Incearca cu espamentul indepartat de turbo, poate e infundat catalizatorul, sau chiar au dreptate baietii.
Clio Turbo-k4m
Collapse
X
-
hmm am dat o jos . am trei paleti indoiti pe compresor . nu stiu daca erau inainte sau cand am montat eu compresorul... partea calda e in stare buna , joc nu exista in ax . mai am o fisura de 1cm pe galerie din cauza ca s a polizat putin cam tare sudura . o sa duc turbina sa ii schimb paletii . turbo este kkk k03 052 - 180 cp .
Comment
-
Daca vrei am o flasa din otel de admisie pt k4m .sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
da ,o vreau cand mi o poti trimite si hau maci mani?? Sapt viitoare ma apuc de admisie
Done!! supapa deschide prea devreme. fara furtunas la supapa la 3000rpm am 1 bar .
multumiri lui Razvanypo !!
Urmeaza MS2 cu cele necesare . Intre timp am cumparat capete de bara , pivoti si sper ca timpul sa imi permita sa le schimb si sa merg sa reglez unghiul de fuga si de cadere . Pana soseste calculatorul trebuie schimbata.garnitura de chiulasa cu una mai groasa . Astea s planurile pt utmatoarele 3 saptamani.
Comment
-
vezi postul 159 si ce mi-ai raspuns ... )
Wastegateul inchis complet, cred ca il puteai testa doar cu furtunu scos
Trebuie sa iti iei o supapa electronica care sa o conectezi la MS2 ,daca stie asa ceva MS2ul si care sa iti controleze boostul ... adica la wot sa stie ca trebuie sa iti inchida automat wastegateul, sa il tina inchis pana la un anumit boost apoi sa inceapa sa il deschida usor ...etc Standalone-urile mai de rasa stiu chestia asta si o fac .
Eu as merge pe varianta asta si nu pe a boostcontroller-ului mecanic robinet care mi se pare o tiganie sincerPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
da , am fost unpic prost.... era inchis complet dar mecanic pe tija . furtunul nu il scosesem. bine ca am rezolvat . azi am schimbat placutele fata cu unele ferodo premier . franeaza bine acum, celelalte erau duse. am etrieri de sharan vr6 si discuri de 300mm , astept un timp sa rezolv cu motorul si apoi ii montez . referitor la boost controller o sa pun mecanic , cu robinet . ma complic tare si ms2 nu cred sa ai a functia asta . keep you updatedAttached Files
Comment
-
S a montat aseara toba intermediara pe 60mm . In sfarsit este un sunet placut pe accelerare si un mormait la mers constant . Doar cu finala , pe accelerare si in frana de motor te scotea din masina.
Pentru ca sunt multumit de rezultatul actual, am comandat ms2 cu toate cele si sper sa ajunga in 2 sapt . problema e ca ma gandesc la pistoane , biele si cuzineti. TFC + wossner /iapel
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postvezi postul 159 si ce mi-ai raspuns ... )
Wastegateul inchis complet, cred ca il puteai testa doar cu furtunu scos
Trebuie sa iti iei o supapa electronica care sa o conectezi la MS2 ,daca stie asa ceva MS2ul si care sa iti controleze boostul ... adica la wot sa stie ca trebuie sa iti inchida automat wastegateul, sa il tina inchis pana la un anumit boost apoi sa inceapa sa il deschida usor ...etc Standalone-urile mai de rasa stiu chestia asta si o fac .
Eu as merge pe varianta asta si nu pe a boostcontroller-ului mecanic robinet care mi se pare o tiganie sincerAsistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
Comment