Clio Turbo-k4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu se poate face depreciere la acest clio . masina are AC , geamuri electrice , 4 airbag-uri , servo ... deprecierea se face la masinile fara AC minim .
    Motivul pentru care taxa e asa mare e ca are norma de poluare euro2 . daca era euro 3 era 600E deci , va fi euro 3 !

    Comment


    • #17
      Originally posted by silviu_cos View Post
      am si loganul , e al tatalui meu . inmatricularea la clio e in jur de 2000E ... btw se poate si altfel .
      pai si cat a costat masina ? se merita sa inmatriculezi ?
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        masina nu a costat mult . nu merita 2000 inmatricularea , nu a zis nimeni ca dau atat . mai multe detalii dupa ce o inmatriculez !

        Azi au plecat amortizoarele la "macelar" ! miercuri sper sa fie gata fata . Multumiri lui Matheo !
        De luni incep vopirea integrala a barilor si eleronului
        Last edited by silviu_cos; 16 January 2011, 12:00. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          la...asta ma gandeam si eu ......ca nu merita sa dai...2000 pe inmatriculare...ca pe masina ...sunt sigur ca ai dat ...1500..cel putin..
          http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

          Comment


          • #20
            cam acolo a fost pretul . M-a incantat ca sunt al doilea proprietar si ca am cartea de service si facturile de italia de la toate reviziile . ultima a fost facuta la 102000 cand s-a sschimbat si distributia iar eu am luat masina la 116xxx km . btw... desi motorul e in toate mintile masina e originala iar tot ce schimb eu acum nu erau in cea mai buna conditie. fug sa imi iau discurile

            Comment


            • #21
              doar cand le-am pus langa alea vechi mi-am dat seama cat de uzate erau... , gata acum ma si opresc ))
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Originally posted by silviu_cos View Post
                Azi au plecat amortizoarele la "macelar" ! miercuri sper sa fie gata fata . Multumiri lui Matheo !
                De luni incep vopirea integrala a barilor si eleronului
                Au ajuns la macelar..o spira deja a disparut si pana miercuri cel tarziu sunt gata
                Vor fi scurtate cam 3-4,5 cm si intarite 25% avand in vedere ca bolidul nu atinge o tona in greutate

                Spor iti soresc Silviu
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • #23
                  Thanks ! eu am terminat, astept amortizoarele de la tine si fata e gata ! apoi , ne mutam in spate !

                  Comment


                  • #24
                    Dupa ce am stat de vorba cu felix si am speriat google-ul .... mai ca sunt convins sa trec pe turbo . Bineinteles ca , va ramane cu internele stock si nu va trece de 0.5 boost . Deocamdata nu sunt asa convins sa trec la treaba .. si din motive financiare si pentru faptul ca , desi nu o fac eu.. nu stiu mai nimic despre turbo . bun , lasand povestile , o sa ma apuc sa ini caut o turbina SH si un intercooler . spre ce sa ma orientez care sunt parametrii sau caracteristicile a ceea ce imi trebuie mie ? daca ma luminati si gasesc ce imi trebuie ma apuc de macelarit pe la motor )

                    Comment


                    • #25
                      Matheo , ai facut o treaba de nota 15 ! amortizoarele si arcurile sunt brici , am pierdut spatele mai devreme... deci trebuie facute si alea ! acum am doua mici probleme : 1. huruitul ala nu a disparut in totalitate , s-a diminuat odata cu schimbarea rulmentului dar cred ca are buba si planetara . Schimb uleiul la cutie si apoi fac pe dracu in 4 si imi iau o planetara de origine . si 2 . placutele nu calca decat pe jumatate din suprafata discului , mai exact partea exterioara . E normal? pana se aseaza? ce ar trebui facut? Now... somn ca imi cad ochii in gura

                      Comment


                      • #26
                        Eu zic sa te interesezi mai bine, motoarele astea k4m sunt euro3 (recunoscute la RAR) de cand au aparut.Adica de prin 98. Sunt multi care aduc megane1 din 98-99 sau laguna1 din 98-99 cu motorul asta si ies euro3. M-ar mira ca la clio sa nu iasa, mai ales ca a ta e si 2000!.
                        Uite un exemplu mai jos sa te convingi ca nu vb prostii.
                        Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.
                        Last edited by bossake; 20 January 2011, 05:08. Reason: edit
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • #27
                          Ma bucur ca au iesit brici Silviu.
                          Le-am dus si eu la facut pe toate 4
                          Te astept si cu celelalte cand te hotarasti.
                          sigpic
                          "BRABUS" STYLE

                          Comment


                          • #28
                            Totusi , ai o bila neagra ! aveam un cric hidraulic cu care ridicam lejeeer masina ... dar acum nu mai intra deci tre sa dau la manivela !
                            Una peste alta am rezolat-o cu discurile , se pare ca era o chestiune de timp , pana s-au asezat placutele ! dupa cateva franari 150-0 aveam discurile mov , placuta calcase pe toata suprafata . in zilele ce urmeaza te sun pentru spate neaparat .
                            PS : apelati cu incredere, ca stie ce face !

                            Comment


                            • #29
                              pam pam !!!
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                exista suspensie reglabila de cumparat la 200 euro completa .
                                Pacat ca va puneti sa taiati din arcuri .


                                Originally posted by bossake View Post
                                Eu zic sa te interesezi mai bine, motoarele astea k4m sunt euro3 (recunoscute la RAR) de cand au aparut.Adica de prin 98. Sunt multi care aduc megane1 din 98-99 sau laguna1 din 98-99 cu motorul asta si ies euro3. M-ar mira ca la clio sa nu iasa, mai ales ca a ta e si 2000!.
                                Uite un exemplu mai jos sa te convingi ca nu vb prostii.
                                http://autovit.ro/renault-laguna-C16997527.html
                                pai tu crezi in tot ce apare pe autovit ?
                                aia te prostesc ca e euro3 ca sa cumperi masina , apoi te descurci tu .
                                Euro 3 la noi iasa dupa 2001,restu sunt smenuri la RAR .
                                Last edited by Cristi_Xp; 22 January 2011, 15:24. Reason: Automerged Doublepost
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google