Clio Turbo-k4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    De ce taticu? N-ai chef de o admisie adevarata? De o evacuare buna si de niste interne pt compresie mai buna?
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • #77
      In motor nu ma bag prea curand. pana iau permisul , adica in 2 spatamani vreau sa rigidizez caroseria cu strut-bar fata spate , sa vedem ce posibilitati am sa fac un roll-cage pastrand interiorul intact si sa termin evacuarea . dupaia o-m vedea .

      Comment


      • #78
        admisia de clio s1600
        Attached Files
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #79
          am terminat de montat scaunul , definitiv ! am facut si o tura de proba , ma tine mult mai bine ca cel vechi desi avea si celalalt suporti laterali . saptamana ce urmeaza trebuie neaparat sa imi iau un set de arcuri H&R si in viitorul apropiat un set de jante cu gume bune . Scaunul imi da o senzatie de siguranta , dar masina zice altceva cu echiparea actuala .

          Comment


          • #80
            totusi de ce nu iei reglabila aia la bani de H&R ?
            are 3 ani garantie ... imposibil sa nu fie mai bune decat niste arcuri .
            Si eu am pe masina si felix ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #81
              Inca nu m-am hotarat ca sa zic asa . Mi-e sa nu se inmoaie amortizoarele dupa o perioada . Si oricum la ce vreau eu sa fac din masina, nu o sa stau sa le schimb cu alea stock in functie de sezon. masina va cobora si va ramane jos pana la vanzare , eventual in zilele de iarna cu zapada mare nu ies cu ea . Inca sunt in deriva , argumenteaza cum se comporta suspensia si o-m vedea. sunt deschis si chiar vreau sa aud pareri , ca nu le schimb in fiecare zi .

              barile si eleronul sar din schema pentru a merge la vopsit.

              Multumesc moderatorului pentru schimbarea titlului .
              O intrebare am . Odata cu schimbarea scaunului am anulat si un un airbag lateral . Acum am martorul airbag aprins in bord . se poate sterge eroarea cu dtt-ul? dupa operatiune se va mai aprinde martorul , tinand cont ca eu acum nu mai am scaunul original cu airbag?
              inafara de dtt ce solutii mai sunt pentru a pacali computerul ??
              Last edited by silviu_cos; 18 February 2011, 14:08. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                trebuie sa ii pui ceva rezistenta acolo pentru airbag .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #83
                  ah , deci nu se poate rezolva cu dtt-ul ? nasol atunci , sa vad ce solutii gasesc !

                  Comment


                  • #84
                    Cu masina asta asa cum e ea, incluzand aici si suspensia modificata, dai clasa la masini mult mai puternice. Te ajuta masa mica si agilitatea unei masini de dimensiuni reduse.

                    Comment


                    • #85
                      Lasa vrajeala pe aici ca tot pieton esti..vezi ca maine iar te iau pe sus)
                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        ) stiu geo , las` ca nu mai am mult .
                        ion_r5 : Masa mica si agilitatea au fost ca un pole position pentru startul proiectului . deocamdata asa cum e ea poate dau clasa doar in linie dreapta .. si nici acolo cu jantele pe 14 si cauciucuri uzate cu DOT 1900 toamna . mai am de lucru , planul meu e sa fac o masina competitiva atat pe linie dreapta cat si pe viraje . merci pentru aprecieri
                        Last edited by silviu_cos; 19 February 2011, 14:23.

                        Comment


                        • #87
                          Azi am scos clio la lumina ! am facut curat in interior si l-am spalat putin . Atasez si 2 poze cu ochiosul ! )
                          Caut cauciucuri 195/50(55)/ 14 sunt curios daca obtin reprize mai bune micsorand diametrul rotii .
                          Attached Files

                          Comment


                          • #88
                            buun , spuneam mai sus ca nu am centura si ca imi ramane becul airbag aprins dupa ce am scos scaunul original. azi am incercat sa rezolv problemele astea . mai intai am pus pe scaunul recaro modulul de centura original , astfel am legat si firul la instalatia masinii ca ma stresa becul ala din bord care indica faptul ca nu am centura pusa. Apoi am incercat sa pacalesc cumva airbagul , asa ca am scos modulul airbag din scaunul original (era prins cu un surub) in ideea de a-l prinde sub scaunul recaro , singura lui functie care m-ar fi interesat era aceea de a stinge becurile din bord . dupa ce m-am chinuit de m-au gasit dracii am constatat ca becurile nu se sting... de la instalatia masinii mai pleaca doua fire ce merg direct la airbagul propriu-zis si nu la modulul pe care eu l-am scos si l-am pus pe scaunul nou . una peste alta inca e 1-0 pentru francezi . ramane sa ma mai gandesc cum rezolv problema .

                            Comment


                            • #89
                              Scoate ledul din bord!
                              If it ain't broke, don't fix it!

                              Comment


                              • #90
                                trebuie o rezistenta sa o legi de 4.5ohm sau kohm n-am inteles exact si nici nu ma pricep .Dupa ce ai legat-o trebuie sa stergi eroarea pentru ca a ramas memorata ,si abia dup-aia vezi daca ai facut bine si se stinge becu sau nu .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google