Ca să simplificăm, "probă mers marşarier, oricând în Bucureşti".
Kia Proceed 1.6 126 Cai
Collapse
X
-
Originally posted by einstein1984 View PostGlumeam. Drumuri bune!
In alta ordine de idei m am mai uitat si eu in limita timpului pe niste jurnale de bord ale colegilor cu Logan- oameni normali cu masini normale.
Ce am constatat: mai toti au avut ceva probleme pana in prezent- chiar daca unii au 60,000 km: ba greierasi cu desfacerea bordului(de catre ei nu service ul Dacia), ambreiaj, probleme pe la motor, suspensie- amortizoare bucse bielete- probleme normale si nu grave la fel cum a avut si Kia mea pana in 100,000 km. De altfel toti prietenii mei fie ca au Octavia, Toyota, Mazda 3, Ford etc au avut ceva probleme 'normale' pana in 100,000 km, norocul meu fiind garantia mare si in consecinta neimplicarea financiara a mea (normal ca dc toate interventiile se faceau pe banii mei - multe din ele nu mai aveau loc: ambreiaj, bord de ex).
Numai masina lui Allyn din Craiova e ca o fata mare: virgina si neprihanita pentru simplu motiv...ca nu exista un jurnal de bord.
Asa ca Allyn din Craiova iti lansez o provocare ca la ice bucket challenge: sa iti faci un jurnal de bord la masina aia a ta fiabila din cale afara la care nu a crapat nimic pana in 100,000 km (sau poate nu l-am gasit -atunci eu imi pun cenusa in cap ).
Si ai grija ce scrii ca stii si tu ce au patit Ponta si Pinocchio daca au mintit.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Te invit să citeşti şi Jurnalul meu, mai ales că recent am făcut o centralizare a intervenţiilor survenite în cei 60.000 de kilometri parcurşi cu maşina într-un interval de timp de 3 ani şi aproape 8 luni (posturile 810, 812, respectiv 813).
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View Post.
Asa ca Allyn din Craiova iti lansez o provocare ca la ice bucket challenge: sa iti faci un jurnal de bord la masina aia a ta fiabila din cale afara la care nu a crapat nimic pana in 100,000 km (sau poate nu l-am gasit -atunci eu imi pun cenusa in cap ).Saab 9-5 Aero
Comment
-
6 ani si o luna; 109,000 km- prima cheltuiala neprevazuta cu masina: bieleta dreapta fata si-a dat obstescu' sfarsit.
Cum nu putea sa crape cat timp masina inca era in garantie..devizul este de 160 lei la reprezentanta- bieleta originala.
Cred ca la un service de cartier ma incadram in app 100 lei dar cum ma asteapta un drum de Slanic Moldova nu am mai stat sa umblu.
In 109,000 km asta e a doua bieleta schimbata; in trecut s-a mai schimbat una pe garantie dreapta spate.
Nu stiu de ce am un presimt ca in urmatorii 20,000 km va crapa si stanga.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Mai putin de 20.000Km. Vreo 5.000Km.
La Cee'd-ul lui tata cea pe dreapta a crapat la 47.000Km si cea pe stanga la 50.000Km. La 47.000Km cea de pe stanga inca era in parametri, dar stiau cei din service ca in maxim 5000Km pica si aia. Nu o puteau schimba atunci pe garantie asa ca a revenit tata cand a picat.
Comment
-
Datele problemei:
Slanic Moldova -16 grade pornire masini.1. Skoda Octavia 1.9 tdi- primele 2 chei nema a 3 a cheie prrr bumbum a pornit cu un nor negru de fum .
2 Mitsu Outlander masina noua are 25,000 km, motorina omv de aia de -30 gr.Prima cheie nema a doua cheie a luat o cu crantanitul diesel specific.
3. Kia Proceed 1.6 benzina gpl.A luat o la sfert - bateria are 4 ani.
Un pic mai departe un Range Rover Sport ce parea ca nu are mai mult de 3 ani lua curent de la un Hillux. Problema e ca nici cu acest curent nu au reusit sa o porneasca- umilinta totala
Concluzia: benzinarul se descurca mult mai bine pe frig fata de dieselacheSaab 9-5 Aero
Comment
Comment