Skoda 120L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Roll cage si raliuri de masini clasice? Acolo merge si cu tabla mai ondulata.

    Motorul ala s-a folosit si pe Fabia 1.
    Last edited by einstein1984; 17 May 2013, 10:38. Reason: Automerged Doublepost
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #32
      arata destul de bine pentru o masina veche. nici eu nu cred ca merita restaurata ca vehicul istoric- prea multa munca si bani pe care nu o sa-i recuperezi deloc, pentru ca nu e o masina de colectionat.

      Comment


      • #33
        Insa joasa, cu rotile cracanate si farurile galbene ar fi ceva frumos.
        Reconditionare clasica, dupa cum spunea si colegul... scumpa si de pomana!
        Fa ceva frumos cu ea!

        Comment


        • #34
          Modifico nu o lasa asa, jante de tabla intoarse o suspensie joasa etc esti prea tanar pentru reconditionari incearca sa o faci pentru distractie. decizia finala iti apartine bafta.

          Comment


          • #35
            Cauta pe net ca ungurii/cehii si altii sunt bolnavi cu astea.
            Cand aveam eS-ul gasisem o gramada de modificari.
            Motoare de vw 1.8t, bmw cu 4/6 cilindri bagate in masina pe locurile din spate longitudinal, V6 de alfa cu tot cu cutie si puntea fata....
            Nu ai nevoie decat de gargauni suficienti in cap si bani.
            La kg ei orice motor peste 75-80 de cai este suficient si produce destul cat sa fie senzatie masina. Cel caruia i-am donat-o a culcat-o pe burta si a golit-o de toate.

            Comment


            • #36
              Probleme de inceput! Inca nu m'am apucat de masina... Ieri ma uit la masina, roata stanga fata statea dreapta iar dreapta fata statea putin spre stanga(acum 1 saptamana erau drepte amandoua). Ca romanul, am incercat sa o indrept si spre surprinderea mea, tragand usor de ea s'a pus la loc(fara chei in contact, volanul nu s'a miscat)... ceea ce m'a bagat putin in ceata! Sa fie caseta de directie? Cu masina s'a circulat inainte sa o iau fara probleme!
              sigpic

              Comment


              • #37
                Nu cred ca e caseta de directie. Ce model are?
                Se merge "fara probleme" si fara amortizoare, doar stii asta Insa nu inseamna ca merge ok.

                Comment


                • #38
                  Din vazute nu stiu sa zic, mai intai sa o curat ca e cursa toata!

                  Om trai si om vedea, scurtate putin ?
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Sau mai mult Pune-o pe burta, ca va arata beton!
                    Dai si o culoare ruginita!
                    Eu as face masina in stil rat, pe burta, cu rotile cracanate.

                    Comment


                    • #40
                      Low low low

                      Comment


                      • #41
                        Taie-i arcurile si las-o pe burta! Las-o asa semiruginita!

                        Comment


                        • #42
                          De facut la caroserie o s'o fac ... nu o las asa semiruginita ... dar ii voi da o vopsea mai speciala, ca sa arata putin ruginita
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Da da da
                            Asta chiar o sa arate misto de tot!

                            Comment


                            • #44
                              Sa vedem cum se face loc la garaj, sa pot duce masina ca sa incep distractia!
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Despre masina

                                Interesant (in sensul de emotionant) subiectul pentru mine. Au avut parintii mei modelul 120 L (cu faruri rotunde), culoare alb 13, cumparata in 1978 si vanduta in 1984 cu aproape 70 000 Km. Eu sunt nascut in 1969. M-am plimbat mult cu ea prin tara, inclusiv Transfagarasan. Este mai spatioasa decat Dacia 1310, chiar daca dimensiunile exterioare sunt mai mici. Este genul de masina care este mai mare in interior decat in exterior. Ca fiabilitate este mult peste Dacia fabricata in perioada respectiva. Dar este mai zgomotoasa si se conduce mai greu pe drum alunecos cu sau fara zapada. In perioada respectiva nu se vorbea de anvelope de iarna.
                                Eu as alege o restaurare clasica. Dar aici e vorba doar de pasiune, nici vorba de profit. Mie nici acum nu-mi place sa fac modificari la masina.
                                Mi-a placut: spatiul de depozitare din spatele banchetei si tot acolo locul pentru baterie, motorul care este mic/compact, becurile cu halogen din fabrica, volanul cu diametrul mai mic decat la Dacia. Tabla este clar mai groasa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google