Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by B997NDL View Post
    frate-miu a scos si sub 4 ore fara opriri, dar ala e bolnav psihic. eu nu mai merg cu el si nu-i las nici pe cei dragi mie. el are voie, poate sa mearga cum vrea. ca in bancul cu aplecatul in afara trenului.
    Mah cum draq ca mie imi da cu virgula- o medie de peste 112 km/h in conditiile in care pana iesi din B ai o medie de 20 la ora...ai Dealul Negru...ai localitati...
    Ce masina?
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • media e de 100 la ora, si nu face niciunde 20/h ca pleca de la mine, de la gorjului, de unde ai vreo 3-4 statii destul de scurte si esti pe A1.
      bmw e91 320

      Originally posted by eugenmanea View Post
      www.distanta.com spune ca Focsani Bucuresti ii faci in 2.h 40 minute.
      Eu aseara am facut 1 h 50 minute. (150 160 afara 70 localitati).
      si tu unde ii dadeai 150-160 ?! pe dn si pe judetene ?
      Last edited by B997NDL; 27 April 2015, 19:22. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Pe E85 dar nu am facut nimic in mod special- viteza de croaziera e de 140- aseara am dat un pic mai tare. Totusi eu in localitati de obicei respect limitarile cu o foarte mica abatere.
        Bucuresti Cj sunt 450 km daca spui ca a facut 4 h iese o medie de 112 km/h. Dar daca spui ca era cu BMW u e plauzibil- am mers si eu cu un prieten cu Volvo S80 si toata autostrada a facut o cu 200, nici ala nu are chiar toate tiglele. Am crezut ca cu Loganu )))))
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • eu am zis ca a facut bucuresti - orastie 375 km, aproape exact 100 km/h.

          eu nu i-as da 150 pe drum cu o banda pe sens, mai ales daca nu-l bat zilnic sa stiu unde a aparut vreo groapa.

          Comment


          • Sunt 2 pe e85.Ma rog...1banda plina si 3 sferturi din a 2 a
            Saab 9-5 Aero

            Comment


            • Uite ceva ce mie mi-a placut f mult.
              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

              Comment


              • Maiculita dar ce rulata e :l
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Nu-i chiar asa rulata. 175.000 in 3 ani nu e mult deloc.
                  Mai ales pt Olanda. Mie imi e sa nu fi masluit ala bordul si de fapt masina sa aiba 275.000 sau chiar si 375.000.

                  Comment


                  • Volanul pare sa aiba mai mult de 175.000Km ... in rest arata beton.

                    Comment


                    • Nu ma leg la cap cu o masina peste 80,000 km.
                      Pentru cunoscatori: care e diferenta la Skoda intre bara rigida ce vine pe motoarele 1.6 TDI 1.2 TSI, 1.4 TSI si suspensia multi link ce vine pe 2.0 TDI?
                      Suspensia multi link este un 'must have' si motiv pentru care nu merita sa te bagi la un 1.4 TSI, sau diferentele nu sunt asa mari?
                      E o Skoda Octavia pe weltauto foarte interesanta si dotata inclusiv piele


                      Dar e 1.4 TSI cu bara rigida. Si parca nu m-as baga la o rata de 500 EUR pe luna (singura posibilitate acum ar fi sa fac leasing cu 6.65% dobanda de la ei ceea ce mi se pare multisor...iar in iulie cand vom putea lua noi credit de la sotia mea e putin probabil sa mai fie disponibila masina) pentru o masina care nu mi-ar provoca acea emotie de 'trebuie sa o am'
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • Pai daca suspensia multi link iti provoaca acea senzatie de 'must have' atunci iei 2.0TDI. Simplu.

                        Teoretic suspensia multi link are 2 avantaje: amortizeaza mai finut gropile (fiecare roata independent) si creste stabilitatea pe curbe.
                        In practica peste 95% dintre utilizatori nu simt diferentele intre ele. Tot in practica cu motorizari mici nu prea te dai la masina din cauza franelor mici.

                        Deci ce faci cu masina si faci parte din cei 5%?

                        Comment


                        • Adevarul este ca trebuie sa imi gasesc timp sa fac test drive si cu 1.4 TSI si cu 2.0 TDI.
                          Marele dealer Porsche sambata cand am fost nu avea nicio masina disponibila de test drive- cica trebuie programat din timp pentru ca le dau la schimb companiilor cu flote pentru cele aflate in service. Noroc ca au un brand care se vinde singur ca altfel...

                          Eu pe Kia am suspensie independenta pe spate si daca vad ca am dat 18K pe o masina mai slaba ca actuala ma apuca pandaliile. Totusi zic ca tehnologia a mai evoluat din 2008 si poate e OK- dar trebuie neaparat test drive.
                          Apropo de rigiditate- actuala Kia iti dizloca pietrele de la rinichi daca iei gropi cu viteza
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • Stiu de rigiditatea de la Kia. Tata are un Cee'd SW iar fosta prietena are un Cee'd hatch pe care le-am condus mai mult de 2500Km fiecare. Mi se par prea rigide pentru cat de rapid poate lua curbele cu ele.

                            Comment


                            • Acum si frumoasa si desteapta si devreme acasa nu se poate
                              Proceed ul meu e si putin mai jos decat HB si SW plus ca are jante pe 205 (nu stiu ce anvelope au masinile conduse de tine).
                              Eu sunt destul de multumit cum sta masina pe curbe, de pilda pe curbele intre Rm Sarat si Buzau sau intre Urziceni si Bucuresti sunt putine masini care merg cu aceeasi viteza ca si mine si nu pun frana (ma refer la masini maxim din aceeasi clasa). Aceeasi senzatie si pe Valea Oltului unde eu de obicei o calc destul de tare pe curbele cu 2 benzi pe sens pentru a depasi tiruri cat mai multe.
                              Totusi si mie mi se pare cam prea rigida suspensia si destul de zgomotoasa, dar la cat a costat masina e un compromis OK.
                              Last edited by eugenmanea; 28 April 2015, 13:35.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • Originally posted by eugenmanea View Post
                                Totusi zic ca tehnologia a mai evoluat din 2008 si poate e OK- dar trebuie neaparat test drive.
                                Nu uita că tot din 2008 au evoluat şi tăierile de costuri, lucru valabil pentru toate mărcile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google