Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Revizie 105,000 km- prima dupa garantia bara bara de 5 ani.
    Locatie: Mit Motors (reprezentanta)
    Schimbate: ulei Mobil 1, bujii, filtru ulei, aer (pe cel de polen il schimb eu mai des).
    Cost: 570 RON.

    Masina nu prezinta nicio problema, placutele pe spate mai merg cel putin 15,000...ne vedem la app. 118,000 km (sper).
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #62
      Frumoasa masina, dar nu chiar 'bullet proof', ca sa zic asa.

      Au fost multisoare probleme in cei cativa ani de cand o ai. 100 000 de km nu este un kilometraj imens. Este limita minima pe care o masina moderna ar trebui sa o parcurga fara nici o reparatie costisitoare.

      Avantajul tau este ca reparatiile nu te-au costat bani pentru ca au fost acoperite de garantie.

      Intr-o vreme ma gandeam sa cumpar o Kia Ceed second hand pentru ca am vazut ca se gasesc la preturi bune la mana a doua. Dupa ce am mai citit una, alta, parca nu as mai avea curaj sa cumpar un Ceed iesit din garantie si cu mai mult de 100 000 de km.

      Spor la kilometri cu masina in continuare. Foarte buna idee ai avut cu montarea GPL ului pe masina.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #63
        Acum fie vorba intre noi singura problema reala si majora a fost coloana de directie- care si aia nu stiu sigur in ce masura la alte marci se schimba in conditiile in care se auzea doar un troncanit la drum neasfaltat asta era singurul simptom.
        In rest au fost fite pe care in niciun caz nu le reparam daca masina nu era pe garantie - masina ar fi mers bine merci fara aceste reparatii:
        - schimbare ambreiaj pentru ca scartaia pedala plus se auzea acel vajait ce se aude cam la jumatate din marci
        -schimbare bord pentru ca aveam un greieras in consola centrala
        Daca tu crezi ca problemele de mai sus au fost probleme majore in 105,000 km...chiar te rog sa nu iti iei Kia Ceed ca e naspa!

        Din fericire mai am 1 an juma garantie la motor cutie si planetare.
        Last edited by eugenmanea; 4 September 2014, 22:54.
        Saab 9-5 Aero

        Comment


        • #64
          Luna asta e luna cheltuielilor:
          1. CASCO - trebuie sa reinnoiesc polita. Mi-a sosit si oferta: 327 EUR la suma asigurata 5,950 EUR cu 10% fransiza la furt (nu exista alte fransize). Foarte multumit de Garanta - intotdeauna prompti si plati fara probleme.(bine...nu au fost prea multe)
          2. RCA- in jur de 350 lei la Astra
          3. ITP- am luat un voucher de 60 lei ma duc sambata
          3. Rovigneta.- - vreo 140 lei cred.

          Imi va fi foarte greu sa ma despart de masinuta asta pentru ca este foarte ieftina ca si costuri asociate (ajutata substantial de instalatia GPL).
          In rest...107,000 km coafura rezista. Ma gandesc sa ii pun lupe cu xenon dupa ITP..mai studiez problema (3 lucruri majore ma deranjeaza la ea pentru care as schimba o cu altceva mai premium: lipsa xenon, lipsa pilot automat, scaune cu o sustinere laterala mai buna).

          Drumuri faine tuturor
          Last edited by eugenmanea; 14 November 2014, 13:04.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • #65
            cu saab'ul ce ai facut ?

            Comment


            • #66
              SAAB ul sta in garaj frumos la vanzator care e un foarte bun prieten al meu si ma asteapta pana la sfarsitul anului viitor cu banii. Problema e ca m-am interesat la Vernesti de instalatie de GPL si nu prea merge BRC (190 kw in 4 cilindrii inseamna 47.5 kw per cilindru, ori injectoarele BRC accepta maximum 47 kw per cilindru). Plus ca mi-a mai zis ca la un alt SAAB mai vechi de 230 cai avea o problema pe gaz cand dupa forja revenea la ralanti- se facea o presiune prea mare in injectoare si murea motorul..
              Trebuie sa ma interesez si la Prins dar din pacate nu am avut timp sa gasesc un montator OK de Prins care eventual sa si fi montat o instalatie pe Saab 9-5.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #67
                Mi-am facut ITP ul...totul OK chiar l am pus pe nenea sa imi verifice la sange masina pentru ca eu afara merg si mai tare. Mi-a facut si poze la greu cu masina - cu faruri, cu proiectoare...nu prea am inteles de ce

                In fata mea un coleg de pe Logan club cu un Logan in care zicea ca a bagat vreo 5,000 EUR - era si cu fetita.(luminite peste tot, geamuri fumurii etc)
                Cand ii verifica masina...supriza totala: roata de pe fata dadea sa sara: pivot terminat si cred si o bucsa... Mi a placut de dl inginer ca chiar dc au fost mari ínsistente'nu a vrut sa ii dea ITP ul.
                I a zis asa: bai baiatule umblii cu fetita in masina...sa schimbi pivotul te costa 100 lei chiar asa nu tii deloc la viata ta si a copilului?''
                Ma raliez si eu la parerea inginerului: mai oameni buni nu costa o avere sa schimbi o bucsa sau un pivot- poti sa renunti la cateva pachete de tigari si sa rezolvi problema!
                Viata copiiilor e mult mai importanta parol!
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • #68
                  Asa e normal, siguranta si partea mecanica pe primul loc !!! Bravo ma bucur ca ai grija de pro ceed-ul tau exemplar !!!

                  HTC <<==>> TapaTalk
                  sigpic
                  The MVP

                  Comment


                  • #69
                    Pai spune-ne si numarul de inmatriculare, ca sa-l reperam pe forum (daca are cont).
                    If it ain't broke, don't fix it!

                    Comment


                    • #70
                      Intr-adevar a facut bn cel de la itp ca nu l-a trecut,tu ai mai schimbat coloana de directie sau acum e ok ?

                      Comment


                      • #71
                        Mă bucur să aud că sunt oameni care îşi fac meseria la staţiile I.T.P, aşa sper să fie toţi...

                        Comment


                        • #72
                          Si ce folos daca il reperati? Cred ca si a rezolvat omul problema...(era si de vanzare masina).
                          Mai bine va dau adresa unde am facut ITP ul- daca vreti sa vi se verifice calumea masina- si mai e si ieftin 69 lei cu voucher.

                          Coloana de directie a fost inlocuita o singura data pe la 60 si ceva mii km nu mai retin exact- pentru ca se auzea un troncanit- nu pentru ca se simtea ceva la roti sau in volan(nu exista niciun pericol).
                          Problema e rezolvata prin redimensionarea unei bucse de la volan- cel putin asa am auzit pe forum- nu e nimeni care sa fi schimbat coloana si sa fie nevoit sa repete operatiunea.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • #73
                            Intrebare: Am 107,000 km- Cam cat tine in mod uzual un ambreiaj la o masina?
                            Ce e drept s-a schimbat ceva in el pe garantie pe la 65,000- nu stiu exact ce (scartaia pedala de ambreiaj+ aveam un 'vuiet'cand eram in marche arriere (asa se scrie? ) in sarcina- urcam o bordura de exemplu)

                            La anu' iau in calcul posibilitatea sa o vand ca sa achizitionez SAAB ul (nu cred ca are rost sa tin 2 masini) si as vrea sa acord garantie 6 luni- gentleman agreement in conditii de exploatare normale (pentru ca stiu ce vand - masina asta a avut parte de super intretinere).
                            Singura necunoscuta ramane ambreiajul.
                            Saab 9-5 Aero

                            Comment


                            • #74
                              Depinde foarte mult de unde mergi (oras, deal vale, parcare subterana, remorca etc). O masina de bucuresti ar trebui sa tina cel putin 150 000 km daca nu cari mult sau des cu ea. Parerea mea!
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #75
                                Dai kia pe un cazan de saab?
                                Ce e de placut la ala decat iluzia oferita in anii 80?
                                Frane cucu
                                Motor cucu (calitate-performante-consum) - demn de anii 80
                                Interior nu mai zic...
                                Mai bine te uiti la alt tip de masina.

                                N-au dat faliment ca sunt oamenii rai, sau ca n-au avut marketing, ci pt ca sunt masini slabe.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google