EU nu as fi asa optimist cu durata de viata a motorului ala cu gpl dar tu sa fii fericit.
Kia Proceed 1.6 126 Cai
Collapse
X
-
Haha acum am vazut din cauza vitezei am tastat aiurea,stai relax vb f cursiv si coerent
on : in fine daca ai fost multumit de o masina la care ai schimbat o gramada in nici 100km e f bine ,eu n-am comparat-o cu nici un logan ca ala e fiabil nici macar la o dacie 1310 nu schimbai atatea , e de neconceput.
einstein:indiferent cat va rezista cu gpl e mult mai ok un saab decat o coreeanca sa fim seriosi
ps: ''calumea=ca lumea ''Last edited by Allyn_y; 25 November 2014, 20:25.
Comment
-
Originally posted by Allyn_y View PostLa cate ai schimbat la Kia aia ..da-o mai repede daca e pe vine si ambreiajul,daca au fost pe garantie s-au nu nici nu mai conteaza ai schimbat aproape jumate de masina in 100km
Daca Saab-ul e modelul din poze e misto masina cel putin ca aspect si motor,interiorul pare simplist insa cel putin mai iesi din multime
daca tu crezi ca se va ridica vreodata "renoul" la nivelul unei coreence, esti intr-o mare eroare. nu ai notiuni de baza si te afli in vorba.
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View PostFiecare cu parerea lui..
Eu vreau ceva mai mare, sa fie mai premium decat Kia actuala, sa aiba istoric bun si sa fie OK ca si pret.
Ori SAAB ul gasit indeplineste cam toate conditiile:
- E mare (in clasa cu Audi A6)
- E Premium rau de tot- cu piele bej de f buna calitate, scaune ventilate, incalzire spate bancheta, optiunea sa iti pui schiurile ca la Skoda (f important ptr mine ), xenon, pilot automat, sistem audio care se aude demential...
- Putini kilometri (58,000)
- Motor mai mult decat puternic (nu stiu de ce zici ca nu au motoare bune- 260 cai din 2.3 mi se pare OK!)
- Frane - nu stiu dar banuiesc ca sunt OK (e modelul sport)
- Il pun pe GPL si voi avea si costuri reduse
- Pretul f Ok 7,000 EUR
Problema lor majora se numeste GM care si-a bagat puternic coada cum a facut si la Hopel- ultimul model de 9-5 avea pret de Audi A6 si calitate de Opel Insignia- a fost praf!
Saab ul pe care il iau eu e ultimul model conceput si cu piese strict SAAB, fara interferente de Opel.
Mie imi place..
Acum am inteles de ce ti-a placut Saab.
Pai si mie, care nu-mi place Saab-ul, parca parca mi-as lua o jucarie dintr-aia.
58.000km, Aero si dotat, la bani de masina de 300.000? Oricand.
Comment
-
Originally posted by Allyn_y View PostLa cate ai schimbat la Kia aia ..da-o mai repede daca e pe vine si ambreiajul,daca au fost pe garantie s-au nu nici nu mai conteaza ai schimbat aproape jumate de masina in 100km
Daca Saab-ul e modelul din poze e misto masina cel putin ca aspect si motor,interiorul pare simplist insa cel putin mai iesi din multime
Pai sa fie fericit viitorul proprietar ca fostul era obsesivo-compulsiv.
Ca scartaie pedala?
Ca se aude un greiere?
Pai astea sunt probleme?
Hai ca-ti zic eu acum probleme la un maseratti 4 usi:
- motor
- cutie
- navigatie
- geamuri
Masina de 30.000 km, cu 11 intrari in service.
Schimbata, luata alta, mers 12.000, data inapoi si recuperat parte din bani.
Ferrari (masina de 300.000 + tva):
- navigatie
- suspensie
- chedere usi (ploua in masina)
- pielea de rahat (se zgaria una doua)
- bobine (parca era lichid de parbriz, asa de des se schimbau)
- placute de frane (la 4000km altele)
- zornaieli, greieri, etc.
Schimbata la 50.000 si cumparat un Porsche 911 4s, ce actual are 70.000 fara nicio interventie si batjocorita pe circuite.
Comment
-
Originally posted by Cezar View Postmaseratti 4 usi:
Ferrari (masina de 300.000 + tva):
Porsche 911 4s...
Unii ştiu să deseneze, alţii ştiu să construiască maşini.
Referitor la mărcile coreene, grupul Kia-Hyundai a crescut enorm în ultimii 10 ani, iar segmentul pe care l-a câştigat din piaţa a fost în mare parte luat de la Renault.
Pentru cei 100.000 de kilometri parcurşi şi mai ales beneficiind şi de garanţia generoasă din partea constructorului, consider că întreţinerea maşinii de pe acest topic în cei 6 ani de zile a fost mai mult decât decentă. Este doar părerea mea, nu trebuie să fie şi altcineva de acord cu ea.
Comment
-
Obiectiv vorbind ...spuneti mi ce ati fi facut in locul meu:
1. Ambreiaj. Masina are 55,000 si 3 ani (cred)- ma duc si reclam ca scartaie ambreiajul. Mi se greseaza furca- dispare scartaitul. Dupa app 1 an reapare scartaitul. Ma duc inapoi la Mit si zic ca mi-a reaparut- si parca are si un vajait in sarcina cand dau cu spatele (vajait avut de cand masina era noua si prezent la f multe masini inclusiv Logan: cand o calci dand cu spatele se aude ca un vajait asa). Ei baieti finuti in loc sa imi mai greseze iar furca sa ma mai tina fix 1 an pana iese masina din garantia de 5 ani...imi zic ca vor schimba ambreiajul (aici e win win situation: ei fac un ban ca doar cam bate vantul prin service - le deconteaza Kia manopera; eu sunt client super multumit si ma aleg cu ambreiaj nou).
Ei nu dupa parerea unora trebuia sa le zic: Domne greseaza te rog furca si nu schimba ambreiajul ça e unu'Alyn pe Logan club care va spune ca e masina de cacao.
In cartea de garantie scrie: kit ambreiaj- nu stiu exact ce s-a schimbat cert e ca de atunci nu am mai avut probleme (peste 40,000 km).
2. App 4 ani masina in jur de 65,000 km. Ma duc a revizie reclam troncanit fata. Misca mecanicul de volan imi spune: e clar coloana de directie si ca sa fim siguri ca nu se mai intampla schimbam si cupla volan. Ma asigura ca nu e nicio problema dc merg cu ea asa, plec in concediu cand ma intorc mi se schimba piesele mai sus mentionate cu precizarea ca au redimensionat o bucsa la volan si nu vor mai fi probleme. Nu mai bine imi strangeau ei niste suruburi pe acolo sau chiar ma asigurau ca ása face toate?''=vorba aia drumuri proaste Domne si masina are 4 ani!
3. App. 4 ani in jur de 67,000- un mic greieras la consola centrala care se manifesta la app 2 saptamani. La indemnul unor colegi de pe forum ma mananca undeva si desfac consola pentru a o izola cu niste buretei. De acolo calvarul...de nu m am chinuit cu tot felul de buretei - Marx stie ca m-a ajutat si el..degeaba greieras tot timpul la drum denivelat. Ma duc la IMG Jilava (am avut grija sa scot bureteii inainte), al naibii gaseste mecanicul un buretel acolo plus ca se cunostea ca am umblat la ea (avea mici zgarieturi)- ma trimite la plimbare zice ca nu are ce sa ii faca-in definitiv e masina de 13KÉUR ce are 4 ani si 70K km. Ma duc la Mit Baneasa mi se inlocuiesc pe garantie clipsurile de prindere...degeaba. Ma duc la Mit Aviatiei dau de un om super OK care imi spune ca nu au ce sa ii faca- s-a slabit plansa de bord la prinderi- imi schimba plansa de bord cu totul (am zis Sar mana boierule m-ai castigat de client pe viata!). Deci...mi se schimba pe garantie plansa pentru un greieras 80% provocat de mine.. in loc sa mi se dea un sut in fund si sa mi se spuna ca masina are 4 ani si 70k km si doar nu am cumparat Mercedes sa nu aiba greierasi.
In rest..o bieleta pe spate si 2 bucse.(tot pe garantie) + discuri la 103,000 mancate de TRW uri (platite de mine)
Cam asta a fost epopeea mea cu 'schimbat juma' de masina mai ceva ca Dacia 1300.
Eu am fost onest si am zis tot ce am schimbat si cum (cu carte de service in care se precizeaza tot). Sunt sigur ca daca ma plangeam pe aici ca imi scartaie pedala si astia au ales sa o greseze chiar dc dupa 1 an revine scartaitul intervenea Alyn si zicea:'Aha, garantie doar pe hartie nu se schimba nimic- Vinde-o Bah!''
Pentru ca oamenii de la Kia prefera sa schimbe piesele in loc sa le repare sau sa spuna ása face toate - castigand astfel si ei (le plateste Kia manopera) si clientul...asta nu inseamna ca s-a schimbat juma'de masina ca nu e fiabila.
Sa va mai dau un exemplu: la una din revizii ii zic mecanicului: sa imi strangeti un pic oglinda retrovizoare- mi se pare ca zdrangane cateodata. Imi zice: nu-i nimic dam comanda de una noua! Stati Domnule ca nu trebuie decat cracanat un pic calusu'ala ce o tine! Nu- fac comanda de una noua!
I-am zis ca revin eu altadata pentru oglinda (nu aveam niciun chef sa revin cu ea tocmai in Baneasa...iar invoit de la serviciu...)... bag eu putin surubelnita in lacas -de atunci (3 ani juma'' ) nu am mai avut probleme cu oglinda.
Ca sa dormim cu totii bine inclusiv Alyn(sau poate nu? ) va mai spun ca acum ambreiajul chiar e perfect nu da niciun semn de oboseala; iar in ultimul an (app. 20,000 km) in care masina nu a mai avut garantie (a avut doar 5 ani bara bara) nu am schimbat un ac la ea exceptand discuri si placute plus revizia uzuala.
Doar intrebam orientativ de ambreiaj pentru ca atunci cand o marit vreau sa dau garantie la ea 6 luni bara bara (oricum motorul mai e garantat pana pe 25 Nov 2016 chiar daca i-am pus GPL- un alt nonsens nu? )
Drumuri faine!Saab 9-5 Aero
Comment
-
Prefer o "urâțenie" de M4, la orice ora, decât o frumusețe de Alfa Romeo. Cate masini fac italienii astia?...ca le numeri pe degete. Daca nu făceau germanii, masini, Europa era varză cu carne, la capitolul ăsta.
Hai sa revenim la subiect ca deja se bat câmpii.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment