If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Noutati...nu prea. Saptamana asta sper sa montez macar finala, iar in primavara sper sa fac toata evacuarea. Oricum o sa sune cam asa: traseu 76mm, finala de 118mm
Si acum...o poza sa agite putin hormonii
Frumoasa Sa o stapanesti sanatos! Atat pot spune in termeni civilizati ;) Japonezele..... hormonii.....strazile detin si eu o rautate mica chiar am sa ii fac topic. Bafta!
Multumesc frumos. Dupa cum ati observat, am reusit sa ii fac un mic upgrade, si anume cateva stickere. Acum masina scoate cu 5 cp mai mult . I-am pus o finala Carub, pana ii fac traseul. Vreau sa spun ca, spre deosebire de Logan, nu se aude deloc. Nu face galagie absolut deloc. Se partzaie si ea putin in spate acolo, dar trebuie sa ai urechi ascutite ca sa o auzi.
On: o mica plimbare (eram in depasire si aveam 80 km/h, va dati seama cu ce viteza mergea Logan-ul alb? )
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Masina a primit o finala (pentru moment). Am montat bov-ul si ceasul turbo. In curand o sa montez si restul ceasurilor (presiune si temperatura ulei), doar ca trebuie sa le fac un suport frumos .
Stergem praful.
Update-uri: polish la dl. Vali KPT. Masina a iesit mult mult mult mai bine decat ma asteptam. Recomand!
Am mai facut cateva modificari si anume:
- am schimbat bujiile ngk iridium tot cu ngk-uri dar mai reci (iridium nu era ce trebuie pentru motorul asta), si am scapat de mirosul de benzina si nu mai da asa rateuri
- schimbat garnituri culbutori
- schimbat ambreiaj cu ACT 6 padele stage 4
- diferential autoblocabil Cusco 1.5 way
- roti pe 17
- modificat actuator si turbina are acum presiune constanta 1 bar (overboost 1.2, 1.3 bar)
Am mai luat: pompa AEM 320 lph, filtru sport K&N, teava inox 63 mm, coturi inox, cuple siliconice, intercooler, finala 150 diametru exterior (iesirea nu o cunosc o sa o masor cand ajunge toba la mine, oricum finala de neam prost ).
Astept sa fac traseul de intercooler, de admisie, evacuarea, sa montez si pompa si sa vedem schimbarile (majore, sper).
Poze:
Salut!Stai cumva in zona OMV Berceni, Piata Sudului? Ti-am vazut masina de mai multe ori si de fiecare data am intors capul dupa ea sa vad daca are aceleasi numere ca cea de pe forum.De abia azi am vazut ca da(nu stiam userul tau), e ca cea de pe forum. Iese in evidenta in comparatie cu celelalte masini din zona.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment