este o solutie de moment ... aveam amortizoarele pe fata scurse si nu mai puteam merge asa cu masina so... daca tot trebuiau facute am zis ca o perioada poate merge si asa . una peste alta , in momentul de fata pentru mine cel mai important e ca masina sa mearga bine . nu a fost noua deci mai necesita unele reparatii . cand o sa mearga " ceas " vine si suspensia , alt set de jante , inlocuirea tamburilor cu discuri etc .
Clio Turbo-k4m
Collapse
X
-
-
da , stock aveam jante pe 14 si gume 185/60/14 ! acum am jante pe 17 si gume 205/40/17 ! din ce am observat eu diametrul rotii s-a marit cu aprox 1.5 cm .
@ matheo ; da . tre sa fac pe dracu in 4 si sa iti dau de lucru ! problema e ca tre sa si circul cu masina zilnic ! Of , o rezolv eu cumva
Comment
-
Originally posted by silviu_cos View Postda , stock aveam jante pe 14 si gume 185/60/14 ! acum am jante pe 17 si gume 205/40/17 ! din ce am observat eu diametrul rotii s-a marit cu aprox 1.5 cm .
...........
Cum e cu noua suspensie? Te-ai acomodat cu ea?9! 9! 9!sigpic
Comment
-
da e bine , baietii au facut treaba buna ca de obicei . Oricum sunt nevoit sa ocolesc fiecare gropita din cauza jantelor , cauciucurile pe 40 sunt "inexistente" si pot sa le indoi imediat !
consumul mi-a crescut cu maxim 2 litri in regim de mers normal , masina inca scartaie in primele 2 viteze , ce-i drept, mult mai putin pe a2-a . Oricum cand o sa vreau sa o chinui ii pun jantele pe 14" .
Per total sunt incantat , atat de aspect cat si de faptul ca trebuie sa fiu mult mai atent
Comment
-
Sal, cand acumulzi 15 puncte de penalizare cred ca stai 3 luni, nu cred ca poti da examen sa ti se recuda din pedeapsa.
Comment
Comment