Deoarece m-a tot intrebat lumea pe la intalniri detalii despre masinuta, am hotarat sa o prezint oficial aici:
Este vorba de un Suzuki WagonR din 2004 echipat cu un motor de 1300 cmc cu 16 supape si distributie variabila toate acestea generand o putere de aproximativ 95 naravashi. Masina are aer conditionat, ABS si EBD, oglinzi electrice si incalzite, scaune incalzite, doua airbaguri. Pe parcursul timpului a primit mai multe imbunatatiri; in primul rand cand am inceput sa ne folosim de ea am desfacut tot motorul (pana la chiulasa) si am curatat tot ce se putea pe interior si exterior.
Alte lucrari pentru buna functionare au fost inlocuirea discurilor de frana fata cu un set Zimmermann ventilat si placute Ferodo Premier, inlocuirea furtunelor de frana, inlocuirea sabotilor spate si demontarea completa a rulmentilor pentru curatare si gresare.
Pentru un aspect optic deosebit am echipat-o de curand cu un set de roti SpeedLine Corse care au trecut initial prin sablare, vopsire electrostatica, construire inele de centrare si cel mai important relocarea cablului de frana de mana impreuna cu reglajele necesare.
Pe partea de audio avem un HU 2 DIN Pioneer cu DVD GPS etc si un sunet excelent pentru un aparat de acest gen (putere fara distorsiuni) si 4 coaxiale Ground Zero din gama Hydrogen.
Lumini de bord cu variator schimbate complet evident, si lumini ambientale RGB cu controler radio si posibilitate functionare dupa muzica. La exterior semnalizare LED, toate luminile de pozitie si frana inclusiv al treilea stop LED.
Masina este foarte practica pentru activitatile de livrare piese la service-uri si deplasare in oras, este dezvoltata pe inaltime si am carat lucruri cu ea care incapeau mai greu in Logan. Consumul este de aproximativ 10% vara in conditii de trafic si aer conditionat.
Este vorba de un Suzuki WagonR din 2004 echipat cu un motor de 1300 cmc cu 16 supape si distributie variabila toate acestea generand o putere de aproximativ 95 naravashi. Masina are aer conditionat, ABS si EBD, oglinzi electrice si incalzite, scaune incalzite, doua airbaguri. Pe parcursul timpului a primit mai multe imbunatatiri; in primul rand cand am inceput sa ne folosim de ea am desfacut tot motorul (pana la chiulasa) si am curatat tot ce se putea pe interior si exterior.
Alte lucrari pentru buna functionare au fost inlocuirea discurilor de frana fata cu un set Zimmermann ventilat si placute Ferodo Premier, inlocuirea furtunelor de frana, inlocuirea sabotilor spate si demontarea completa a rulmentilor pentru curatare si gresare.
Pentru un aspect optic deosebit am echipat-o de curand cu un set de roti SpeedLine Corse care au trecut initial prin sablare, vopsire electrostatica, construire inele de centrare si cel mai important relocarea cablului de frana de mana impreuna cu reglajele necesare.
Pe partea de audio avem un HU 2 DIN Pioneer cu DVD GPS etc si un sunet excelent pentru un aparat de acest gen (putere fara distorsiuni) si 4 coaxiale Ground Zero din gama Hydrogen.
Lumini de bord cu variator schimbate complet evident, si lumini ambientale RGB cu controler radio si posibilitate functionare dupa muzica. La exterior semnalizare LED, toate luminile de pozitie si frana inclusiv al treilea stop LED.
Masina este foarte practica pentru activitatile de livrare piese la service-uri si deplasare in oras, este dezvoltata pe inaltime si am carat lucruri cu ea care incapeau mai greu in Logan. Consumul este de aproximativ 10% vara in conditii de trafic si aer conditionat.
Comment