Bine ca ai deschis subiectul. Masina este din 1978 si a mea, bateria de fabrica unde ar trebui sa stea? La masina aceasta este in compartimentul motor, cum deschizi capota in stanga.
Skoda 120L
Collapse
X
-
Sa zicem asa: Sa inceapa reparatia!
Dupa lungi asteptari a venit si vremea ei, acum incepem cu partea electrica, nu vine curent electric in tabloul de bord si contact! Tare mi'e sa nu fie un fir intrerupt sau chiar contactul masinii!
La ora 7 vine un electrician ( Alex LED cine il stie ) !Attached Filessigpic
Comment
-
Multumesc, multumesc! Momentan am taiat aripa stanga spate unde era rugina, cand am slefuit si am vazut tone de chit mi'am pus mana in cap si am zis "sa'mi bag p...... sa vezi ce'i aici" si era doar pe o portiune de 20cm care trebuie sa o refac, cu TABLA, fara FIBRA! Nu o fac pentru moment ci pentru viitor!
Maine o sa slefuiesc usile pe stanga, sper sa nu'mi pun iar mainile in cap! Baiatul cu electrica s'a dat la fund, sper sa vina maine, ca daca nu il " "
Om vedea ce mai urmeaza, pozele de azi sunt la Bogddanel! Il rog pe el sa le urce!sigpic
Comment
-
Super tare proiectul. Am un unchi, mare fan Skoda, care si acum boceste dupa o Skoda 100S originala 98%, foarte bine intretinuta, pe care o avea de la taica-su. Masina era din '78 daca mai tin bine minte si mergea bestial. A dat-o acum vreo 2 ani la rabla cand si-a luat Fabia si-i pare rau pana azi.
Ar fi fost tare sa gasesti o Skoda 136 Rapid, era senzatie masina aia, am avut ocazia sa conduc una.
Bafta cu proiectul tau.
Comment
-
O particularitate la motoarele Skoda din generatiile respective: arborele cotit cu 3 lagere palier (in loc de 5) - ceea ce inseamna masa mai mic si dinamica mai buna, dar si uzura mai mare la turatii mari (respectiv robustete mai mica)
In ambreiajului, iar o particularitate - Skoda utiliza ambreiaj cu craboti. Ceea ce inseamna de evitat patinarea excesiva a ambreiajului (porniri cu scart)
Comment
-
Pana la iarna sper sa fie gata, ca sa nu am problema asta!
p.s: Glumeam !
Culmea culmilor ... sa mearga absolut tot inafara de contact si bord, sa verifici toata instalatia electrica si sa'ti dai seama la final ca firele nu erau bagate in contact! Asta era problema ei! Acum mai trebuie sa nimeresc care unde vine in contact(daca avea mufa era simplu rau,dar nu are)!sigpic
Comment
-
Sa stii ... Cat de curand ma apuc sa o sablez, sa vedem exact cata rugina are! In interior am scos carpetele si am gasit " Academia Catavencu " de prin 2005 si o fleasca groasa de antifon pe toata podeaua! Deci masina a fost cat de cat refacuta in anul acela!sigpic
Comment
-
Originally posted by fuguletz View PostBine ca ai deschis subiectul. Masina este din 1978 si a mea, bateria de fabrica unde ar trebui sa stea? La masina aceasta este in compartimentul motor, cum deschizi capota in stanga.
La modelul 120L, fabricat in 1978 (cu faruri rotunde) exista un spatiu de depozitare in spatele banchetei din spate. Spatarul de la bancheta se rabateaza (este facut din doua bucati cu lungimi egale) iar spatiul este pe toata latimea masinii de la nivelul sezutului de la bancheta din spate, cu aproximativ 10 cm mai jos, pana la tablia dintre spatarul banchetei si luneta, iar ca adancime de la spatar pana la baza lunetei, unde incepe capota de la motor.
Pe pardosela acestui spatiu, in dreptul volanului, este un locas acoperit de un capac unde se afla bateria. Locasul este exact cat dimensiunile bateriei din fabrica.
Spatiul de depozitare este foarte bine izolat fonic si termic. Peretele din spate, spre motor este acoperit cu un material moale, probabil vata de sticla sau bazaltica iar la suprafata este o folie de aluminiu. Pe pardoseala exista un covoras de cauciuc si un covoras de aprox. 3 cm grosime, probabil tot cu vata.
Comment
Comment