Kia Proceed 1.6 126 Cai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu tot felul de optiuni, motor puternic, an noua, putin rulata - singurul compromis pe care-l poti face este in alocarea de bani pt alte lucruri Adica scoti malaiul, si ai ce ti-ai dorit.
    Eu mereu am pus problema: ce stie masina asta de diferenta x de bani? Si daca tu consideri ca-i merita prin prisma performantelor de orice natura, baga banu. Evident sa si aiba utilitate.

    Comment


    • Originally posted by Cezar View Post
      Eu mereu am pus problema: ce stie masina asta de diferenta x de bani?
      E un user pe vwforum care cauta o masina cu 20% mai scumpa decat Octavia 3 luata de noua care sa ii ofere 10% in plus. Si avea mari greutati in a o gasi.

      Comment


      • Nu stiu cum o fi cu masinile astea puternice, dar cand ma dau jos din logan de 90 de cai si ma urca in bmw de 160 cai merg la fel de repede. Schimb mai putine trepte, e drept, insa doar pentru ca e diesel.
        Poate ai inteles gresit, dar seatul ala se misca chiar ok in ciuda valorilor afisate, probail ca si skoda la fel. Superbul 1.4 prinde suta in 10,5 si 200 km/h deci ok pentru o masina care nu vrea sa fie "sport" cum e kia ta in 3 usi.
        Cum zice si cezar, vrei de toate? Ia-ti daca ai bani.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Mr.K si tu ce te bagi in discutia mea cu 1.4 TSI 122 cai???!!
          Superbul de care va ziceam e 1.4 TFSI 125 cai - de atat s-a vorbit, nu stiu de unde ai scos celalalt motor.
          Si spuneam ca are acel raport ca si Loganul 1.4 deci teoretic cu demarajul e cam tot pe acolo- nu e vorba sa cumpar Logan acum.
          Hai sa dam si un buget ca sa lamurim treburile: 15,000 EUR pentru SH
          20,000 EUR pentru noua.
          Mi s-a cam pus pata pe Superb si probabil voi merge in directia aia- dar sa fie 2.0 140 cai si sub 80,000 km. Este o masina care mie cel putin mi se pare ca isi merita banii si e intr adevar un upgrade real fata de ce am acum.

          Ca sa revin un pic si la Kia care a devenit geloasa ca pe jurnalul ei se discuta de altceva..la recomandarea unui prieten de pe kia aseara mi-am luat din Kaufland 2 becuri No name pe care scrie 'xenon'- am dat 26 lei pe amandoua. Tot aseara am reusit noaptea sa montez doar pe dreapta si vreau sa zic ca rezultatele sunt uimitoare - lumina pe dreapta e mult mai alba fata de cea de pe stanga data de un Philips de-ala basic- si bate mult mai bine. Deci cine vrea sa incerce...au si H4.

          PS Einstein valorile sunt pentru 1.4 125 cai? Ca daca e asa mi se pare super OK. Poti sa imi dai si mie un link ceva cu valorile? Mi-e sa nu fie cel 1.4 TFSI de 140 sau 150 cai-nu cel de 125.
          In general ai dreptate- nu prea folosesti mai mult de 90 cai..Dar in depasiri pe V Oltului sau pe autostrada pentru mine cel putin conteaza mult calutii.
          Last edited by eugenmanea; 24 April 2015, 10:18.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • Mr.K si tu ce te bagi in discutia mea cu 1.4 TSI 122 cai???!!
            Pentru ca pe Octavia 3 se misca bine. Este Octavia 3 1.4 TSI si de 140 CP. Nu era si Octavia 3 pe lista scurta?

            Comment


            • Dap!
              Numai ca nu cred ca gasesti Octavia 3 de vanzare. Si cred ca noua are doar 1.4 150 cai .
              Apropo care e diferenta intre TSI si TFSI?
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • FSI-ul are injectia de carburant direct in camera de ardere, plus turbo=TFSI.
                TSI-ul e evolutiv mai nou.

                Comment


                • Eu sunt sigur ca daca imi iau 1.4 TSI imi veti sari in cap ca am dat 15K pe un motor cu bube
                  Oricum trebuie sa ma linistesc pana in iulie ca tocmai am aflat ca la nevasta mea la serv putem lua credit abia dupa 3 luni de la angajare (ea e de la 1 aprilie la noul job).
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • http://www.caradisiac.com/fiches-tec...eentec+active/ poftim.
                    Vezi ca si 2.0 e FSI merge mai greu trecut pe gpl si consuma mai mult ca asta.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Originally posted by einstein1984 View Post
                      Nu stiu cum o fi cu masinile astea puternice, dar cand ma dau jos din logan de 90 de cai si ma urca in bmw de 160 cai merg la fel de repede. Schimb mai putine trepte, e drept, insa doar pentru ca e diesel.
                      Poate ai inteles gresit, dar seatul ala se misca chiar ok in ciuda valorilor afisate, probail ca si skoda la fel. Superbul 1.4 prinde suta in 10,5 si 200 km/h deci ok pentru o masina care nu vrea sa fie "sport" cum e kia ta in 3 usi.
                      Cum zice si cezar, vrei de toate? Ia-ti daca ai bani.
                      La fel si eu. Nu prea simt diferenta de putere la utilizare normala. Adica imi e indiferent ca merg cu loganul de (fosti) 75 cai, sau 105, sau smart, sau ford. La utilizat normal, nu prea conteaza diferentele acelea mici. Si dupa ce cobor din masini puternici, tot la fel merg.
                      Daca vrei diesel, mergi pe diesel. O sa o simti mai fasneata, chiar daca nu e mai fasneata ca una pe benzina.

                      Overall, eu cred ca faci o greseala ca schimbi masina actuala. Te inhami la credite mai mari, s.a.m.d. Dar, anyway, nu Ie banii mei

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        Schimb mai putine trepte, e drept, insa doar pentru ca e diesel.
                        cum schimbi mai putine trepte fiindca e diesel ?! mie mi se pare ca e exact invers. treptele la diesel sunt mult mai scurte. eu "amestec" continuu in benzina. imediat cere o treapta inferioara sau superioara.

                        Comment


                        • @B997NDL: Exact acelaşi lucru l-a spus şi colegul @einstein1984, ce nu ai înţeles?

                          Comment


                          • Originally posted by einstein1984 View Post
                            Nu stiu cum o fi cu masinile astea puternice, dar cand ma dau jos din logan de 90 de cai si ma urca in bmw de 160 cai merg la fel de repede. Schimb mai putine trepte, e drept, insa doar pentru ca e diesel.


                            de unde ai inteles tu ca asta zice ?! urmareste firul postarii lui. ori nu mai vad eu bine, ori nu prea mai stiti sa va exprimati...

                            Comment


                            • Originally posted by Cezar View Post
                              La fel si eu. Nu prea simt diferenta de putere la utilizare normala. Adica imi e indiferent ca merg cu loganul de (fosti) 75 cai, sau 105, sau smart, sau ford. La utilizat normal, nu prea conteaza diferentele acelea mici. Si dupa ce cobor din masini puternici, tot la fel merg.
                              Daca vrei diesel, mergi pe diesel. O sa o simti mai fasneata, chiar daca nu e mai fasneata ca una pe benzina.
                              Hai ca totusi sunt diferente...Adica tu vrei sa spui ca pe un drum Bucuresti- Cluj sau Bucuresti Suceava sau Thassos ti-e totuna sa mergi cu MCV u de 75 cai fata de BMW X5 sau ce mai ai tu prin curte...
                              Da inteleg in Bucuresti nu e diferenta, dar cand ai iesit afara deja e alta treaba.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • el spunea ca prin bucuresti nu sunt diferente, fiindca n-ai unde sa pui in evidenta caii. si are dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google