De ce taticu? N-ai chef de o admisie adevarata? De o evacuare buna si de niste interne pt compresie mai buna?
Clio Turbo-k4m
Collapse
X
-
-
admisia de clio s1600Attached FilesPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
am terminat de montat scaunul , definitiv ! am facut si o tura de proba , ma tine mult mai bine ca cel vechi desi avea si celalalt suporti laterali . saptamana ce urmeaza trebuie neaparat sa imi iau un set de arcuri H&R si in viitorul apropiat un set de jante cu gume bune . Scaunul imi da o senzatie de siguranta , dar masina zice altceva cu echiparea actuala .
Comment
-
totusi de ce nu iei reglabila aia la bani de H&R ?
are 3 ani garantie ... imposibil sa nu fie mai bune decat niste arcuri .
Si eu am pe masina si felix ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Inca nu m-am hotarat ca sa zic asa . Mi-e sa nu se inmoaie amortizoarele dupa o perioada . Si oricum la ce vreau eu sa fac din masina, nu o sa stau sa le schimb cu alea stock in functie de sezon. masina va cobora si va ramane jos pana la vanzare , eventual in zilele de iarna cu zapada mare nu ies cu ea . Inca sunt in deriva , argumenteaza cum se comporta suspensia si o-m vedea. sunt deschis si chiar vreau sa aud pareri , ca nu le schimb in fiecare zi .
barile si eleronul sar din schema pentru a merge la vopsit.
Multumesc moderatorului pentru schimbarea titlului .
O intrebare am . Odata cu schimbarea scaunului am anulat si un un airbag lateral . Acum am martorul airbag aprins in bord . se poate sterge eroarea cu dtt-ul? dupa operatiune se va mai aprinde martorul , tinand cont ca eu acum nu mai am scaunul original cu airbag?
inafara de dtt ce solutii mai sunt pentru a pacali computerul ??
Comment
-
) stiu geo , las` ca nu mai am mult .
ion_r5 : Masa mica si agilitatea au fost ca un pole position pentru startul proiectului . deocamdata asa cum e ea poate dau clasa doar in linie dreapta .. si nici acolo cu jantele pe 14 si cauciucuri uzate cu DOT 1900 toamna . mai am de lucru , planul meu e sa fac o masina competitiva atat pe linie dreapta cat si pe viraje . merci pentru aprecieriLast edited by silviu_cos; 19 February 2011, 14:23.
Comment
-
buun , spuneam mai sus ca nu am centura si ca imi ramane becul airbag aprins dupa ce am scos scaunul original. azi am incercat sa rezolv problemele astea . mai intai am pus pe scaunul recaro modulul de centura original , astfel am legat si firul la instalatia masinii ca ma stresa becul ala din bord care indica faptul ca nu am centura pusa. Apoi am incercat sa pacalesc cumva airbagul , asa ca am scos modulul airbag din scaunul original (era prins cu un surub) in ideea de a-l prinde sub scaunul recaro , singura lui functie care m-ar fi interesat era aceea de a stinge becurile din bord . dupa ce m-am chinuit de m-au gasit dracii am constatat ca becurile nu se sting... de la instalatia masinii mai pleaca doua fire ce merg direct la airbagul propriu-zis si nu la modulul pe care eu l-am scos si l-am pus pe scaunul nou . una peste alta inca e 1-0 pentru francezi . ramane sa ma mai gandesc cum rezolv problema .
Comment
-
trebuie o rezistenta sa o legi de 4.5ohm sau kohm n-am inteles exact si nici nu ma pricep .Dupa ce ai legat-o trebuie sa stergi eroarea pentru ca a ramas memorata ,si abia dup-aia vezi daca ai facut bine si se stinge becu sau nu .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment