My New Dacia Dokker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My New Dacia Dokker

    Astazi am ridicat masina de la dealer.
    In principiu sunt foarte incantat de masina,este noua,ruleaza excelent.
    Am optat pentru 1,6 benzina Laureate.
    Este o diferenta fantastic de mare intre masina produsa in Romania in 2009 si cea de acum in Maroc.
    Observatii personale:
    -Dokker este vopsita mult mai bine decat Loganul.Nu mai exista scapari pe la portbagaj,pe la compartimentul motor(lipsa aplicarii lacului) masina vopsita uniform si la interior,fara scapari !
    -Asamblare net superioara,luft-uri egale, fara deviatii.
    -Usile se inchid extraordinar,aproape ca la masinile premium,fara zgomote,fara vibratii.
    -Geamurile toate sunt Saint Gobain.
    -Chedere de calitate ,construite foarte bine,lipite la imbinari.Perii exterioare gandite foarte bine.Nu se va mai aduna mizeria intre ele si geamurile laterale ca la vechiul model.
    -Sub aripile fata exista elemente fonoabsorbante,pentru a diminua zgomotul de rulare.
    -Asamblari intre spoilere,faruri si caroserie fara greseala.
    Motorul de 1,6 este modificat putin.
    -Alta bobina
    -Clapeta electronica de acceleratie
    -Alt catalizator,alta galerie de evacuare.
    Telescop hidraulic la capota motorului,capota capitonata !
    Interesanta modalitatea de inchidere a usilor spate.Exista o clapeta de care trebuie sa tragi usor,In acel moment usa se inchide practic singura.
    Interesant este si consumul afisat de CB.Dupa 80 km rulati azi(de proba) masina desi mare,se incadreaza la un consum afisat de 5,4-5,6 l/100 km.Nu o fi el foarte real,dar nici departe nu este.Evident viteza de rulare a oscilat intre 65-90 km/h pe ceas.
    In rest masina confortabila,scaun sofer reglabil pe inaltime,volan reglabil, un plus de confort necesar.
    Spatiu imens la interior,compartimente multiple de depozitare in usi,bord si deasupra bordului.
    Ceamuri custode la usile glisante,oglinzi exterioare excelent dimensionate.
    Masina un pic mai zgomotoasa la rulare fata de un autoturism,doar este van.
    Un mare plus pentru Dacia, masina a sosit cu protectie de musama groasa pentru mocheta portbagajului.La asa ceva nu ma asteptam,case mai mari nu ofera asa ceva.
    Sper sa fie si fiabila ,iar defectele(daca vor aparea) le vom vedea pe parcurs.
    Fiind inalta nu este stabil ape viraje.Nici nu as avea pretentii,doar nu este masina sport sau de curse.Eu fiind un sofer moderat,nu ma deranjeaza acest aspect.

    Pozele au fost editate. Te rog ca, pe viitor, sa folosesti DOAR Gestiunea Atasamentelor!
    Merci!
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 30 April 2013, 23:09.

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos,daca ai putea sa pui poze si cu masina din exterior,e de persoane sau de marfa?

    Comment


    • #3
      eu vreau poze mult mai de aproape cu bobina, cat si suportul motor.

      Comment


      • #4
        Primele impresii dupa 1800 km rulati.
        Consum mediu 7,9 l % dupa cei 1800 km rulati.Aer conditionat pornit 80-90% din timp.
        O problema a aparut sau exista din fabricatie :
        Motor pornit,fac o miscare brusca,rapida stanga-dreapta a volanului se aude un pocnet infundat,abia sesizabil pe coloana de directie in dreptul casetei!La denivelari/gropi nu se aude nimic.
        Probabil caseta are o buba.Dupa Paste sunt peste dealer.Poate nu are nimic si am devenit un perfectionist la rablele mele.
        Cutia de viteze are rapoartele foarte scurte. Pleaca cu tr I de pe loc exact ca un diesel ,fara a accelera.In 20 de metri trebuie sa schimbi tr II pentru ca urca rapid la 3000 rpm.Se remarca o CV gandita pentru tractiune.Daca eliberezi brusc ambreiajul in tr II dupa ce ajungi la 2500-3000 rpm in tr I,rotile scartaie.La 3000 rpm in tr 5 viteza=100km/h,deci se exclud viteze de croaziera mari datorita consumului.La reprize in trafic 70-80km/h sau in rampa,tr III,IV trage foarte bine,mult mai bine decat loganul de 1,6 90 cp.
        Aerul conditionat porneste(la prima pornire din zi) cu zgomot.Dupa prima pornire ,nu se mai aude nimic,ori de cate ori se repeta oprirea-pornirea la orice interval.Este un zgomot de presiune,un fas mai pronuntat nicidecum mecanic.Deh.. masina frantuzeasca,tehnologia p...i.Insa atata timp cat functioneaza nu ma deranjeaza.
        Tamburii de franare spate au diametre mari sunt prevazuti cu aripioare de racire.Masina franeaza suspect de rapid,desi cursa pedalei este mai mare,mai moale!Franarea este mult mai violenta decat a loganului.
        Masina topaie mai tare pe denivelari !Nu imi place deloc !Probabil puntea spate este mai rigida are arcuri cu un diametru vizibil mai mare.Bara stabilizatoare fata este mai groasa.
        La interior,mocheta este mai groasa,mai bine prinsa,aspiratorul o curata mult mai bine,paiele nu se mai infig in tesatura si nu se mai ridica de pe podea in timpul aspirarii.
        Materialul volanului este mai bine facut.Nu mai este vopsit ca la logan.
        Inelele cromate de la ceasuri sunt un esec.Or fi ele frumoase dar cand este soare puternic din lateral,razele se reflecta in inele direct "intre" ochi.
        Scutul motorului este din plastic.Nu puteau sa-l faca din tabla ca la logan ? Rusine..
        Lumini de zi in faruri de 2X21 W.Un mare plus !Se vad foarte bine ziua,nu este nevoie sa stresezi alternatorul si bateria cu consumul de curent al fazei scurte pe drumurile E.
        Cam astea ar fi !
        O sa mai fac si poze "salvarii",cand mai am ceva timp.

        Comment


        • #5
          UN PRET LA ACEASTA MINUNATIE DE MASINA ??????...si eu am testat acum doua saptamani...un lodgy..si un sandero..la fel de multumit ca si tine ..am mers cu amandoua cate o saptamana...si sunt multumit ..chiar nesperat de multumit.
          Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

          Comment


          • #6
            11400 euro.Ieftin ca "braga".
            Lodgy nu mi-a placut,Spatiu interior mic, spatii de depozitare mai putine pavilionul la 20 cm de cap.In Dokker este la 40 cm.In plus usile spate mi se par mai utile,mai usor de manevrat decat hayonul.Dar depinde de preferintele fiecaruia.

            Cateva imagini ale "carutei":

            E atat de greu sa urmezi o rugaminte? (primul post din topic). Data viitoare emit avertisment, pentru indiferenta!
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 1 May 2013, 22:53. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              @ moderator:Nu este greu sa urmez regulile,iar cuvantul indiferenta nu imi este caracteristic.Cand am incarcat imaginile din ultimul post,nu au aparut editate in primul.Pentru viitor o sa ma conformez.Banuiesc ca noi,incepatorii trebuie sa beneficiem de o doza de clementa din prisma "nepriceperii".Nimeni nu s-a nascut invatat si fiecare forum are regulile sale !Cele bune

              Pozele primului post au fost editate si plasat comentariul forumului (Last edited by 77sky; 30th April 2013 at 23:09.)
              Asadar, in momentul in care ai plasat al doilea post, pozele primului erau deja modificate, altfel nu realizam acea adnotare.

              Logica acestor poze este de a le compacta, nu de a fi labartate pe o pagina intreaga, facandu-le greu de urmarit.
              Daca nu te descurci cu atasamentul, astept PM.

              Cele senine, 77sky!

              Last edited by 77sky; 3 May 2013, 10:24.

              Comment


              • #8
                In primul rand, felicitari pentru achizitie. In al doilea rand, iti urez sa o stapanesti sanatos si sa ai parte numai de drumuri bune cu ea si fara evenimente.

                Comment


                • #9
                  Felicitari pentru achizitie!Si eu imi doresc o "dihanie dasta" dar consoarta nu ma lasa!Ma ocup de ea sa vedem cum dam la pace!Eu imi doresc motorul de 1,2 tce 115 cp,acest 1,6 ne lundu-l in calcul,considerand ca este lesinat pentru o caroserie gen DOKER.Pe de alta parte nu ai grija celorlalte componente.gen compresor etc.
                  Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                  Comment


                  • #10
                    Sa o stapanesti sanatos!

                    Poti pune te rog o poza cu locul de unde isi trage aerul? Banuesc ca din grila fata?
                    Din prima poza pare ca il trage direct din fata.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc tuturor !Aerul are o priza conica in grila destul de bine pozitionata.
                      Ce sa zic?Fiecare isi alege motorizarea dupa nevoi.Pe mine ma intereseaza un motor fiabil,usor de intretinut,cu costuri minime.Am gandit ceva timp pana sa iau acest model de motor fiind fan benzina/gpl.Daca as fi ales masina de plimbare probabil as fi luat 1,2 Tce.Insa am observat ca 1,2 Tce este un motor complex cu probabilitati defectuoase multiple in timp.Printre ele as amintiistributie variabila controlata electronic cu diversi senzori si supape prin presiune de ulei. Turbocompresorul este un element fragil,mai ales pe motorul pe benzina datorita in special temperaturilor mai mari ale gazelor de evacuare de care este antrenat .Implicit ungerea acestuia este mai deficitara(uleiul isi pierde din proprietati la temperaturi inalte) si viata mai scurta,chiar daca este racit cu apa.
                      Alt dezavantaj injectia directa de benzina,precisa dar destul de pretentioasa.Alt dezavantaj volanta bimasica.In plus un motor nou netestat indeajuns poate sa produca numai neplaceri.Vezi 1,5 dci cu injectie Delphi.
                      Dupa cum observati masina am luat-o sa produca "lovele" cu spun conationalii.In doar doua saptamani a trecut de 2000 km rulati.Binenateles va urma un gpl,probabil saptamana viitoare.
                      Ai fi surprins cat de "sprintena" este masina din cauza cv scurte.In plus nu sunt tentant de viteze mari.Am masina pentru 200km/h daca ma apuca nebunia.
                      Nici nu ai cu ce sa rupi gura targului la curse.Dokker are un ruliu in viraje la viteze mari de te inspamanti.Deh.,,monovolum sau van cum zic unii.
                      In schimb am pus familionul in masina la refuz,toti au stat ca in autobuz,relaxati,pusi pe glume am umplut portbagajul cu alea,alea gratarul cel mic de 80/50cm si m-am dus la munte.Am ajuns si cu 85 cp fara probleme.Daca eram cu loganul sau cu M-ul renuntam la jumate din bagaje .
                      Pentru un "zgarcit" ca mine cu reparatiile si nevoit sa fac rulaje mari anual(cca 60-80.000 km)1,6 este excelent !

                      Comment


                      • #12
                        poti sa scrii aici ce viteze ai la 2000 rpm in toate treptele? daca nu-i prea mare deranjul...

                        Comment


                        • #13
                          Din ce imi aduc aminte(posibil cu o oarecare eroare de memorie)La 2000 rpm intr-a 5-a aproximativ 70 km/h,la 3000 rpm aprox. 95-98 km/h sensibil pana in 100 km/h.
                          Dar o sa testez azi si va spun !

                          Comment


                          • #14
                            daca ai 70 la 2000 in treapta 5, e ca la 1.6 MPi al meu :|

                            Comment


                            • #15
                              da, dar la 3000 are pana in 100, la tine nu ai putin peste 110?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google