mamaaaa, cred ca asta papa in oras de te indoaie.
Kia Proceed 1.6 126 Cai
Collapse
X
-
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
asta cred ca e
oricum, la masini de genu asta consumul e cea mai mica problema; altele te costa de te indoaie, cum ar fi asigurarile, diverse piese daca pica, anvelopele, franele, etc; consumul cade pe ultimul loc si nu prea conteaza
masina e foarte ok, nu fac suedezii lucruri proaste;Last edited by cristi....; 6 April 2015, 19:54.
Comment
-
Ce sa zic...te costa cam cat te costa la o masina din clasa- Audi A6..sau poate ceva mai ieftin.
Anvelopele sunt 225/45 R17- 449 RON bucata Goodyear vs 320 RON ale mele pe 205/55 R16.
Impozitul e maricel- 800 lei
CASCO- sa vedem...oricum va fi cu o franciza consistenta pentru ca am observat la Kia ca nu il folosesc foarte mult. Sper sa nu fie mai mult de 600 EUR (am facut o simulare la Gothaer si cam atat e oferta).
Consumul- in secunda 2 o pun pe gaz . Masina ia cam 9 benzina afara deci va lua 11 pe GPL adica 5.5%...e f ok. In oras ma astept cam la 18 pe GPL deci 9 benzina. Oricum nu o voi folosi prea mult in oras si poate asta imi va da si un imbold sa mai pun si eu mana pe bicicleta aia..
Pe mine nu ma da pe spate puterea care intr adevar e impresioanta- mai ales la cuplu. Ci imi place mult interiorul si dotarile...si ma gandesc ca in banii astia nu pot lua o masina care sa imi trezeasca aceleasi simtiri fara cel putin 18,000 EUR.
Bordul e cel din filmuletul 1 postat de Cristi- ala e Saab 9-3 dar are app acelasi bord.
Adica asta
Imi place cum sta Saab ul langa Gallardo pana nu mai are pedala )))))
Last edited by eugenmanea; 6 April 2015, 22:26.Saab 9-5 Aero
Comment
-
daca lasi toata electronica pornita nu cred ca vei avea probleme
260 de cai sunt mai mult decat suficienti, chiar nu ai ce sa faci cu atatia in tara asta; in majoritatea timpului mai mult de 30% din putere nu cred ca vei utiliza, in afara de depasiri.
cateva detalii interesante:
http://www.pro motor.ro/teste-auto/test-drive/saab-9-3-xwd-2549862
Last edited by cristi....; 6 April 2015, 23:20.
Comment
-
N-are doar 380 cai. Gallardo are 550 de cai si impinge tare de tot.
Adica un saab de 260 de cai face 0-100 in 7 sec
Iar asta de 380 rupe un gallardo de 550 de cai? Mai ma lesi...
Are sigur mai mult. Spre minimum de 500. Si nici n-ar fi primul saab in halul asta de tiganit.
Uite ce face un gallardo cu o masina SPORT de 380 hp.
Lamborghini Gallardo 500 HP EGear vs TVR Tuscarn 380 HP: http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/137368-supercar-shootout-2009-may-...
Ala cu saabul are 500, minimum.
Comment
-
Pentru mine daca dupa GPL raman cu 250 cai...este super arhisuficient si mult mai mult decat am visat eu vreodata sa am pe o masina.
Nu imi este f clar cu sta treaba cu piesele de caroserie...acolo e buba.
Daca lovesc un caine- gasesc repede bara, aripa etc?
Ca asa parbriz pot lua unul AM fara probleme...Saab 9-5 Aero
Comment
-
Good point.
Nu inteleg ideea de a cumpara un model rar, scos din productie, cu producator in faliment demult.
E adevarat ca normele internationale prevad obligatia de a se produce piese inca un numar mare de ani, dar piesele ale se produc in numar limitat, costa destul si au o calitate diferita de cele originale.
Nici la dezmembrari nu gasesti la tot pasul Saab-uri, e plin de Skoda, VW, Logan...
Daca la Toyota, pentru modele care se produc, astepti in Romania si 2 saptamani o piesa ce nu e pe stoc in vreun depozit din Europa, pai daca ai nevoie de o piesa majora la Saab, la ce sa te astepti?Last edited by mr.K; 7 April 2015, 10:16.
Comment
-
Eu nu vreau sa fiu diferit- vreau doar o masina care sa ofere ce ofera SAAB ul si sa fie la un pret rezonabil. Ori o masina dotata cum e acel Saab si care sa aiba numarul de km app la fel- i.e. app 60,000- se aproprie de EUR 20,000.
Ori la un calcul scurt prefer sa mai stau si pe dreapta pentru 14,000 EUR diferenta.
Parbriz gasesti sigur..cu restul nu sunt foarte lamurit.
Plus ca din ce am mai citit singurul lucru care crapa la acest model in prima 100,000 km este ceva pe la aprindere care se gaseste usor. Motorul e destul de bine facut- SAAB face motoare turbo de prin anii 70
SAAB ul acum functioneaza- doar ca nu mai produce 9.5 ci doar 9.3 si electrice. Din ce am citit eu-si sa nu o luati ca litera de lege- au fost multe cauze ce au dus la faliment...principala fiind ca si-a bagat nasul GM cu ideile lui 'corporatiste' si de 'masini de consum'. Suedezii au facut tot ce au putut sa nu lase garda jos la calitate- in ultimii ani Saab urile produse se vindeau in pierdere pentru fabrica.
Ultimul SAAB 9-5 iesit in 2008 a cam fost un dezastru- avea calitate de Opel, construit pe aceeasi platforma cu Opel... si pret de SAAB.
Asta pe care il cumpar eu e cam ultimul SAAB produs fara 'standarde GM'.
Daca veti cauta pe youtube SAAB 9-5 de vanzare produse 2006-2007- uitati-va cum poate arata piele de pe 9-5 dupa 8 ani - pur si simplu arata impecabil!Last edited by eugenmanea; 7 April 2015, 11:46.Saab 9-5 Aero
Comment
Comment