nu merita de noua cezar, chiar nu merita un plus de ~18 de mii de euro numai ca sa stai cu sufletul impacat ca ai pus tu primul curu in ea.
Citroen C5 (II)
Collapse
X
-
Mi-as fi dorit o motorizare mai mare, dar si cu sula-n fund si cu sufletul in rai nu prea merge. Am ales de 1.6 pt ca-i taxa mica, si pt consumul decent plus ca aveam de unde alege. Cele de 2.0, 2.2, sau 3.0 sunt mai rare, au mult mai multi km si cu toate neajunsurile fiscale atribuite capacitatii lor, nu le fac prea atractive, exceptie facand motorul de 2.2 160 sau 2.2 170.
Nu prea au probleme motoarele HDI. Merg sute de mii de km fara sa sughite. Sunt un soi de 1.4/1.6 de la Logan.
@felix, multumesc pt urari, insa reperele chiar sunt decente. Uite, placutele sunt 150 lei, set distributie 550, cap de bara 120 lei, ambreiaj 1000 lei. Revizia cred ca-i undeva la 500 lei, n-am apucat inca sa o fac.
Comment
-
nu e chiar atat de costisitoare cum ti-ar lasa impresia costului de achizitie, m-am uitat si eu pe piese de schimb si sunt la preturi decente,
un coleg a schimbat ieri placutele de frana fata la un citroen c4 an 2007 si l-a costat la service SD prestige, dealer citroen, 380 lei cu tot cu manopera, deci ~300 lei numai placutele, in service autorizat, piesa de provenienta citro. In conditiile astea mi se pare scump, dar poti alege alte piese, alte service-uri cu preturi mai mici/piese mai bune.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
S-o stapanesti sanatos. Asta e singura masina pe care as da banii, in intervalul de 10.000 euro.
PS: Cand pleci in State, astept un "My Ride" cu "fun" Challenger, ceva serios, nu jucarii d-asteaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Frumoasa hardughia, sa o stapanesti sanatos, fara incidente... cat te costa inscrierea?
Comment
-
Cu bateria iti zic eu cum sta treaba, fratimiu are 307 tot 1.6 hdi, tot 110 cai.
Daca numai ai baterie numai porneste. Geamurile electrice merg normal, farurile bat la fel, doar ca numai porneste, dar o sa te tina ceva bateria, masina e din 2005 si dabia anu asta i-a schimbat bateria.
Oricum, sa o stapanesti sanatos, e superba masina!
Comment
-
amicul meu a patit in felul urmator : pornea perfect, mergea perfect din toate punctele de vedere, dar imediat ce a iesit pe A1, dupa 25 km mers constant cu 130 la ora, a murit motorul, a tras pe dreapta, invartea electromotorul dar nu pornea, a luat-o cu platforma, concluzie : bateria moarta! a intrat sistemul de curatare a evacuarii, ce are lichid de curatare in el si a fost pa.
mai mult de atat nu ma pricep sa explic dar am ramas cu ideea ca indiferent daca porneste sau nu, bateria daca te lasa in alte conditii, e nasol.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Inscrierea va costa 500 euro, dar cred ca voi sunta aceasta mica problema.
Chiar e o placere sa o conduc, si aici imi permit sa o compar cu un Mercedes. Nu are viteza aceluia si nici calitatea lui, dar la capitolul confort si rulare, este cel putin egal.
Sa vedem pe parcurs, caci cu Mercedesul am facut 20 000 km si poate m-am obisnuit.
@intunecat: nu ma mut bre in State, ma duc si eu sa frec duda la un concurs (iti spun pe mail).
Comment
Comment