If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Noua mea jucarie. Fabricatie 2002.Inscrisa in tara 2008. 140000 km
motor 1.6 16v 110 cai.
Planuri de viitor: inca un set de roti si retapitate scaunele.Momentan ma lupt sa-i schimb toate fluidele.
Planuri ,cum am spus si la inceput, nu sunt multe. momentan sa-i schimb fluidele.I-am schimbat cum am ajuns acasa uleiul in motor si filtrul de aer. Pentru restul o trimit la mecanic.Probleme care nu suporta amanare nu are,asa ca deocamdata nu o sa mai primeasca nimic din lipsa de fonduri. Pe viitor,dupa un schimb de distributie si frane(placute+discuri), o sa incep cu interiorul sa-l fac pe gustul meu.Apoi,daca nu'mi raman jantele de aliaj de la logan ,o sa caut niste jante cu buza gen wolfrace blackoctane,desi idealul ar fi niste bbs rs gold. Si, in functie de cat de bine imi merge, un set de suspensii sport.
Deci la tine a ajuns jucaria, imi faceam si mie cu ochiu la un moment dat dar asteptam sa mai scada pretul Mi-am luat teapa!
Anyway, nu-i pune jante fara s-o lasi mai jos, ia-o "regulamentar" daca te apuci s-o modifici: intai suspensii si dupa aia jante.
Am gasit in torpedou hartiile cu preturile initiale.Masina a plecat de la 5200,apoi 4800,iar eu am gasit-o pe autovit cu 3850.Am intrebat ultimul pret spunandu-i ca vin de la Constanta.Omul a zis 3500 si mi-a confirmat ca accepta orice test. Mai mult de atat nu avea unde sa scada,avand in vedere ca nu trebuie sa platesc nici taxa de inmatriculare. Pe autovit urmatoare mx-5 e din 2004 cu 7000 de euro si inmatriculata in tara in 2004,deci inca 1300 euro taxa.Asa ca eu zic ca am facut o afacere foarte buna,avand in vedere ca ma uit dupa o astfel de masinuta de mai bine de un an.Cum am spus mai sus,masina nu are probleme grave.Mecanicul mi-a spus doar ca antigelul trebuie schimbat.La testul de franare mi-a iesit ca diferenta dintre stanga si dreapta e de 24%,iar valoarea maxina ar trebui sa fie 20%.Amortizoarele au iesit la ~64%(sau unitati,n-am inteles exact ce masura aparatul),dar dupa spusele mecanicului unele noi au putin peste 70.A fost lovita in partea dreapta fata,dar,dupa cum a fost reparat farul, cred ca fost facuta in germania. si usa din stanga e revopsita,dar avand in vedere ca masina are 10 ani nu a fost ceva care sa ma sperie.Eu oricum la banii astia eram pornit sa o cumpar.Doar daca nu pornea,sau daca avea accidente grave n-as fi luat-o.Restul "problemelor" as zice ca sunt normale pentru orice masina luata la sh.
Pentru DRIFT STYLE SHOW mai intai trebuie sa invat sa o controlez.E prima masina cu tractiune spate pe care o conduc si e a treia masina pe care o conduc zilnic.
Pentru drift "usor" este foarte buna, daca te gandesti la ceva mai serios trebuie sa ai in vedere ceva modificari de suspensie si transmisie. Pretul este unul chiar bun pentru o masina de joaca.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment