Astazi am ridicat masina de la dealer.
In principiu sunt foarte incantat de masina,este noua,ruleaza excelent.
Am optat pentru 1,6 benzina Laureate.
Este o diferenta fantastic de mare intre masina produsa in Romania in 2009 si cea de acum in Maroc.
Observatii personale:
-Dokker este vopsita mult mai bine decat Loganul.Nu mai exista scapari pe la portbagaj,pe la compartimentul motor(lipsa aplicarii lacului) masina vopsita uniform si la interior,fara scapari !
-Asamblare net superioara,luft-uri egale, fara deviatii.
-Usile se inchid extraordinar,aproape ca la masinile premium,fara zgomote,fara vibratii.
-Geamurile toate sunt Saint Gobain.
-Chedere de calitate ,construite foarte bine,lipite la imbinari.Perii exterioare gandite foarte bine.Nu se va mai aduna mizeria intre ele si geamurile laterale ca la vechiul model.
-Sub aripile fata exista elemente fonoabsorbante,pentru a diminua zgomotul de rulare.
-Asamblari intre spoilere,faruri si caroserie fara greseala.
Motorul de 1,6 este modificat putin.
-Alta bobina
-Clapeta electronica de acceleratie
-Alt catalizator,alta galerie de evacuare.
Telescop hidraulic la capota motorului,capota capitonata !
Interesanta modalitatea de inchidere a usilor spate.Exista o clapeta de care trebuie sa tragi usor,In acel moment usa se inchide practic singura.
Interesant este si consumul afisat de CB.Dupa 80 km rulati azi(de proba) masina desi mare,se incadreaza la un consum afisat de 5,4-5,6 l/100 km.Nu o fi el foarte real,dar nici departe nu este.Evident viteza de rulare a oscilat intre 65-90 km/h pe ceas.
In rest masina confortabila,scaun sofer reglabil pe inaltime,volan reglabil, un plus de confort necesar.
Spatiu imens la interior,compartimente multiple de depozitare in usi,bord si deasupra bordului.
Ceamuri custode la usile glisante,oglinzi exterioare excelent dimensionate.
Masina un pic mai zgomotoasa la rulare fata de un autoturism,doar este van.
Un mare plus pentru Dacia, masina a sosit cu protectie de musama groasa pentru mocheta portbagajului.La asa ceva nu ma asteptam,case mai mari nu ofera asa ceva.
Sper sa fie si fiabila ,iar defectele(daca vor aparea) le vom vedea pe parcurs.
Fiind inalta nu este stabil ape viraje.Nici nu as avea pretentii,doar nu este masina sport sau de curse.Eu fiind un sofer moderat,nu ma deranjeaza acest aspect.
Pozele au fost editate. Te rog ca, pe viitor, sa folosesti DOAR Gestiunea Atasamentelor!
Merci!
In principiu sunt foarte incantat de masina,este noua,ruleaza excelent.
Am optat pentru 1,6 benzina Laureate.
Este o diferenta fantastic de mare intre masina produsa in Romania in 2009 si cea de acum in Maroc.
Observatii personale:
-Dokker este vopsita mult mai bine decat Loganul.Nu mai exista scapari pe la portbagaj,pe la compartimentul motor(lipsa aplicarii lacului) masina vopsita uniform si la interior,fara scapari !
-Asamblare net superioara,luft-uri egale, fara deviatii.
-Usile se inchid extraordinar,aproape ca la masinile premium,fara zgomote,fara vibratii.
-Geamurile toate sunt Saint Gobain.
-Chedere de calitate ,construite foarte bine,lipite la imbinari.Perii exterioare gandite foarte bine.Nu se va mai aduna mizeria intre ele si geamurile laterale ca la vechiul model.
-Sub aripile fata exista elemente fonoabsorbante,pentru a diminua zgomotul de rulare.
-Asamblari intre spoilere,faruri si caroserie fara greseala.
Motorul de 1,6 este modificat putin.
-Alta bobina
-Clapeta electronica de acceleratie
-Alt catalizator,alta galerie de evacuare.
Telescop hidraulic la capota motorului,capota capitonata !
Interesanta modalitatea de inchidere a usilor spate.Exista o clapeta de care trebuie sa tragi usor,In acel moment usa se inchide practic singura.
Interesant este si consumul afisat de CB.Dupa 80 km rulati azi(de proba) masina desi mare,se incadreaza la un consum afisat de 5,4-5,6 l/100 km.Nu o fi el foarte real,dar nici departe nu este.Evident viteza de rulare a oscilat intre 65-90 km/h pe ceas.
In rest masina confortabila,scaun sofer reglabil pe inaltime,volan reglabil, un plus de confort necesar.
Spatiu imens la interior,compartimente multiple de depozitare in usi,bord si deasupra bordului.
Ceamuri custode la usile glisante,oglinzi exterioare excelent dimensionate.
Masina un pic mai zgomotoasa la rulare fata de un autoturism,doar este van.
Un mare plus pentru Dacia, masina a sosit cu protectie de musama groasa pentru mocheta portbagajului.La asa ceva nu ma asteptam,case mai mari nu ofera asa ceva.
Sper sa fie si fiabila ,iar defectele(daca vor aparea) le vom vedea pe parcurs.
Fiind inalta nu este stabil ape viraje.Nici nu as avea pretentii,doar nu este masina sport sau de curse.Eu fiind un sofer moderat,nu ma deranjeaza acest aspect.
Pozele au fost editate. Te rog ca, pe viitor, sa folosesti DOAR Gestiunea Atasamentelor!
Merci!
Comment