If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cu 1.9 tdi de 105 cai sigur il faci, dar la 2.0 de 140 cai sigur il faci pe treptele 1 si 2, dar cred ca la a 3-a te prinde si te intrece. Acum depinde mult de sofer, turatie si sincronizare. Bafta si asteptam rezultatul.
Eu stiu ca a mea sta f bine pe a3 a fata de Logan 16v e egala pe 1-2 si a 3 a face diferenta, dar vom vedea...Intr adevar cred ca are Stronic dar pe talonul lui scrie 1,550 kg nu 1490. Oricum 60 kg nu cred sa faca asa mare diferenta. Eu ma astept sa ma bata dar cu o diferenta mica. Puteti sa imi dati va rog pe pm un loc propice pentru asa ceva?
Si am facut o si pe asta! (probabil prima si ultima oara in viata mea ).
Conditii: ud pe jos
scor: 2-1 pentru el.
Descriere: Prima data ne-am dat de la 10 km pe ora a dat el startul. A furat la start, in final a fost diferenta cam de 1 masina juma intre noi.
A doua oara am dat eu startul , s-a plecat corect (zic eu ) am castigat eu cam cu jumatate de masina.
A 3 a oara ne am dat de pe loc, iar a furat la start dar oricum s-a vazut clar diferenta- cutia automata si anvelopele noi l-au ajutat, eu am patinat destul de tare la plecare plus am si scapat o in limitare in a 2 a.
Lucrurile stau cam asa: pe 1-2 se duce mai tare Audi, pe 3 eu; pe cat se mai prinde din a 4 a Audi.
Apropo cum se da un start ca sa fii sigur ca cel care da startul nu fura? Cat pe ce sa o ia si cand am dat eu startul...cad eram pe la 'fiti gata'el deja plecase...Am reluat.
Last edited by eugenmanea; 17 October 2015, 09:46.
Reason: Automerged Doublepost
Acum de ce sa fac pe mine...cel putin fata de a mea care nu cred ca mai are chiar 126 cai dupa atata mers pe GPL plus ca nu cred ca a vazut in viata ei de prea multe ori pedala de acceleratie apasata la maxim... Audi ala 2.0 140 cai Stronic fara DPF este cel putin sau o idee mai rapida. Altfel chiar daca plecam eu prost si el a furat startul cativa metri, ud pe jos etc totusi dupa aia trebuia sa ma apropii de el. Ori pe a doua se indeparta apoi pe a 3 a recuperam eu distanta si la final a fost cam acea distanta care a fost la inceput cand a furat startul.
Sunt curios sa vad filmarea pe a doua cursa cand am dat eu startul si l-am batut. (e la el filmarea ).
Oricum cu toata turbina VAG ului, cuplu ''cacalau' un aspirat de 140 cai nu are ce fuma din el.
Permiteti sa raportez un mic update.
Masina a implinit 9 ani, are 150,000 km, in afara de 2 brate de suspensie pe spate si consumabile (baterie, becuri, anvelope, discuri, placute), nu s-a bagat absolut niciun ban in aceasta masina (nici macar bielete care au fost schimbate odata pe garantie).
Masina e pe GPL de la 65,000 km.
La motor nu s-a schimbat absolut nimic, nici macar pe garantie. Ambreiajul e cel original, a fost schimbat ceva la el pe garantie pentru ca scartaia pedala.
Jos palaria Kia pentru fiabilitate! Daca ar fi sa imi iau masina noua, indubitabil as alege Kia pentru cei 7 ani garantie!
Am citit despre Ceed atunci cand cautam SH. E o masina foarte reusita.
Si cei de la AutoBuild au zis ca e ok fiabilitatea.
Daca ar fi sa iau ceva SH acum as lua o Kia de 5 ani vechime, cu inca 2 ani garantie cu ochii inchisi.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment