Dupa o verificare mai atenta vad o mica fisura pe galerie. Constiincios fiind. ma apuc sa demontez . Scot galeria dupa multi Dumnezei si dupa ce dau banda de pe ea constat ca sudura de la mijloc era fisurata aproape complet. Enervat fiind defaptul ca pozitia turbinei o facea extraordinar de greu de montat/demontat ,pun flexu' pe galerie si ma opresc cand flansa era perfect curata. Brusc realizez ca nu mai am galerie... asa ca maine ma apuc de construit alta , de data asta cu coturi cu 3mm in carne .

            Comment


            • Salutare !! Nu am mai postat de mult . Am construit o alta galerie de evacuare , mai rezistenta si turbo pozitionat altfel si am luat si tot ce e necesar pt o galerie de admisie care e la stadiul de plan pana tai flansa (dupa Paste). Intre timp am montat si distantiere de 20mm pe fatta deoarece dupa trecerea la discuri pe spate se latise masina. (Acum constat ca mai am nevoie de 10mm pe spate )) )
              Ps:jegosul asta de s3 nu ma lasa sa incarc poze....

              Comment


              • Bani , bani , baga bani silviu ))
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • homework.....
                  Attached Files

                  Comment


                  • Like pentru bec!!!
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • la un astfel de motor, nu merg 4 carburi moto cu trompete? admisia e direct in fata..

                      Comment


                      • Maestre , am si lampa cu leduri , reglaj intensitate etc dar mie imi place sa o ard oldschool )) In plus de cate ori se aprinde becul.... mai am cate o idee )) .
                        Razvane probabil ca se poate dar cine mai are rabdare sa faca asa ceva ..
                        Last edited by silviu_cos; 5 May 2014, 09:39.

                        Comment


                        • Pe principiul :
                          Dream it | Build it | Race it

                          Asta cu rabdarea o confirm ... cand esti in mijloc nu mai ai rabdare si pentru altele
                          Bv man.

                          P.S. Sau varianta a 2-a (cand stam prost cu rabdarea)
                          Attached Files
                          Fara Semnatura.

                          Comment


                          • azi am continuat . in primul rand am am renuntat la bec ))
                            Attached Files

                            Comment


                            • Eu scurtam tevile alea la jumate ... De la cot direct plenum ! E turbo traseu de admisie cat mai scurt!
                              Baiatu cu 16v turbo din pitesti a facut la fel , basca pe el il avantaja si clapeta intoarsa .. Pe tine cred! Depinde unde vine partea rece la turbina !
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • reductia siliconica din poza vine din intercooler iar partea rece la turbo vine in dreapta . Nu ma intereseaza aia 2-3 cai care ii castig sau ii pierd, am vrut sa pastrez cat se poate aspectul compartimentului motor. Cum spui tu m-am gandit si eu si era mai simplu si mai eficient .Poate nu e totul facut super profi si hightech dar vreau sa fie facute de "manutele" mele .
                                Last edited by silviu_cos; 5 May 2014, 19:59.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google