geo: ce nu iti place la sudura? cate suduri ai vazut tu, crezi ca s-ar vede ca o teava intreaga?La interior e perfect drept si fara indoitura la curba.
Skoda Octavia MCD
Collapse
X
-
-
Originally posted by geo_ultras View Postnu prea imi plac sudurile, cred ca se putea ceva mai profi
Puteai cauta tevi gata facute din alu si coturi din silicon ,dar te ajungea mult mai scump.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
problema cu tevile gata facute este ca cotul repectiv ori e prea scurt ori prea lung si oricum trebuiA taiat, cel mai bine e facut din aproape in aproape iar la silicon e la fel pentru ca acolo tai din el iti trebuie stutz de teava plus colier ca sa fie prins, si cu silicon peste tot nu ai rezistenta suficientA la traseu.Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
salut , in ce serivice ai facut operatiunea asta?
Comment
-
felicitari Dane !
La all custom ai facut toata operatiunea?
Comment
-
Toata operatiunea am facut-o la Laur SPF, langa SKN (Baicului)
Geo: Diferenta intre suduri este.. asta ultima e facuta in inox si cealalata e facuta in aluminiu.
SI per total masina acuma beneficiaza de intercooler frontal marit de la 3l - 9l, downpippe marit de la 40mm - 70mm, si catalizator jos.
Urmeaza terminarea traseului, intermediara, finala, soft si poc 240-250CP si vro 350-400 NmNu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
-
250cp si 400Nm ... impresionant .Toate astea cu turbina stock ?
da nu are soft masina , ii mai faci odata?Last edited by Cristi_Xp; 22 February 2012, 02:42.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
aceleasi modificari pe alta masina cu turbina stoc a dat 250cp si 380nm, turbina stock tine cristi, spre exemplu turbina mea face 1,4 bari in bost max, iar la capat de treapta am intre 0.9, 1, 1.1 bari asta la 6000/7000 rot/min.
masina are soft, dar dupa toate astea o sa trebuiasca alt soft facut pe dyno, ca sa fie treaba treaba.Nu putem admite existenţa unui lucru dacă nu-i putem atribui o semnificaţie.
Comment
Comment