Super masina, sa o stapanesti cu placere si fara incidente. Daca vrei sa faci un test cu niste jante ... ma anunti! Ai 5x114.3 la pridere, nu?
Nissan Silvia 200sx
Collapse
X
-
Astea sunt jantele care le am pe masina! 17x8 et35 de mitsubishi evo 8, poate vrei sa faci o proba sa vezi cam cum ar da pe masina. De vanzare nu sunt!Attached Filessigpic
Comment
-
Pana una alta, mai punem si noi 2-3 poze sa se stearga praful .
Cu sora:sigpic
Comment
-
@mmkelemen: bruneta e prima serie chiar, din '88.
@fugitiv: am in plan si lucrul asta, am in plan multe dar trebuie sa le fac pe rand. Apropo prinderea nu e de 5x114.3, nu stiu de ce imi ramasese mie fixata treaba asta (probabil ca ma tot uitam de jante si toate erau pe 5x114.3).
Momentan vreau sa rezolv unele chestii, si cand ajung la vopsea si aranjat anumite parti ale caroseriei, te anunt. Dar, pana acolo mai e. Mai ales ca nu sunt hotarat daca pastrez nuanta asta. Si am in cap sa roluiesc si aripile, si nu are sens sa o vopsesc acum. Probabil vopseaua va fi ultima dintre modificari.
Poate ajungi pe vineri si discutam mai multe la intalnire.
@fugulet sorry, scriam inca un pm in acelasi timp si eram cu gandul la celalalt )sigpic
Comment
-
Cu presiunea la ulei cum stai?CA18DET si SR-urile sunt renumite pentru lucrul asta si pentru linia foarte problematica.
Comment
-
Da intr-adevar, sunt renumite pentru problemele cu linia si cu bataile la motor. Vibrochenul a fost rectificat, acum e la cota 1. In trecutul ei tulburator, a avut probleme cu linia (ca orice japoneza mai degraba), insa odata rectificat (mai ales daca e facut bine), problemele dispar. Masina nu bate. Ulei, pierd sa zicem vreo 2-3 picaturi (poate si mai mult) la un drum (pierd pe la simeringul palier dintre motor si cutie; am luat altul si sper sa reusesc sa il schimb cat mai curand).
Inca nu am montat ceasul pentru presiune la ulei (urmeaza).
Revin cu noi info in curand, nu prea am mai avut timp de nimic, am fost si plecat.
Ca probleme: am talpa grea, trebuie sa schimb adidasiisigpic
Comment
Comment