Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am luat in calcul si asta- sotia mea are permis dar nu conduce. Am tot incercat sa o conving...sa mai beau si eu cate o bere cand iesim la gratar...dar nu e chip- zice ca Kia e prea puternica )))))
    Pai daca Kia e puternica Saab ul o sa i se para avion- deci nicio sansa sa il conduca.
    Asa ca poate la anu' apelam si la ceva micut de oras- pentru ea si fataiala prin oras. Dar nu Matiz ca deja '2 masini pe viata' e prea mult )))))
    (sunt constient ca SAAB ul e masina pe viata..urmatoarea oprire va fi REMAT ul)
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • In fine, eu tot zic un turbo de presiune mare cu GPL o sa impuste urgent chiulasa si turbina din motive de EGTuri, instalatia va fi scumpa (putere mare/cilindru deci injectoare scumpe). Daca era un aspirat de 3l da, alta era miscarea cu GPL, tinea mult si bine.
      Si pana la lipsa de piese va fi greu sa dai de cineva sa faca o diagnoza corecta.
      Km la o masina din clasa aia sunt irelevanti, mai bine una veche de 5 ani si cu 170 000 km dar comuna decat una veche de 7 si cu km putini.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • We tested the all-new 2011 Saab 9-5 in Bucharest, Romania.The photo gallery with the car is available online on our website: http://0-100.ro/foto/in-garajul-...


        saab 9-5 s-a facut si dupa 2010...cand iesise din faliment
        daca suedezii l-au facut atat de fiabil, nu mai sta pe ganduri oricum, configuratia descrisa de tine e imbatabila la pret, tot iesi pe plus orice ar pica, raportat la pretul si vechimea masinii

        60 de mii de km , cat ai spus ca are, sunt putini. daca ai un pic grija de ea si luand in considerare si fiabilitatea suedeza, inca 100de mii de km nu cred ca ar trebui sa schimbi ceva la ea, poate numai niste bucsi sa zicem...si placute

        si una faina

        Hello and welcome to Saabkyle04! YouTube's largest collection of automotive variety! In today's video, we will take an up close and personal in depth look at...





        apropo de gpl; nu stiu daca saabu asta turbo are injectie directa, dar daca are, citeste asta....

        Last edited by cristi....; 7 April 2015, 12:22.

        Comment


        • @Einstein stiu teoria si sunt contient de ea- numai ca in acest caz e un pic diferit. Desi masina are f putini kilometri, a fost intretinuta exemplar: uleiul si filtrele s-au schimbat anual chiar daca nu s-a mers cu masina foarte mult; masina a fost tinuta in garaj la temperatura relativ constanta.
          'Statul masinii' a inceput in 2011- pana atunci masina a mers normal cred cu o medie de app. 10,000 km pe an. Din 2011 media a scazut la app 1,000 km pe an- a fost folosita doar pentru drumuri mai lungi. Cu toate acestea s-a mers cu masina in fiecare an.
          Trebuie sa mai cercetez putin care e treaba cu GPL pe turbo. Totusi sunt destule masini cu turbo pe GPL...inclusiv sunt cateva SAAB uri in Ro ce nu par sa aiba probleme.
          Il voi suna si pe Moog sa ii cer parerea.

          Cu diagnoza si partea de reparatii nu sunt probleme- Auto Cobalcescu e dealer autorizat SAAB pe partea de reparatii si are echipa specializata. Plus ca mai e la Brasov un service f f bun unde oamenii sunt chiar pasionati.(sunt f activi si pe forum Saab)

          Azi am fost la Autosoft sa verific rotile de vara daca sunt echilibrate.Surpriza..toate jantele strambe si trebuie indreptate.Traiasca craterele din Bucuresti si al nostru Domn primar care a zis ca pozele cu cratere sunt vechi.Cu siguranta urmatoarele anvelope vor fi ci protectie de hanta chiar daca sunt mai grele.

          Azi am fost la Autosoft sa verific rotile de vara daca sunt echilibrate.Surpriza..toate jantele strambe si trebuie indreptate.Traiasca craterele din Bucuresti si al nostru Domn primar care a zis ca pozele cu cratere sunt vechi.Cu siguranta urmatoarele anvelope vor fi cu protectie de janta chiar daca sunt mai grele.

          @Cristi - Saab ul in discutie are aproximativ acelasi interior ca si masina prezentata de tine- doar ca are cutie manuala si nu are navigatie- dar are aceleasi culori bestiale dupa parerea mea.
          Nu stiu ce injectie are...mai sap.
          Teoretic e motorul de aici ..doar ca are 10 cai in plus
          Saab 9-5 2.3 T 16V Aero (250 CP) Sedan 1999 2000 2001 | Specificatii tehnice, Consumul de combustibil, Dimensiuni, 250 CP, 250 km/h, 155.34 mph, 0-100 km/h: 6.9 sec, 0-60 mph: 6.6 sec, 9.8 l/100 km, 24 US mpg, 28.82 UK mpg, 10.2 km/l
          Last edited by eugenmanea; 7 April 2015, 22:38. Reason: Automerged Doublepost
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • Originally posted by eugenmanea View Post
            Azi am fost la Autosoft sa verific rotile de vara daca sunt echilibrate.Surpriza..toate jantele strambe si trebuie indreptate.Traiasca craterele din Bucuresti si al nostru Domn primar care a zis ca pozele cu cratere sunt vechi.Cu siguranta urmatoarele anvelope vor fi ci protectie de hanta chiar daca sunt mai grele.
            asta doar ca sa nu-ti zgarie jantele, ca in rest nu fac nimic.

            Comment


            • Pe bune? Pai si cum functoneaza chestia asta ca sa nu zgarii jantele?
              Eu credeam ca au o intaritura pe 'buza' a.i. cand dai in gropi janta sa nu resimta foarte tare socul. Dar trebuie sa recunosc ca nu am studiat f mult ce inseamna intaritura pentru protectie janta.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Producătorul fabrică anvelope dotate cu o margine de protecție care protejează jantele de lovituri și șocuri.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Traiam cu impresia ca numai gumele de 4X4 au asa ceva, nu si astea cu profil mic.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • "Boalfa" aia de pe flanc nu e mai expusa loviturilor laterale, fata de o anvelopa normala?
                    Adica apar janta de zgarieturi dar expun anvelopa.

                    Comment


                    • Pai "boalfa" aia e practic un cordon de cauciuc pentru protectie, poti sa o ciupesti fara probleme, cu siguranta flancul e intarit fata de o anvelopa normala, altfel s-ar distruge mai repede.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Tot rezistenta de cauciuc are, chiar de-i mai gros.
                        Protectie ofera run on flat, dar scade confortul.

                        Comment


                        • Pune tu RFT pe jante normale să vezi ce fain le îndoi una două !
                          sigpic

                          Comment


                          • Pai jantele Saab-ul or fi destul de bune sa reziste.
                            Rinichii si coloana soferului mai trebuie sa reziste dupa ce mergi numai prin gropi.

                            Comment


                            • Plus suspensia . . . . . . dacă nu a fost concepută pentru RFT . . . . . . .
                              sigpic

                              Comment


                              • Deocamdata am kia...voi vedea la SAAB ce fac- daca e nevoie sa cumpar cauciucuri cand o cumpar (depinde de DOT).
                                Oricum la cat consuma SAAB ul nu va vedea plimbari prin oras decat in weekend la cumparaturi- o si chinui prin oras , e facuta pentru drumuri lungi nu 1-2 frana claxon in Bucuresti

                                Saab ul are talon pe 45 plus suspensii sport ca e Aero- deci si cu ala va fi o 'placere'.
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google