Am sa incep prima si prima oara cu povestea care m-a determinat sa aleg aceasta masina.Aveam de mult in gand sa imi iau o masina,care sa fie numai a mea,sa nu o mai impart cu parintii si sa nu mai depind de nimeni.Am cautat si am cautat,aveam disponibili doar 12.000E,trebuia sa ma limitez la banii astia,asa ca masina noua nu prea aveam ce alege,decat sa caut ceva SH,zis si facut,tot ma uitam dupa un Opel Astra GTC 1.9CDTI,care se cam invartea pe la 12.000E Sh,pt ca noua era 19.000E,si nu ma puteam atinge de asa ceva.Aveam un prieten care ma tot batea la cap cu Ceed-ul lui,dar mie nu imi placea,era o masina banala ca si celelalte din trafic(nu vreau sa ofensez pe cei care sunt posesori de Ceed,fiecare cu gusturile lui).Intr-o zi am vazut pe strada un Proceed si mi-a placut la nebunie.Am fost la dealer sa ma interesez putin despre ea,precum si preturile,care incepeau culmea,de la 11.000E in varianta de baza.Cum am avut Logan,iar la 12.000E singura varianta era sa iau un Sandero care era vreo 10.600E parca,m-am decis sa iau Proceed iar in septembrie am fost la dealer si am dat comanda,din pacate 1.4GSL dupa facelift au resoftat-o si venea cu 90Cp de la 109,asa ca am ales 1.6GSL si 126Cp,iar in 12.000E am primit varianta de echipare de baza(ABS+EBD,8 airbag-uri,proiectoare ceata,alarma,cheie tip briceag cu 3 butoane si inchidere,aer conditionat,sistem audio cu MP3+AUX+USB cu comenzi pe volan si 6 difuzoare ,scaune reglabile pe inaltime cu tetiere active,cotiera,electro-servodirectie,computer de bord+alte nimicuri
)+Optionale(Pachet piele+crom,plafoniera cu suport ochelari,scaune incalzite electric,stergatoare incalzite electric).Garatie 7 ani+3 ani asistenta rutiera gratuita.O am de 3 ani si am facut vreo 20.000 si ceva de Km(cam putin,stiu,dar ma plimb mai mult cand am treburi,de plecat in ture lungi si weekend-uri folosesc mobra) si sunt destul de multumit de ea,reviziile ok(de exemplu cea de 3 ani am platit acum o luna 120ron+ consumabilele mele),o singura problema:mi-a iesit rotita de reglaj de la spatar,insa s-a rezolvat pe garantie.
Ce am facut la ea:
-montat folie spate+fata
-becuri cu led SMD peste tot
-statie+subwoofer MTX 250W RMS
-Jante pe 16 ET35,7,5J cu anvelope 205/55 (ma cam bate gandul sa le schimb cu un 50,ma mai gandesc momentan)
-vopsit etrierii rosii
-scos suportii de numar
-montat lupe Morimoto si xenon 6000K in faruri
Planuri de viitor:Arcuri sport FK -35/40mm si poate alte anvelope
Iar a 2-a este o Honda CBR de 600 din 1995 pe care o detin din 2011(cand mi-am luat si A-ul),multumit si de ea,m-a dus vara asta mii de km prin tara pe unde am fost,desi mi-am luat in vara primul botez din cauza mea,norocul meu ca am avut viteza mica iar echipamentul si-a spus cuvantul o simpla tavaleala la 30-40 km/h s-a soldat cu:Pantalonii de la combinezon,manusa si casca zgariate iar cizma taiata in bot si o entorsa la genunchi care m-a bantuit pana in toamna,nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost fara echipament.
Drumuri bune si asfalt curat.

Ce am facut la ea:
-montat folie spate+fata
-becuri cu led SMD peste tot
-statie+subwoofer MTX 250W RMS
-Jante pe 16 ET35,7,5J cu anvelope 205/55 (ma cam bate gandul sa le schimb cu un 50,ma mai gandesc momentan)
-vopsit etrierii rosii
-scos suportii de numar
-montat lupe Morimoto si xenon 6000K in faruri
Planuri de viitor:Arcuri sport FK -35/40mm si poate alte anvelope
Iar a 2-a este o Honda CBR de 600 din 1995 pe care o detin din 2011(cand mi-am luat si A-ul),multumit si de ea,m-a dus vara asta mii de km prin tara pe unde am fost,desi mi-am luat in vara primul botez din cauza mea,norocul meu ca am avut viteza mica iar echipamentul si-a spus cuvantul o simpla tavaleala la 30-40 km/h s-a soldat cu:Pantalonii de la combinezon,manusa si casca zgariate iar cizma taiata in bot si o entorsa la genunchi care m-a bantuit pana in toamna,nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost fara echipament.
Drumuri bune si asfalt curat.

Comment